Zimní přestupy - objevené hvězdy i propadáky

Madridský spáč společně s klubovou legendou Di Stéfanem (© marca.es)

Dnešním dnem začíná zimní přestupové období, které potrvá do konce ledna. Kdo v tomto čase udělal v minulých letech důležitý skok v kariéře a kdo naopak zklamal?

Opožděné vánoční dárky v podobě nových tváří fanoušky vždy potěší, ne pokaždé jde ale o trefu do černého...

Objevené hvězdy

Pablo Aimar - River Plate vyměnil v roce 2001 za Valencii, v jejímž dresu se vyšvihl mezi hvězdy a dvakrát se radoval z ligového titulu.

Nihat Kahveci - Úspěšná posila pro Real Sociedad. Turecký reprezentant se stal jednou z legend baskického klubu a fanoušci na něj stále vzpomínají.

Humberto Suazo - Zaragoza vsadila na Chilanovu schopnost střílet góly v před dvěma roky. A povedlo se, Suazovi to pálilo a dovedl mužstvo z Aragonie k záchraně.

Dani Alves - Sevilla ho přivedla jako pro Evropu neznámého v roce 2002. Z nadějného mladíka se stala prvotřídní hvězda, kterou Andalusané mnohonásobně zpeněžili.

Gonzalo Higuaín a Marcelo Vieira - Argentinského útočníka zlákal Real Madrid v roce 2007 z River Plate, Marcela z Fluminense. Oba hráči měli pomalý začátek, ale postupem času se stali hlavními oporami slavného klubu.

Edgar Davids - Z Juventusu přišel do Barcelony na hostování v lednu 2004 a stal se klíčovou postavou katalánského celku v boji o Ligu mistrů.

Júlio Baptista - Po sevillské štaci Brazilcova pověst upadala, vloni ho však vytáhla z Říma Málaga a za polovinu sezóny dala La Bestia 9 branek, pro záchranu důležitých.

Giovani dos Santos - Mexický reprezentant přišel do Racingu jako nepotřebný z Tottenhamu, během půlročního působení v Santanderu dával góly a oživil ofenzivu Kantábrijců.

Propadáky

José Sand - Měl být tahounem loňského slabého útoku Deportiva, jenže Argentincovo působení na Riazoru skončilo bezgólovým fiaskem.

Maxi López - Do Barcelony zamířil v roce 2004 z River Plate, jenže v lize nedal ani jeden gól.

Winston Bogarde - Z AC Milán přišel na Nou Camp v roce 1998. Nizozemský obránce ale v Barceloně nepřesvědčil.

Elias Mendes - Loňská posila Atlética potěšila fanoušky pouze pózováním s antimadridskou šálou, na hřišti neukázal Elias nic.

Julien Faubert - Překvapivá posila pro Real Madrid před třemi roky. Na trávníku strávil Faubert za půl roku sotva pár desítek minut, zaujal tak pouze na stadionu Villarrealu, kde si dal přímo na lavičce náhradníků šlofíka.

Serge Maguy - Nová tvář z prosince 1993, na kterou by Atlético Madrid nejradši zapomnělo...

Antonio Cassano - V roce 2005 přišel do Realu Madrid, kde ukázal několik kvalitních okamžiků a spoustu kil navíc.

Renaldo - V roce 1996 měl být pro Deportivo posilujícím vitaminem, ale nebylo tomu tak. Dalším Bebetem se nestal.

Komentáře (128x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Valencia-Mestalla 16.02.11 21:37
#2

Klobouk dolů před Arsenalem, tohle vítězství nebyla náhoda*22*

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

vasa23 16.02.11 22:40
#53

trapny klub z PL porazil nekoho z PD? neverim...*10*

Všechny názory

Hierro 16.02.11 21:36
#1

*11* Paráda. pekny zapas i atmosféra. Snad to Arsenal zvládne v odvete

Valencia-Mestalla 16.02.11 21:37
#2

Klobouk dolů před Arsenalem, tohle vítězství nebyla náhoda*22*

Sebyk 16.02.11 21:38
#3

arsenal *11**22* sczesny, wilshere, vavra kostelnik *22* pedro, messi, fabregas *44**52*

Pablito 16.02.11 21:39
#4

vavra kostelnik? *52*

Sebyk 16.02.11 21:40
#5

laurent koscielny? *7*

Pablito 16.02.11 21:41
#7

Jo, takhle *5*

Lapíz 16.02.11 21:41
#6

Abych to tak shrnul.

Arsenal Nebylo to ono, a to přestože vyhráli. Na druhou stranu je chválím za dynamiku hry, defenzívní práci Cesca Fabregase !!! a celé zálohy a celkově vynikající řešení situací. Na třetí stranu, Van Persie je skutečně kopyto, nezlobte se na mě prosím...

Sczesny fantastický! Nemám slov! Vynikající výkon, jako brankář jsem si jeho vynikající vykrývání prostorů a vybíhání užíval! *11*

Atmosféra - no comment *11**11**11**11**11*

Barcelona Messi bídný, Xavi i Iniesta taky nic moc. Celkově ale dobrý výkon, bohužel moc profesorský, což je hlavní důsledek prohry.

Pep Guardiola to tentokráte střídáními neustál! Do odchodu Villy, popřípadě Iniesty Barca hrála relativně dobře.

Lapíz 16.02.11 21:43
#8

A ještě bych dodal, že by fanoušci Barçy mohli být trošku sebereflexní a nedávat Véemkovi a Hierrovi mínusy jen proto, že Barca prohrála. *17*

tunak 16.02.11 21:49
#13

Hierro ode mne dostal mínus za to, že Barceloně přeje vypadnutí.

Jednak je to od něj hloupost, protože by pak šance Realu na úpsěch v lize rapidně klesly...

... a druhak je m Barcelona přeci jen sympatičtější, než Emirates Airlines, tým Arsenalu a tak podobně. Navíc nemůžou postoupit všichni Angláni, jak by to vypadalo. A přestože mám rád Arsena, Asenal musí na NC rupnout.

Grobar 16.02.11 21:53
#17

*22*

Konečne to niekto pomenoval. Vadí to asi viacerím, mne teda určite. Rovnako ako včera v prípade Vale

tunak 16.02.11 21:47
#10

Podle mne z hostí nejslabší snad Alvés.

Ad Lapíz: RVP je kopyto, Arsenal vyhrál opravdu se štěstím, brankář dobrej, ale stejně dobrej Kostelník... atmosféra holt nebyla španělská.

Messiho to nebavilo, protože nedal fíka. Xavi vynikající v první půlce. (Na tu teď zapomínáme, ale tehdy Blaugrana domácí neskutečně mlela a Xavi na tom měl lví podíl.) Profesorský výkon ano, Xavi zbytečně moc hledal Alvése napravo, ve druhý půlce se už u Barcelony o výkonu vůbec mluvit nedá, obrovský zklamání.

Střídání Villa - Keita = příčina porážky. Keita by mimo a druhej gól zavinil trapným pokusem bránit Nasriho, kterýmu dal prostor ve vápně.

Hvězda dne - Wilshere. Z hostí nejlepší Abidal.

Lapíz 16.02.11 21:48
#11

Absolutní souhlas.

Grobar 16.02.11 21:52
#16

Plus dodať, že trápni boli hlavne Maxo s Pedrom. Nemať pri sebe Erica, tak lavá strana horí. Pedro bez komentára. Slabší zápas som od neho tento rok ešte nevidel.

tunak 16.02.11 21:58
#24

Maxwell hořel, to je fakt.

Grobar 16.02.11 22:04
#31

Maxo horí stále, stačí na neho zatlačiť. Ten mýtus o kvalitnom obrancovi my nikdy nejak nesedel.

Honzik 17.02.11 09:56
#101

Maxwell podle mne hodně špatnej*12*

aimar21 16.02.11 21:48
#12

no barca si to prohrala sama, meli je na lopate

Pablito 16.02.11 21:51
#15

Nechtěl bych soudit podle jednoho utkání, ale že by Pep nebyl zas tak dobrej a těžil hlavně z toho, jaký kádr se mu sešel? *7*

Pablito 16.02.11 21:57
#23

Mladý hráče určitě, ale např. Putu, Iniestu, Xaviho, Messiho (základní kostru týmu) asi ne.

tunak 16.02.11 22:03
#29

To je fakt, ale naučil je hrát. A navíc když Barca za Rijkaarda vyhrála LM, Xavi a Iniesta seděli ve finále na lavici. Pep zabalil Dinha do Deky a poslal je expres rekomando pryč, vytáhl hráče z béčka... jo, složil ten tým, do jistý míry. Ale hlavně je naučil hrát systémem, kterým teď hrají. Za Rijkaada to bylo o osobním prosazení se, to tam teď vůbec není a poslední dobou to dost chybí (např. Messi by to občas měl vzít na sebe a udělat pár protihráčů, on už mimo vápno skoro nepotáhne míč, přitom v tom byl vždycky nejlepší na světě...). Místo toho je to o hřebíkovských košočtvercích, pohybu, plynulém prolévání řad, schopnosti hráčů vzájemně se zastupovat, o okamžitém a učelném tlaku na soupeře s míčem, o přechodech na tři beky...

Je to Pepův tým, to mu zas nemůžeš upřít. A Guardian dnešní preview pojmenoval The Extra Special One. Byl to článek o Pepovi.

Pablito 16.02.11 22:08
#37

Hm, tak naprostej souhlas. *18*

Sebyk 16.02.11 22:08
#38

*22* lip bych to nenapsal *11*

Mistborn 16.02.11 21:54
#18

Škoda, veľká škoda. Takto skaziť narodky *12*. Zápas sme si prakticky prehrali sami. 2 nepisknuté ruky vo vápne - hlavne tá prvá zamrzí. Po polčase to mohlo byť 0:3 a nebolo by čo riešiť. 60 minút sme boli jasne lepší, 10 hluchých minút a 20 minút nás Arsenal tlačil, aj napriek tomu sme to nezvládli. Pep zas svoj polo. def štýl striedania *98* človek by si myslel že sa poučí. No čo už. Výsledok to nie je najhorší, aspoň bude odveta zaujímavá. Jeden gól doma dáme isto. Zamrzí len strata Piquého, snáď to Puyol nejako ustojí. Nerád by som videl dvojku Millito, Maxwell na ihrisku v zápase kde nám ide o krk. Keď tak nad tým rozmýšľam snáď tu nemám nič za čo by som sa po vytriezvení musel hanbiť. Tak snáď len obligátne Visca el Barca!!*122*

Grobar 16.02.11 21:56
#21

Ruky absolútne nevyťahuj. O nich to vôbec nebolo. A relevantná nebola asi ani jedna. *17*

šašekFCB 16.02.11 21:55
#19

V prvom rade gratulujem Arsenalu k výhre!!!*84*

Prvý polčas: Bol z našej strany celkom slušný. Síce to prvých 10 minút trvalo kým sme sa oťukali ale potom pohoda. Messi podla môjho názoru nehrál zle snažil sa aj ked mu to moc nešlo ( škoda nevyužitých šancí ) Villa mi urobil veľkú radosť snažil sa behal dal dôležitý gol vonku ktorý môže byť v odvete na Nou Campe veľmi dôležitý v konečnom zúčtovaní. *84*

Druhý polčas: Bol už oveľa horší ( podľa môjho názoru alibisticky odchodený čo sa nám kruto vypomstilo)*13* Leo ako už aj niekto písal v posledných minutách silnou mocou chcel dať gól a tlačil sa cez 3-4 protihráčov. Nechápem stiahnutie Davida za Keitu a už vôbec to prečo nešiel dolu Pedro ktorý nehral absolutne nič. Arsenal využil perfektne 2 brejky a dal nám 2 góly. Už po prvom góle som vedel že je zle pretože fans Gunners to veľmi vyburcovali a dalo sa to čakať. Bohužial prehrali sme a musíme isť dalej. Nemôžme plakať nad rozliatym mliekom. Teras sa musíme sústrediť na Ligu a hlavne na odvetu, v ktorej sa môže stať hocičo!!!

Visca el Barca *24*

El Gato con Botas 16.02.11 22:15
#42

Fanoušek FCB gratuluje??? Respekt! *84*

šašekFCB 16.02.11 22:20
#46

Uznávam kvality súpera či už bol lepši alebo nie. Nepocenil by som ani Horné Dolné. A taktiež uznám že Barca tento zápas nezvladla dokonca pokazila. Môžme si za to samy

ruty 16.02.11 22:00
#25

Ale Van Persie to trefil fakt pěkně *22* Možná to dřevák je, ale hlavně že dává góly *55*

Lapíz 16.02.11 22:01
#26

To je to nejhorší. 8x to kopne jak žáček a potom to jednou trefí *5*

ruty 16.02.11 22:02
#28

Nejhorší je, pokud to týmu nestačí. Pokud to týmu stačí, tak ať klidně kope jako žáček desetkrát a pak to jednou trefí *5*

Carlitos 16.02.11 22:02
#27

Teda porazit s kopytem Van Persiem (i když ten gól udělal moc chytře) a neumímnicnežběhat Walcottem Barcelonu, to klobouk dolů. Jak se píše nahoře, tak Pepkovci si to prohráli v podstatě sami, i tak zůstávám u názoru, že na Nou Campu to bude debakl a jasný postup Barcelony*12* A docela smekám před rozhodčími (nevim teď u toho gólu Messiho, neviděl jsem replay), protože tam bylo hafo těsných offsidových situací a většinu jich odpískali dobře. Snad si Iturralde a další cirkusáci pustili dneska tv*6*

šašekFCB 16.02.11 22:05
#32

Bodaj by si mal s tou odvetou pravdu Calri *44* bude to veľmi tašký match.

tunak 16.02.11 22:07
#36

To už jsem slyšel mnohokrát, nže bude něco těžký Match. A pak 2-6, 2-0, 0-5.. *4*

šašekFCB 16.02.11 22:09
#40

To bolo ale niečo úplne iné Tunáku *5*

tunak 16.02.11 22:27
#48

No jistě... ale je to příklad toho, že Barcelona hraje nejlíp ve velkých zápasech.

šašekFCB 16.02.11 22:29
#49

to hej. Síce to dnes pokazili ale prvý polčas bol fajn

tunak 16.02.11 22:31
#51

Dneska to právě nebyl ten případ... jako by Arsenal nebrali vážně.

šašekFCB 16.02.11 22:32
#52

No tak v odvete budú museť! Pep im hádam prehovorí do duše

tunak 16.02.11 22:05
#34

Máš bod, Barca si to asi pohlídá. Ale toho Walcotta... nevím nevím, pomalu ukazuje, že z něj něco může bejt. Brejky řešil výborně, jinak teda nic moc, do kombinace pořád moc není, ale zlepšuje se.

Stoffo 16.02.11 22:06
#35

presne vystihnuté ja len dodám veľmi stručne opis dnešného zápasu *4*

do 70.minúty výkon Barcy filharmonie *18**11**22* po 70.minúte *8**127**102*

v postup ale treba veriť a ja verím , Arsenal potrebuje betón a ten neumí *91* a Barca dá na nou campe minimálne 2 góly o tom žádná *1*

šašekFCB 16.02.11 22:03
#30

A už ma sprepačením serú tí Gloryhuntery čo kydajú na Barcu všetku špinu že po 2 nevydarených zápasoch prišla obrovská kríza, ktorá sa s nami bude tahať do konca sezóny a podobné sračky. Zrazu je Pep drbnu*tý lebo dal na plac Keitu. Pique je uplný drevák a Messi debilný sebec. Xavi zápas odchodil a Iniesta pokazil *8*

šašekFCB 16.02.11 22:08
#39

Aj pred týmto zápasom od Facebooku až po Eurofotbal všetci písali jasná záležitosť pre Barcu a podobne a ako to dopadlo? *7* Radšej moc s tou odvetou nepredbiehajme.

tunak 16.02.11 22:12
#41

Je fakt, že v průběhu první půlky bych fakt nečekal, že mají aerolinky šanci něco s tím udělat... ale zas brejky tam měli, Barcelona měla vzad překvapivě dost problémů. Pikta nepodal standardní výkon, ale bylo to asi dost o krajních becích a o tom, že brejky jako Arsenal ve španělsku nikdo ani vzdáleně nepřipomene, takže na to zřejmě nejsou zvyklí...

loni to s Interem taky byo o brejcích od vlastního vápna přes pivota Sneijdera... dnes přes Wilshera / Walcotta.

šašekFCB 16.02.11 22:15
#43

dobre napisané. Dúfam že Arsenal nepríde na Nou Camp betónovať (aj ked na to asi hráčov nemá) ako minulý rok Inter. No tak Dany už klasika nejako často nestíha a Maxwelko nám nejako horí. Chcelo by to Puyola do stredu a Abiho na lavo

Grobar 16.02.11 22:16
#44

Dôležité je napísať aj to, že Fc hrala naozaj zle. Zle nehral len Maxo a Pedro. Iniesta taktiež nepredviedol nič. Piket nemá formu, to je zjavné už dlhšie. Messi - podľa mna dnej ohromná slabota. Navyše Pep vystieda snáď najnebezpečnejšieho hráča. Ono potom sa vyhráva tažko, keď minimálne traja hráči podajú podpriemerný výkon.

šašekFCB 16.02.11 22:18
#45

Presne tak. O tom striedaní som písal vyššie. Mne tam chýba ten Puyol aj ked už by nestíhal rýchlostne ale on to vedel uhrať aj telom. Má skusenosti a hlavne by tam dirigoval Piqueho a ostatných.

tunak 16.02.11 22:26
#47

Popravdě se asi sešlo víc faktorů... větší tlak na obranu než obvykle + Maxwell out = Abidal má dvě role => Piketa nemůže hrát falšnýho RB pokud je Alvés vysoko => Alvés nemůže být tak vysoko + výborný napadání Arsenalu většinou => Xavi a Iniesta občas míň ve hře, než by bylo zdrávo, Maxwell v rozehrávce jalovej (přihraje jen zpátky)...

Myslím, že Arséne ví, že nemůže betonovat. Dneska si ověřil, že to možná ani nepotřebuje. Jak ho znám, bude hrát pěkně od podlahy - a asi na to dojede. Mohl by to být super zápas.

Mimochodem, ještě jeden faktor - střídání. Aršavin nahoru = čerstvej hráč, kdeto Keita = nula. Ale k tomu střídání nemělo vůbec dojít, protože Song jednoznačně měl být v první půlce vyloučenej, po žlutý předvedl dva dost hrubý a neopatrný zákroky. Tohle je třeba trochu štěstí pro domácí, že rozhodčí nevylučoval. Ale na NC může hrát podobný faktor zase proti Arsenalu. Uvidíme.

šašekFCB 16.02.11 22:31
#50

do bodky a do písmena pravda! Už sa tešim na odvetu ( aj ked sa aj obávam)

vasa23 16.02.11 22:40
#53

trapny klub z PL porazil nekoho z PD? neverim...*10*

Grobar 16.02.11 22:41
#54

Po boji je kaž.......*6*

vasa23 16.02.11 22:45
#56

reaguju na vase prispevky v preview*6*

Grobar 16.02.11 22:49
#57

Zjavne si vyberáš len to, čo sa ti hodí.

vasa23 16.02.11 22:56
#58

zastaval sem se PL v preview, zastavam se ji i ted. porad je to kvalitnejsi soutez nez PD.a i kdyz nebyl arsenal dneska fotbalovejsi, byl taktictejsi,bojovnejsi,nadsenejsi,mel vetsi chut po vyhre.a to je to co zdobi tymy v PL narozdil od PD. zapas nemusi skoncit 10-10 aby se dalo na co divat.a zapas predposledniho s poslednim wba-whu byl kvalitnejsi nez je zapas malagy s almerii

Carlitos 16.02.11 22:58
#60

*5* A tomu všemu věříš, nebo se to snažíš namluvit nám i sobě?

vasa23 16.02.11 23:03
#61

nehodlam tu nikoho presvedcovat, pisu svuj nazor*10*

Grobar 16.02.11 23:08
#62

Ty však obhajuješ niečo, o čom som sa vôbec nezmienil. Pokiaľ si dobre pamätám, tak som písal len o tom, že PL je v marasme, vôbec som neporovnával PD a PL. To, že Arsenal porazí Barcu na tom nič nezmení (že je PL v ag..). Ja v prvom rade ani neviem, čo vlastne obhajuješ. Ak to, že je PL v agónii, tak je to pre Teba boj s veternými mlynmi, pretože je to fakt. Ak porovnávaš PD a PL, tak to rob mimo mna. Ja sa do takejto debaty zatiahnuť nenechám, pretože oba naše názory sú subjektívne. V druhom rade je my v podstate jedno, či je kvalitnejšia PD alebo PL. Mna baví očividne niečo iné ako Teba, ale nemám potrebu si s ostatními merať pe... A to, že je v útlme aj PD je "všetkým" známe, na pochopenie tejto situácie nemusí byť človek Nostradamom. Ak Ti chýbalo toto zvolanie, tak hľa tu je. *10*

vasa23 16.02.11 23:38
#63

tak ktera liga podle tebe neni v agonii?to je pak v agonii cely svetovy fotbal. jen reaguju na tva slova ze tym ktery je k smichu dokaze porazit barcu. a to je REALITA

Grobar 16.02.11 23:50
#64

Ruská liga, BL...

Nie je snáď "k smiechu" Hercules...Nebol "k smiechu" Pool po prvom polčase s Ac, nebol 90 minúť "k smiechu" Mu vo finále s Bayernom.

Ty to však píšeš s ohromným odduševnením. Pripadá my to ako keby si opisoval prvé pritátie ne mesiaci.

Grobar 16.02.11 23:54
#65

A ešte mám jednu zásadnú otázku.

Tým, že "mančaft, ktorý je k smiechu" porazil FC sa my snažíš dokázať to, že je PL na absolútnom vrchole síl?

vasa23 17.02.11 00:05
#66

ne, snazim se ti dokazat ze smesna liga asi nebude tak smesna jak pises

Grobar 17.02.11 00:17
#70

Stále si to nepochopil. Je jasné, že PL je európska jednotka (alebo dvojka) - to je teraz nepodstatné. Ale v agónii je. Spýtaj sa fanúšikov PL, toto musí vidieť "každý". Ty sa však chytíš jedného slovka, ktoré omielaš dookola. Pritom ja som ho použil v kontexte na reakciu na príspevok v ktorom sa objavil. Ty však potrebuješ počuť, že PL je naj.. naj.. naj... Ja Ty to nepoviem. Nie ani tak preto, že by to nebola pravda, ale preto, že dané tvrdenie je príliš relatívne, vzhľadom na preferovaný štýl hry.

Grobar 17.02.11 00:20
#72

Podľa určitých indikátorov (výsledky týmov v EU) by sa PL dala považovať za naj ligu, možno nou aj je, nie je však tým, čím bývala.

A z môjho pohľadu celá PL tak trochu k smiechu je. Stačí si spomenúť na posledné prestupové okno.

vasa23 17.02.11 00:26
#77

tak potom je k smichu i PD kdyz si clovek vzpomene na prestupovou politiku nekterych tymu

Grobar 17.02.11 00:37
#83

Minimálne to "bláznovsto" nie je také celoplošné.

vasa23 17.02.11 00:24
#76

ja nic takoveho jako ze PL je jednicka slyset nepotrebuju. a ze PL je v agonii to muze rict jen nekdo kdo sleduje maximalne soupisky muzstev a na zapasy nekouka. kdyby byla PL v agonii jak ty rikas tak jsou stadiony poloprazdne jako napřiklad ve spanelsku.ale i ten blby birmingham city ma prumerne kolem 95% kapacity naplneno, cim se v PD nemuze pochlubit sevilla, valencie, villarreal, atletico a to nemluvim o tech "horsich" tymech. v agonii je PL maximalne pro tebe

Carlitos 17.02.11 00:27
#78

Porovnávat návštěvnost je dost zcestný, a to vzhledem k ceně lístků. Kdyby stály v Anglii tolik, co stojí ve Španělsku, tak je tam myslim poloprázdno taky.

vasa23 17.02.11 00:31
#80

neni chyba anglickych tymu ze ve spanelsku sou 2 tymy nenazrane z televiznich prijmu a ostatni to musi dohanet na vstupenkach

Carlitos 17.02.11 00:33
#82

To neni. Ale nemá to nic společnýho s tím, že za daný situace je porovnání návštěvnosti nesmyslný.

tunak 17.02.11 07:10
#90

Navíc v Anglii žije 2x tolik lidí.

Grobar 17.02.11 00:32
#81

Sledujem tak minimálne jeden zápas PL týždenne + nejaké tie zostrihy. Výkon, ktorým MU doma porazil Arsenal by mu pred 5 rokmi nestačil ani na remízu. City nevie, čo má hrať, cele je to upracované, stále chcú len kaziť, problém je keď hrajú proti niekomu, kde majú tvoriť. Blues sú v útlme minimálne druhý rok. Udalosti v Poole netreba komentovať. Ty sa nerozprávaš s niekým kto PL nesleduje, veci však vidíme zjavne inak.

A fanúšikov nevyťahuj. V Škótsku Eng Ti ľudia na futbal chodiť jednoducho budú. Tam na Teba nemávajú vreckovkami po prehratom zápase, ale to je celkovo kutlúrou... V Polsku je snáď kvalitnejší futbal ako CZ?

ace 17.02.11 01:46
#87

My (Blues) v utlumu? Jsme uradujici mistri a nez na nas sedla krize, tak jeste do listopadu jsme kazdyho valcovali a vedli ligu o 10 bodu snad. A to jsme hrali jeden z nejlepsich fotbalu co kdy pamatuju a ver, ze uz pamatuju hodne.

tunak 17.02.11 07:11
#91

To byla sice pěkná pohádka, ale momentálně jste v kupce hnoje a sezónu může zachránit snad jen kdyy Carlo náhodou něco udělal dobře a nějakou haluzí jste uhráli LM.

Grobar 17.02.11 11:22
#106

Mne je najviac divné, že to nevidia "vlastní".

ace 17.02.11 13:08
#119

To jsme, to nepopiram, ale nejsme dva roky v utlumu, jak tady tvrdi "kolega".

tunak 17.02.11 17:57
#123

No, v podstatě jste, ne? Sice jste udělali titul, ale jinak to bylo herně i výsledkově tuším slabší, než dřív. Souvisí to i s tím, že dva klíčoví hráči jsou furt zraněný, no.

tunak 17.02.11 07:09
#89

Vašo, co takhle nejdřív počkat na odvetu? *5* Je možný, že dá Barča aerolinkám na cestu šest kouksů a ty to tu pak šeredně slízneš *10*

Včera to bylo o náhodě. Napsat, že Arsenal byl taktičtější je pitomost, jinak s tebou souhlasím, bylo to o nadšení a nasazení. Barceloně zřejmě konfrontace s kvalitou v lize chybí, prochází ji až příliš lehko.

Grobar má pravdu, sám musíš uznat, že je neskutečný, za jakýho prdu dokáže Saša uplést kuličku, která asi vyhraje ligu. *4* Fascinující. Považuju to ale za dočasnej stav, protože PL má největší potenciál. Což mimochodem letos dokazují Spurs, kterým přeju aspoň semifinále.

A ještě jedna podpásovka... Arsenal je možná směšnej, ale opravdu si myslíš, že by současní United dokázali porazit Barcelonu? *17*

ruty 17.02.11 08:55
#99

Nj, on vasa nějak rád vynáší soudy hned po prvním zápase jak jsem si teď při zápasech LM všimnul *5*

ace 17.02.11 00:13
#68

mohu se zeptat dle ceho je usuzovano, ze je v PL agonii ?

Grobar 17.02.11 00:38
#84

Z herného prejavu jednotlivých týmov.

Grobar 17.02.11 00:39
#85

Hlavne teda špičkových, nebudeme si nič nahovárať. Týmy ako WBA, Bolton... pozorne nesledujem.

vasa23 17.02.11 00:55
#86

v tom pripade je na tom PD hodne spatne co sleduju sevillu a atletico*93*

tunak 17.02.11 07:19
#92

PD má jen dva špičkové týmy.

PL je obecně herně v háji, na ty zápasy se nedá koukat, protože to už je JEN o atletice. Jasně, že se často někdo ukopne nebo někoho udělá, 2x za zápas vidíš i kombinaci, ale většinou je to brutální humus. Jenže PL v tomhle a nejen v tomhle zároveň udává směr, kterým se fotbal vyvíjí jinde.

Na jednu stranu je snad jasný, že každýmu se líbí něco jinýho. Na druhou fakt každej musí uznat, že v PL není všechno v pořádku. Jednak je to nejzadluženější liga na světě (takže ekonomická síla je jen potenciální) a třeba City nakoupili loni za VÍC PENĚZ než byl jejich PŘÍJEM.

A druhak se o kvalitě herního projevu nedá vůbec mluvit. Ale mám dojem, že se to pomalu zlepšuje, že se hráči pomalu učí vyrovnávat se s vysokým tempem současný hry. Příkladem je třeba ten Wilshere, ze kterýho bude hráč definující práci tvořivých záložníků v budoucnu, protože si dokáže poradit s napadáním soupeře a kvalitu má. (Souvisí to i s tím, že hraje vzadu, jako Xavi... kdežto Cesc za útočníky trpí.)

Ale proboha to, že tohle někdo napíše, neznamená, že automaticky tvrdí, že primera je hyper super duper skvělá nabušená extra speciální liga. Například já si taky myslím, že je PL momentálně zajímavější. PD umírá na tom, že má jen jednoho a půl aspiranta na titul.

Grobar 17.02.11 11:17
#105

Ty my stále podhadzuejš PD. Obhajujem ju snáď? Dookola to isté, bez žiadneho významu.

ace 17.02.11 01:50
#88

No dobra herni projev. Psal jsi, ze Bundes v udajne agonii neni. Ale ja vidim letos trapici se Bayern, co ztraci na prvni misto 13 bodu a to nemluvim o Stuttgartu, kterej je jako jeden z top klubu Nemecka na sestup, Wolfburg dalsi nedavny mistr taky skoro na sestup. No nevim, al dle tve logiky mi vychazi, ze Bundes je v agonii daleko vic nez PL.

tunak 17.02.11 07:20
#93

Proč? Wolfsburg ani Stuttgart na to nemají. Tohle je mimochodem na německu kouzelný, nikde jinde není tak nemožný tipnout před sezónou kdo vyhraje a kdo sestoupí. Kromě Bayernu může každej dosáhnout na oba póly.

A když už jsme u tý návštěvnosti... BL pořád PL válcuje, že? *10*

Grobar 17.02.11 12:01
#113

VFB, ani Vlci k úzkej špičke pred sezónou nepatrili. VFB som videl v EL so Slovanom a už vtedy som im predikoval bol o záchranu (ten tým nemá nič). Vlci bola Felixova jednorázovka. Tradičné, "špičkové" kluby v DE sú Bayern, Bayer, Hamburg, Schalke, BVB... Kto čakal, že Mohuč bude jesenným "králom"? To skôr Ty nepoznáš BL a snažíš sa súdiť.

ace 17.02.11 13:14
#120

Tradicne spickove BVB bylo za spickou hezkych par let, nez se vysvihli jak letos. Dal to nema smysl. "To skôr Ty nepoznáš BL a snažíš sa súdiť." - bohuzel mam na tebe uplne stejnej nazor :) Nevadi, ukoncime to *10*

Grobar 17.02.11 14:25
#121

"špičkove" = Zas si si to preložil po svojom.

James7 17.02.11 08:43
#96

Výhoda domácího hřiště ti nic neříká? Když Arsenal postoupí, tak můžeš mluvit.....teď radši mlč, protože se pak pěkně nažereš*92*

James7 17.02.11 08:46
#97

Já osobně jsem měl v tomhle zápasu 1 a vyhrál jsem 400, takže jsem spokojenej...ale ani nepochybuju o tom, že do čtvrtfinále půjde Barca...*131*

bakero6 16.02.11 22:58
#59

Zápas jsme si projeli sami, ikdyž Arsenal měl asi dohrávat 10ti a Messiho gol měl být uznán, ale netahejme do toho rozhodčí. Hraje se 90 minut a hráči do druhé půle nastoupili tak trochu uspokojení (což bývá vidět i v Lize, ale tam není v sázce postup v nejprestižnější klubové soutěži) a Arsenal jednoznačně zvýšil tempo a šel za golem. Do toho přišel celkem nešťastný gol Persieho, ale Pique ho měl hlídat lépe. Druhý gol po chybě Lea, navíc tam byla teč, takže Vicky toho moc dělat nemohl. Jinak Villa měl zůstat na hřišti déle a nechápu, proč to Pep tak brzo zavřel. Pro nezainteresovaného fandu určitě pekný zápas, ale zasloužené vítězství domácích to asi nebylo. Jinak souhlasím, že Puyolova úloha režiséra obrany hodně chybí. Do odvety to není žádná tragédie, ale obrana bude opět improvizovaná. Takže gratulace do Londýna a Visca el Barça.

Porter 17.02.11 00:13
#67

Valdes je magor!!!..tak ma nasral az si to nevie predstavit!!obe goly jednoznacne jeho chyby*1*

Pablito 17.02.11 00:15
#69

I ten druhý gól? Vážně? *118*

Porter 17.02.11 11:49
#111

vazne..tak skuseny brankar by cakal kam to arshavin kopne pretoze inde to kopnut ani menohol,ano jasne bol v protipohybe ale ta strela idealna nebola cili keby sa tolko nevracal ku druhej tyci mal by na polkroka od strely a to by chytit mohol*5*

Carlitos 17.02.11 00:18
#71

Druhý gól jeho chyba? To by nechytl žádný brankář na světě, prudce do protipohybu a ještě s hráčema ve výhledu... Podle mě nebyl jeho ani ten první tak úplně jeho*7*

Pablito 17.02.11 00:22
#73

Dovolím si oponovat. Bližší tyč musí mít pohlídanou. Počítal s centrem/nahrávkou, ale to nikoho nemusí zajímat. V prvý řadě měl hlídat první tyčku...

Carlitos 17.02.11 00:24
#75

Tak úplně čistý svědomí nemá, ale v drtivý většině případů se tohle řeší centrem a ve zbytku to útočník netrefí takhle ideálně. Tohle je pro gólmana strašně těžký, kdyby si "naplno" hlídal svojí tyč, tak je naprosto bez šance proti jakýmukoliv jinýmu řešení než střele. Na druhou stranu chápu, že to někdo jako jeho chybu brát může*2*

Pablito 17.02.11 00:30
#79

No, já to jako chybku vidím. Konktrétně v poziční hře, samozřejmě. On se dá udělat takový výběr místa, aby v téhle situaci měl bližší tyč a zároveň mohl skočit po křižné přihrávce na zadní tyč. A on by měl být velice zkušený, aby si tuhle situaci pohlídal. *2*

Ale z postele s odstupem času a opakovanými záběry se mi to mluví, no... *7*

Grobar 17.02.11 00:23
#74

Prvý bol Carli, to rozoberali aj v štúdiu a plánovala názorová zhoda, že keď má hráč loptu na silnejšej nohe brankár má prvú tyč jednoznačne "zavrieť". Myslím, že je to vcelku logický názor.

Druhý samozrejme nie, on tú loptu prvý krát uvidel nejakých 10 metrov od seba + protipohyb

Sebyk 17.02.11 11:51
#112

prvni byl valdesuv. sice chyba, ale tak trochu pochopitelna, tohle se holt stava. a jak pise grobar, van persie to mel na levou a valdes mel zavrit blizsi tyc...

Porter 19.02.11 01:41
#128

prudka bola..ale tym padom ze mal hraca nieze vo vyhledu ale dokonca dvaja arsavinovy branili aby to dal k tej druhej tyci tak mohol ocakavat ze to nikam inam nekopne..verim tomu ze iny brankar by to chytil..tym nemyslim kazdy..ale mozno taky dvaja z 10..iker a david*5*

kinky 17.02.11 08:22
#94

voni si snad mysleli že se to udělá samo *20* Aspoň bude odveta zajímavá.

tunak 17.02.11 08:34
#95

Parafráze: Rumcajs bude nahánět Manku... *17*

tunak 17.02.11 08:50
#98

Arséne Wenger: "Proti Barceloně stojíte vždy na pokraji kolapsu." "Nebojíme se, pojedeme si pro postup."

Scrappi_Coco 17.02.11 09:42
#100

nebudu tu mluvit o prohře hráčů v poli, tehle zápas prohrál Guardiola, v cca 67.minutě, kdy nebezpečnýho Villu nahradil hráčem, kterej se zbytek zápasu akorát pletl a kazil. Když už bych střídal útočníka, tak rozhodně nevýraznýho Pedra, kterej se celej zápas hledal. Messi byl slabší než obvykle, a to, že to tam nedal pod sebe na Villu a zkoušel to z těžký pozice sám, ukázal, že jestli nemá gol, i on je sobec a ač to zní zle, tak i on byl příčina zbytečný porážky. Nejlepší hráč zápasu Wilshere za Arsenal. Villa a Xavi v první půli za Barcu. Nejslabší hráči u mě Iniesta, Messi, Maxwell, Pedro a Song

darwin 17.02.11 10:57
#102

naprostý souhlas.. abych to taky shrnul, jeden z mála hráčů který se mi líbil, tak jako celou sezonu byl Abidal jeho výkony jsou až nepochopitelné, celá obrana v podstatě stojí na něm(když nehraje Puyol) to že bude chybět Pique je zlý, ale při jeho současný formě to může být i plus, teda jestli už bude připraven Puyol.. záloha kromě Sergia, který hraje opravdu skvěle a už i Bejbl si toho všiml naprosto tragická, teda hlavně Iniesta, Xavi v prvním poločase nějaký náznaky měl.. Útok byl špatný, ano Bojan by nepomohl, jen by stačilo kdyby Messi dal par tutovek + jednu přihrávku na jasný gol a jelo se domů s klidným pocitem.. Takhle to je 50/50, větší šance dávám Arsenalu a to hlavně kvůli současný formě Messiho, ta jestli se za dva týdny nezmění, Barcelona bude mít velký problémy.. Arsenal nehral špatně, ale o zasloužený výhře se nedá mluvit a to jsem nezmínil rozhodčí, kteří udělali velký hrubky, který se můžou podepsat na postupu Arsenalu*2*

tunak 17.02.11 11:06
#104

Ono stačilo, jak prokázal opakovaný záznam, kdyby asistent posoudil klíčovou situaci psárvně.

darwin 17.02.11 11:34
#107

přesně tak, teď jsem sledoval celou situaci znova a o žádným offsidu se nelze bavit + červená pro Songa a byl by to uplně jiný zápas..ikdyž to nerad píšu, rozhočí se na tomto zápase hodně podepsali*25*

kinky 17.02.11 11:40
#109

A svádět prohru na rozhodčí je blbost *20*

darwin 17.02.11 15:11
#122

ach ta domýšlivost.. nikde jsem nepsal, že za prohru může rozhodčí jen že se na ní z určitý míry(z velké míry) podepsali a to nemůžeš vyvrátit.. Slabý výkon Barcelony v 2. poločase neobhajuji, ale kdyby to bylo po poločase 2:0 a Arsenal by hrál o deseti(nikdo by se nemohl divit) tak to dopadne jinak a proto se na tom rozhodčí podíleli, snad to je dostačujíci argument*94*

kinky 17.02.11 11:39
#108

Tak jak to teda je? Včera jsi psal, že i ten odraz od Pedra k Messimu se považuje za ofsajd *25*

tunak 17.02.11 12:24
#114

Ano, ale že to ofsajd MOŽNÁ byl, protože jsem dobře neviděl, jestli byl v momentě odrazu Messi před Pedrem. Podle opakovaček nebyl, bylo to těsný, ale bylo to v pořádku.

Carlitos 17.02.11 12:28
#116

No podle mě možná o kousíček před ním byl, takže to třeba bylo posouzený správně. Nicméně o vteřinu dřív tam byla jasná ruka někoho Djouroua, takže se měla pískat pecka*7*

tunak 17.02.11 12:32
#117

Tak oni to španěláci zomalovali a přišlo mi, že spíš nebyl, vidět to samozřejmě nebylo úplně přesně, ale hraniční věci se pouštěj, ne? *10*

kinky 17.02.11 12:39
#118

Ta ruka byla neviditelná, ani dráha letu balónu se moc nezměnila, to bych teda sudímu nevyčítal. A ten ofsajd: o ten krok tam asi byl *55*

tunak 17.02.11 11:06
#103

S komentářem k Messimu naprosto souhlasím, taky to už delší dobu pozoruju. V lize často Barca "šetří" soupeře tím, že Messimu nestačí ani dva fíky a často zkouší zakončovat sám. Přitom je to hloupý, protože mohl dělat pravděpodobně světovej rekord v počtu přihrávek za sezónu nějakým spíše hokejovým skóre. Ale mezi nejslabší bych ho neřadil...

Scrappi_Coco 17.02.11 11:49
#110

je potřeba si říct, že je to nejlepší hráč světa a na něj prostě musí být jinej metr, to je riziko povolání. Kdyby včera víc přihrával do gólovek, udělal by to nejlepší, vzhledem k tomu, jak je hlídanej. Nebyl nejslabší, to rozhodně ne, ale nasral mě, ptže hrál jako sobec

tunak 17.02.11 12:24
#115

To jo, včera ta jeho tendence vyvrcholila. Potřeboval by provětrat asi.

kinky 17.02.11 20:01
#124

Tak jsem viděl znova ten Aršavinův gól, Alves to tam neskutečně vypustil, vyklusával za Persím jak na tréningu, takže stopeři se ho snažili vykrýt a chyběli u Aršavina... Zbytečná chyba, škoda jí... *37*

tunak 17.02.11 20:14
#125

Zrovna od Alvése zvlátní, ale on ten zápas vůbec trochu vypustil, obvykle dře mnohem víc.

kinky 17.02.11 20:21
#126

On zůstal bez Messiho na křídle tak trochu na ocet, s Pedrem je to o dost slabší... v tomhle rozestavení by to nemusela být taková ztráta, kdyby přece jen odešel...

tunak 17.02.11 20:25
#127

Hm, jedině kdyby tam přišel někdo, kdo umí dobře zpracovat dlouhej balón od Xaviho + centrovat...

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist