Real Zaragoza - Lugo, 20.05.22 (reportáž)
| 20.05.22 21:00 | Základní část - 41. kolo | |
|---|---|---|
Real Zaragoza |
1:0(0:0) |
Lugo |
![]() |
![]() |
|
| Rozhodčí: Álvaro Moreno Aragón | Stadion: Estadio de la Romareda | Diváci: 0 (0%) |
| Branky a karty |
|---|
| Sestavy | ||
|---|---|---|
Real Zaragoza: (Hernán Pérez Cuesta) Základní sestava (4-3-3): C. Álvarez, A. Torrijo, F. Gámez López, L. López Mármol, E. Valderrama Domènech, J. Chavarría Pérez, J. Grau Ciscar, R. Petrović, S. Bermejo Lillo, Á. Giménez Candela, S. Merino ZuloagaNáhradníci: , Á. López Ratón, A. Ramón, D. Lasure Briz, J. Hernández Tarroc, A. Zapater Arjol, B. Sainz Eguskiza, F. Gracia, V. Vada, I. Monzón, M. Puche García | ||
Lugo: (Rubén Albés Yáñez) Základní sestava (4-3-3): Ó. Whalley Guardado, A. Rodriguez Martin, D. Alende López, E. Campabadal Claros, O. Lebedenko, F. Moyano Jiménez, I. González González, J. Señé Escudero, P. Clavería Herráiz, X. Torres Buigues, C. Ramos de la FlorNáhradníci: , , , , F. Barbosa Vieites, R. Canella Suárez, R. Sánchez Sendra, C. Pita González, F. Seoane Antelo, J. Jiménez Melero, J. Carrillo Casamayor, J. Cuéllar Mendoza |
| Střídaní domácího týmu | ||||
|---|---|---|---|---|
| 46' | V. Vada | E. Valderrama Domènech | ||
| 46' | I. Monzón | S. Merino Zuloaga | ||
| 64' | D. Lasure Briz | J. Chavarría Pérez | ||
| 81' | M. Puche García | S. Bermejo Lillo | ||
| 89' | F. Gracia | A. Torrijo | ||
| Střídání hostujícího týmu | ||||
|---|---|---|---|---|
| 62' | R. Sánchez Sendra | E. Campabadal Claros | ||
| 62' | C. Pita González | I. González González | ||
| 62' | J. Cuéllar Mendoza | F. Moyano Jiménez | ||
| 77' | J. Jiménez Melero | J. Señé Escudero | ||
| 82' | D. Alende López | |||
Komentáře (40x)
Vložit komentářNázor s nejvíce souhlasnými hlasy
Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy
To moje plusko je překlep.
Všechny názory
zajímavě se nám Ferda vybarvil, tohle bych od něj nečekal 
No sice je pěkný, že Athletic chce zůstat Athleticem, ale 16 mega je 16 mega... Co s hráčem, co za ně v podstatě nechce hrát? Podle mě by ho měli jednoznačně střelit. A Llorente docela zklamal no. Pravda, odejde až po skončení smlouvy a Athletic si může sám za to, že za něj nedostane nic, přesto bych čekal nějaký vděk za to, že mu dali šanci a udělali z něj top hráče, přestože se mu na začátku celý stadion smál...
No jak rika Urrutia, "naším cílem není dělat obchod, nýbrž mít fotbalisty, kteří zde chtějí ukončit kariéru"...a tohle by byl nebezpecnej precedens do budoucna (i do blizky budoucnosti, viz. situace s Javi Martinezem a Amorebietou), kterej by mohl vest az k uplny ztrate identity klubu...
Druha moznost je, ze tohle prohlaseni muze byt tak trochu obchodnickym tahem...na druhou stranu kdo za nej bude chtit dat velky prachy kdyz pujde za rok zadarmo
Tak sám řiká, že chtějí hráče, co tam chtějí ukončit kariéru. A pokud někdo nechce, tak je přece lepší mít 16 milionů než nic, když výsledek je víceméně stejný.
Většina hráčů Athleticu přece má k tomu klubu vztah a jeden nevděčník Llorente na tom nic nezmění.
Jak řikám, je to sice na oko pěkný a obdivuhodný postoj, ale působí to trošku jako taková uražená póza a v konečným důsledku může být až kontraproduktivní. A nebo doufá, že si to Llorente rozmyslí no, třeba mu vymývají mozek agenti, bůh ví. Těžko se to hodnotí, těžko
Nj, ale jde taky o psychologii...o urcitej kult, kterej nebude lehky pro maly kluky udrzet, kdyz jejich nejvetsi idolove budou brat Athletic jako prestupni stanici do Ligy Mistru...
KDyz mas takhle radikalni filozofii, tak si ji musis v dnesni dobe ortodoxne branit....
A taky se dost tesim na socialni experiment Bielsa vs zdeptanej llorente, to by mohlo bejt dobre vyhroceny 
Jenze tady jde i o urcitej kult, diky kterymu je taky Athletic tam kde je...a ten se bude mezi malejma klukama tezko udrzovat, pokud budou jejich idolove brat Athletic jako prestupni stanici...
pokud mas v dnesni dobe podobne radikalni filosofii, tak si ji musis i radikalne branit no..
Navic mne ohromne zajima socialni experiment zpruzenej Ferda vs Bielsa, to by mohlo bejt zajimavy 
sakra dvakrat to samy 
Urrutia
to je PAN PREZIDENT 
Jediny ceho se bojim je antiklima v kabine a na stadionu (minimalne prvnich par zapasu se bude na Llorenteho piskat pri kazdym dotyku s balonem
) ale zase co, at si to Ferda vyzere a treba i prosedi na lavicce (ostatne s Bielsou se taky moc nemusi)...a na konci sezony nejenze ho zadny ucastnik ligy mistru nebude chtit, ale jeste k tomu ztrati misto v repre 
"Naším cílem je mít fotbalisty, kteří zde chtějí ukončit kariéru."
No tady si pan prezident trošku protiřečí s tím, že Llorenteho nechtějí prodat. Chápu, že o prachy jim až tak nejde, jelikož mají hodně omezené možnosti nákupů (ale teďka snad staví staďák ne?), ale když chtějí mít v kádru hráče, kteří chtějí v AC ukončit kariéru, tak proč toho dlouhána nepustěj? Mají zájem o dusno v kabině?
Každopádně chytrý krok vystoupit před fanoušky jako první a říct: koukněte na něj na nevděčníka, neprojevuje žádný vděk za to, co jsme pro jeho kariéru udělali a chce nám zdrhnout.
Na druhou stranu FL chápu, že chce hrát o trofeje a tak. To chce holt každý dobrý hráč a ostatně Valencia kvůli tomu taky přichází o hráče. I když ta ještě navíc potřebuje ty prašulky no.
však o trofeje hraje a kdyby podal ve finále EL lepší výkon, tak možná měl ještě o jednu víc
a pan prezident si neprotiřečí, protože tím dává Ferdovi maximální možný čas, aby se vzpamatoval a uvědomil si, kde chce ukončit kariéru
To moje plusko je překlep.
nevim co se vsichni tak certi, ze chce odejit. Proti Athleticu vubec nic nerekl (pokud vim) a nikde prece neni psano, ze kdyz uz tam jednou clovek kope, ze tam musi dokoncit karieru (a navic se klidne muze za dva tri roky vratit..)
Nemyslim si, ze je spravne tlacit na hrace aby zustali... Odejit na rok na dva neni prece nic spatnyho :)
nepříjemná situace, ale v rámci možností to Urrutia vyřešil dobře
nemuzu si pomoct, ale nejhorsi mozny reseni...
ze llorente odejde, se vedelo uz dlouho a nechapu, jestli to nekoho prekvapuje - narozdil o nekterych ostatnich to byl vzdycky on, kdo neprohlasoval, ze v athleticu zustane navzdy a ze si nedovede predstavit odchod. athletic by mu mel bejt vdecnej za to, co pro nej udelal (a ze toho nebylo malo) a ne ho jak nezvedeny dite drzet v domacim vezeni. holt kazdej neni jako etxeberria, kterej klubismus uprednostni pred dalsima vyzvama a trofejema. takovi hraci se rodi jednou za dvacet, tricet let a to i v pripade athleticu. ostatne pochybuju, ze i javimar zustane az do konce kariery...
no nic, athletic mohl mit dvacet mega (ktery by z nej v klidu vytriskal), mohl llorentemu usporadat krasnou rozlucku, podekovat mu za vsechno, fanousci by (po case) pochopili a llorente by se stale jako ikona lvu na stary kolena vratil a ukoncil tam karieru. sice by nikdy nedosahl statutu legendy, ale toho nedosahne tak jako tak. takhle ma athletic prd, jen nasranyho hrace, kterej nebude odvadet praci na urovni svyho potencialu, fanousci ho budou nenavidet a budou na nej piskat.
tak jako tak llorente odejde, takze vazne nechapu, co timhle athletic sleduje. kdyz je jejich cilem mit hrace, kteri tu ukonci karieru, tak proc se za kazdou cenu snazi udrzet nekoho, kdo se davno rozhodl, ze takovym hracem nebude? zajimave - sice se to snazi zastitit nejakou tradici, ale slova urrutii proste nedavaji smysl...
To se teda dlouho nevedelo - Llorente jeste nedavno prohlasoval jak je spokojenej a ze chce v klubu vydrzet, o tom prodlouzeni smlouvy se jednalo uz dlouho. Podle mne se tam setkalo hodne faktoru (vliv repre, vztah s Bielsou, apod.) , kazdopadne nas vodil za nos docela dlouho.
Problem je ze ty uvazujes z pohledu fanouska bezne nakupujiciho a prodavajiho klubu, ale takovej Athletic proste neni, coz si mozna bohuzel sam Fernando za tech 17 let v klubu neuvedomil...Athletic proste patri nekam jinam, nez kde byl na zacatku 21. stoleti (krom poslednich par let), a dostat ho zpet tam kam patri muze jen ortodoxni pristup a udrzeni nejlepsich hracu. Pokud nechceme dopustit aby se z Athleticu stala prestupni stanice do top5 klubu na svete, musime byt neustupni. Proc neudelat takhle symbolicky gesto, kdyz nas to evidentne financne nezruinuje. I kdyz jde o penize az v druhy rade, ten hrac mel u nas kralovsky postaveni, kralovskej plat a kralovskou slavu, tak proc bychom ho meli poustet za par supu.
Nikdo nerika ze Fernando neodejde, tohle je jen urcity naznak smerem k zajemcum, ze za 16 mega to proste nebude, ze nejsme prodejny devky.
Llorente si bude muset uvedomit na cem je, ostatne v jeho zajmu neni trucovani, protoze s nim leda pohrbi svoji karieru. Myslim ze je prilis velkej profesional na to aby si rok vybijel zlost, ze jsme ho hned nekam neprodali. Ostatne podepsal platnou smlouvu do roku 2013, tak proc bychom ho museli hned poustet.
ad 1. odstavec - ale no tak, to si trochu namlouvas, ne?
podivej se pravde do oci.
ne, ja vidim a chapu pristup athleticu, je v nem cosi romantickeho, ale romantik casto v tvrdem a krutem modernim svete doplati na to, ze veci nejsou vzdycky tak romanticke, jak si sam predstavuje. fotbal je zkratka cim dal tim vic byznys a athletic tem top5 klubum sveta konkurovat nemuze a nikdy nebude moci. pak mas tady hrace jako etxeberriu, opravdove romantiky, kteri klubu zasveti zivot. pak mas ale i hrace typu llorenteho - pragmatiky, kteri klubu daji, co mohou, ale zaroven je neco tahne pryc. nemuzes ocekavat, ze vsichni kvalitni hraci ukonci v athleticu karieru. chapu, ze se athletic snazi udrzet svoje nejlepsi hrace, ale nechapu, ceho se snazi dosahnout timhle. llorente tak jako tak odejde a athletic timhle nic nezmeni. to symbolicke gesto prave treba vubec nechapu, je to hloupe placnuti do vody. chapu sice, ze se athletic snazi za kazdou cenu svoje hrace udrzet a chapu, ze musi, protoze jinak by to byl jeho konec, ale za urcitych okolnosti zacne tenhle pristup byt kontraproduktivni - jako prave ted. fotbal je byznys a 20 mega (plus dobrejch 5 na platu) neni par supu - z tech prachu za nej by si naprikald mohl athletic dovolit dresy bez petronoru, coz nektere fanousky tusim vzalo jeste vic nez nejake zvesti o odchodu lviho krale.
nemyslim si, ze fernando bude trucovat, ale taky si nemyslim, ze bude odvadet vykony na hranici svych schopnosti. doplati na to - jak jinak - klub.
pro me zkratka po sportovni i ekonomicke strance hloupe pocinani. v dnesnim svete musis za urcitych (krajnich) situaci povolit uzdu tradici. protoze cteni te tradice zacne byt pro klub jako firmu (jakkoli tradicni a "rodinnou") byt nevyhodne.
je treba se podivat pravde do oci a uvedomit si, ze athletic nema sanci udrzet spickove hrace na urovni llorenteho nebo javimara, pokud oni sami nebudou chtit. fernando se ocividne rozhodl jinak a ja nechapu, ze mu klub brani...
Pěkně napsaný, v podstatě stejně to vidim taky. Snad jenom dodat, že Llorente to ale mohl říct dřív, přece jenom rok se handrkovat o smlouvě a pak v podstatě zničeho nic říct, že určitě neprodlouží, to je takový trošku křivý. Podle mě mu agenti trochu vymyli mozek.
Presne, milostpan se po tom vsem dva tydny pred zacatkem ligy usmysli ze teda nechce pokracovat a my ho jako mam automaticky prodavat i kdyz nemame zadnou nahradu?
A co je pravda? Llorente naposledy v cervenci mluvil o tom jak je u nas stastnej a ze doufa ze tu jeste nakej rok hrat bude...jednani o smlouve uz se tahnou tak rok a pul a tohle jsem od nej slysel xkrat, stejne jako v uvozovkach zaruceny zpravy o prodlouzeni smlouvy z ruznejch medii...ja nerikam ze me jeho postoj prekvapuje, spis naopak, ale rozhodne to je nahla rana....jinak souhlas s Carlem....btw kdyz bylo dlouho jasny ze odejde a kdyz mu nejde o prachy, tak proc pozadoval 5,5 mio rocne oproti 4,5 co jsme mu nabizeli?
Pravda je ta, ze 85% fans se vyjadrilo ze radsi sestoupi nez aby se klub zbavil svy filozofie. A ja se s tim ztotoznuju. Kdyz mam idealy tak se jich drzim. Vzkaz je jasnej - nas si nekoupite. Na co tech 20 mio vlastne? Ani neni koho koupit. Pokud klub nema fin. problemy, neni duvod ho za kazdou cenu strelit. Treba si tady tu Ligu Mistru ukope...a pak odejde. Ostatne pokud chce do Mandrilu nebo Anglie a k tomu udrzet repre flek, tak nema na vyber.
rana to samozrejme je, ale dala se driv nebo pozdejs cekat
llorente se vzdycky o svoji budoucnosti vyjadroval v nejasnostech, jednou to prijit muselo...
idealy jsou idealy, jenze firma (rozumej klub) ti na zaklade idealu fungovat nebude. doba vznesenych rytiru uz davno minula...
kdyz klub nepotrebuje prachy, tak proc nosite na dresech petronor?
ja se nebudu opakovat...rikam ze to neni prekvapujici, ale rozhodne nebylo "jasny" ze vypadne...a mohl si jit treba v 35 
Na dresech nosime Petronor abychom nemuseli prodavat Llorenteho 
a neni krásný, že romantik chce zůstat romantikem, i když na to doplatí? co by to bez toho bylo za romantika?
samozřejmě, že je to po ekonomické stránce velmi hloupé počínání, možná i po sportovní - pro naprostou většinu klubů, ale Athletic k tomu má jiný přístup a hráči by si měli uvědomit, že, když podpíšou nějakou smlouvu, tak se může stát, že bude dodržena a ne, že stačí postavit si hlavu a pár miliónů euro od jiného týmu a bude po smlouvě
krasny to mozna z pohledu nekterych lidi je, z pohledu "moderniho" cloveka je to ale zaroven hloupy.
a k cemu to je? pokud se hrac rozhodne odejit, je to jeho volba a klub by ji mel respektovat. ne ho drzet v domacim vezeni. pak budou vsichni hraci jiste velmi stastni a odevzdavat ty nejlepsi vykony. llorente samozrejme bude respektovat, ze ma jeste smlouvu a bude se pravdepodobne chovat jako profesional, timhle pristupem ho ale stejne neudrzite.
o co teda vlsatne timhle pristupem jde? udrzet ho? ne, podle me je to sroubovani ceny a llorente do konce leta stejne odejde...
To snad šroubování ceny být nemůže, to by ho musel koupit blázen za 20+, když ho může mít za rok zadara...
... z pohledu "moderniho" cloveka je to ale zaroven hloupy.
Co nebo kdo to je moderní člověk ?
cekal bych spis tunaka, ale do filozofickejch debat se tak jako tak nemam chut poustet...
vzhledem k tomu, ze je to v uvozovkach, tak si muzes doplnit dle libosti
v modernim svete zalozenem na kapitalistickem principu a kde se vse meni na byznys zkratka neni pro romantika misto (neber to doslova - misto je pro vsechny vzdycky a vsude)
Z velké části souhlas, ale podle mě má noir tak trochu pravdu s tím, že ty to vidíš z pohledu fanouška klubu, který obchoduje jako každý jiný. Podle mě v rámci možností a filosofie Athleticu tohle gesto pochopitelný je. Co se týče Ferdy, tak je to pro mě rovněž překvapivý rozhodnutí. Problém vidím v tom, že Llorente je velmi kvalitním a důležitým hráčem (je pod drobnohledem), resp. bude znamenat pro klub citelné oslabení, což úzce souvidí s ohlasem na jeho rozhodnutí (budou fanoušci stejně bouřit, když takhle ''uteče'' nějaký ''no-name'' z béčka? asi ne).
Ale zároveň bych taky řekl, že v Bielsově systému, by byl méně postradatelným, než v tom Caparrosově.
Proti Llorentemu nic nemám (ani jeho úmyslům) , ale postoj klubu se mi líbí.
Celkem zajímavý, jsem zvědavej, jak to dopadne
Prístup samotného hráča teda nič moc, prístup prezidenta klubu si ale zaslúži uznanie... 
a to chce fakt za kazdou cenu do blbyho juventusu, nebo chce pryc obecne?
a k cemu vlastne potrebuje athletic llorenteho, kdyz ma adurize? 
Další soutěže
- -vybrat-
- Copa del Rey 2017/2018
- Copa del Rey 2018/2019
- Primera División 2014/2015
- Primera División 2015/2016
- Primera División 2016/2017
- Primera División 2017/2018
- Primera División 2018/2019
- Primera División 2019/2020
- Primera División 2020/2021
- Primera División 2021/2022
- Primera División 2022/2023
- Segunda División 2017/2018
- Segunda División 2018/2019
- Segunda División 2019/2020
- Segunda División 2020/2021
- Segunda División 2021/2022
- Segunda División 2022/2023
- Supercopa 2017/2018
- Supercopa 2018/2019
Statistiky
| 1. | ![]() |
C. Stuani Curbelo | 22 |
| 2. | ![]() |
J. Molina Martínez | 21 |
| 3. | ![]() |
B. González Tomás | 20 |
![]() |
S. Weissman | 20 | |
| 5. | ![]() |
R. Castro Martín | 18 |
| 1. | ![]() |
B. Sánchez Laborde | 9 |
![]() |
R. Riquelme Reche | 9 | |
| 3. | ![]() |
Á. Tejero Sacristán | 7 |
![]() |
F. Gámez López | 7 | |
![]() |
F. Portillo Soler | 7 |
| 1. | ![]() |
A. Rodríguez | 15 |
| 2. | ![]() |
A. Sanz Martín | 14 |
| 3. | ![]() |
O. Luengo Redondo | 13 |
![]() |
R. Mesa Quevedo | 13 | |
| 5. | ![]() |
A. Escassi Oliva | 12 |
| 1. | ![]() |
A. Escassi Oliva | 3 |
| 2. | ![]() |
A. Gálvez Jimena | 2 |
![]() |
A. Pașcanu | 2 | |
![]() |
A. Zubiaurre Dorronsoro | 2 | |
![]() |
M. Dauda | 2 |
Plkátko
Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)






















Real Zaragoza: (
Lugo: (














nemuzu si pomoct, ale nejhorsi mozny reseni...
ze llorente odejde, se vedelo uz dlouho a nechapu, jestli to nekoho prekvapuje - narozdil o nekterych ostatnich to byl vzdycky on, kdo neprohlasoval, ze v athleticu zustane navzdy a ze si nedovede predstavit odchod. athletic by mu mel bejt vdecnej za to, co pro nej udelal (a ze toho nebylo malo) a ne ho jak nezvedeny dite drzet v domacim vezeni. holt kazdej neni jako etxeberria, kterej klubismus uprednostni pred dalsima vyzvama a trofejema. takovi hraci se rodi jednou za dvacet, tricet let a to i v pripade athleticu. ostatne pochybuju, ze i javimar zustane az do konce kariery...
no nic, athletic mohl mit dvacet mega (ktery by z nej v klidu vytriskal), mohl llorentemu usporadat krasnou rozlucku, podekovat mu za vsechno, fanousci by (po case) pochopili a llorente by se stale jako ikona lvu na stary kolena vratil a ukoncil tam karieru. sice by nikdy nedosahl statutu legendy, ale toho nedosahne tak jako tak. takhle ma athletic prd, jen nasranyho hrace, kterej nebude odvadet praci na urovni svyho potencialu, fanousci ho budou nenavidet a budou na nej piskat.
tak jako tak llorente odejde, takze vazne nechapu, co timhle athletic sleduje. kdyz je jejich cilem mit hrace, kteri tu ukonci karieru, tak proc se za kazdou cenu snazi udrzet nekoho, kdo se davno rozhodl, ze takovym hracem nebude? zajimave - sice se to snazi zastitit nejakou tradici, ale slova urrutii proste nedavaji smysl...