Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


28.10.17 11:27 k článku Preview 10. kola Primera División

Buďme fair. Barcelona bude bita jak žito, ale Girona zachrání čest Katalánska.

v reakci na
Carlitos Carlitos
27.10.17 21:35 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Jako že bys na program zařadil Pro Cycling Manager?

v reakci na
ace ace
27.10.17 19:50 k článku Preview 12. kola Segunda División

Pablito je nikdo? *6*

v reakci na
Pablito Pablito
27.10.17 19:49 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Tohle je všechno hezký, ale tady jde o to, že fotbalový kluby hrajou FIFU 11 na 11 a MOV přemejšlí o tom, že progaming zařadí na program sportovní olympiády.

Navíc hry, který se progamingově hrajou, jsou vesměs absolutní pakárny pru buřtíky, co nevylejzaj z pokojů, jak psal Noir. No... a pak se hraje Counterstrike. *17*

v reakci na
Pablito Pablito
27.10.17 19:46 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Jako minule ten na eurofotbalu? *4*

v reakci na
ace ace
27.10.17 18:13 k článku Když rupnou nervy, aneb deset ostrých kritik rozhodčích

"Když rupnou nervy." Nějakej Rajoy by nebyl?

27.10.17 15:07 k článku Když rupnou nervy, aneb deset ostrých kritik rozhodčích

Tak to asi bude hláška z ročníku, kdy ligu vyhráli, ne? *93*

v reakci na
Makak Makak
27.10.17 15:07 k článku Když rupnou nervy, aneb deset ostrých kritik rozhodčích

Jesus Gil *101*, prostě Atletico. *17*

27.10.17 15:01 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Jinak ten soud argumentoval, že bridž sice zahrnuje (a implicitně cvičí) logiku, paměť a plánování a může představovat aktivitu, která je prospěšná mentálnímu a fyzickému zdraví pravidelných hráčů, ale není to sport, protože nezahrnuje fyzický element (hry) a sport z definice (toho soudu) musí obsahovat fyzický element.

Zajímavé je, že soud operoval s předpokladem, že zásadní vlastností sportu je trénink způsobem, který je obecně prospěšný zdraví a blahu (wellbeing) občanů. V tomhle ohledu by progaming sportem rozhodně být nemohl, protože zdraví naopak ničí. *5*

v reakci na
tunak tunak
27.10.17 14:52 k článku Juanfran se nebývale ostře pustil od Mateua Lahoze

Hm, vlastně se mi to už stalo, no. *4* Ale člověk je tvor ješitný, pyšný, s kritiikou, jakkoliv oprávněnou, se obvykle vypořádává těžce.

v reakci na
Pablito Pablito
27.10.17 14:51 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Jednoznačně nejnáročnější sport, který zatím člověk dokázal vymyslet, je horolezectví v extrémních nadmořských výškách. Tam ovšem naprosto chybí rozměr soutěže a soutěživosti. (Respektive, existuje v podobě vnitřní motivace horolezců, ale veřejně ho nikdo nepřizná.) Je horolezectví sport? A sportovní horolezectví? *4*

v reakci na
tunak tunak
27.10.17 14:49 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Šerm? Šerm je podle mne dost zajímavej sport, každopádně srovnávat jeho náročnost na trénink, soustředění a fyzickou náročnost s Counterstrikem (a to už nemluvím třeba o zde zmiňovaném Heartstonu) je nesmysl. Tím nechci říct, že abys byl špička v CSku, nemusíš poctivě dřít, soustředit se a zejména v CS navíc postavit promyšlenou týmovou taktiku, ale špičkovej šermíř prostě musí bejt v excelentní fyzický kondici, a navíc asi musí mít lepší reflexy než hráč CSka.

Zrovna teď žalovala britská bridžová asociace u evropskýho soudu UK, protože UK bridži nepřiznává v daňovejch záležitostech status sportu. (Sport má na daních úlevy.) Soud rozhodl, že bridž není sport.

Tohle jsou všechno debaty trochu na vodě, protože neexistuje nějaká právně závazná ani obecně přijatá definice sportu. Je jasný, že progaming má blíž ke sportu, než ke hře, protože narozdíl od hry v něěm záleží především na výkonu a výsledku. To platí i pro závodní bridž, šachy, šipky, kulečník. Šipky a kulečník mají ke sportu blíž, vyžadují zvládnutí fyzické techniky hry, zvládnutí nástroje, koordinace těla, prostě jsou to v mnoha rozměrech fyzicky náročné sporty. Progaming má blíž k šachu a bridži, narozdíl od nich ale nevyžaduje excelentní mentální kondici, protože ve hrách, které se progamingově závodně hrají, si soutěžící vystačí spíš se stereotypními, naučenými postupy. Šach je nesrovnatelně komplexnější, než jakákoliv progamingová hra. Ale určitá blízkost tam je.

v reakci na
aimar21 aimar21
27.10.17 12:15 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Střelba je tradiční, vychází z původního kontextu sportu jako šlechtickýho/důstojnickýho tréninku - box, střelba, jezdectví, asi i šplh, některý prvky atletiky. Teprve s induastializací a urbanizací začaly sportovat masy a vznikaly kolektivní a soutěživější sporty jako fotbal, atletika, cyklistika.

v reakci na
aimar21 aimar21
27.10.17 12:12 k článku Juanfran se nebývale ostře pustil od Mateua Lahoze

Srovnání arogance rozhodčích v Anglii a Španělsku je trefný. *22*

v reakci na
Carlitos Carlitos
27.10.17 12:10 k článku Juanfran se nebývale ostře pustil od Mateua Lahoze

Za kritiku nadřízenýho tě nikdo trestat nesmí, to pozor.

v reakci na
Pablito Pablito
27.10.17 12:02 k článku Juanfran se nebývale ostře pustil od Mateua Lahoze

Nevděčná je, ale měla by být pod kontrolou; a to nejen kontrolou vnitřních orgánů svazů. Jenže jsme se dostali do momentu, kdy televize nesměj vysílat opakovačky některejch sportnejch momentů.

Podpořit rozhodčí můžeš i jinak. A samozřejmě jsem nemyslel chránit hráče, kteří rozhodčímu vulgárně nadávaj. Nebo který vyraplej příliš. Pokud by byl fotbal amatérskej sport, platilo by, že je fair držet hubu a přijmout výrok rozhodčího. Ale fotbal je profesionální sport, obživa hráčů. Proto by měli mít logicky právo dožadovat se vysvětlení a nesouhlasit. V rozumných mezích samozřejmě.

v reakci na
Pablito Pablito
27.10.17 11:59 k článku Juanfran se nebývale ostře pustil od Mateua Lahoze

Jo, je to v mnoha ohledech pokrytecký.

v reakci na
Makak Makak
27.10.17 11:56 k článku Juanfran se nebývale ostře pustil od Mateua Lahoze

A to je právě smutný.

v reakci na
Pablito Pablito
27.10.17 11:55 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Tak horská kola, snowboardy a podobný kraviny aspoň trochu se sportem souvisí, progaming s ním nesouvisí vůbec.

Ale já jsem na druhou stranu člověk, kterýho progaming absolutně nezajímá a nechápu, jak někoho může zajímat. Takže asi nejsem ten pravej, kdo by měl komentovat přínosy progamingu pro mezinárodní olympijský hnutí a snahu definitivně prosadit ideu míru ve světě. (Copyright Vojtěch Filip)

v reakci na
aimar21 aimar21
27.10.17 11:53 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Normální = 180cm a 150kg? *4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
27.10.17 11:45 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Jo, IOC (MOV) se (právem) bojí, že Olympiáda nemá u mladší generace šanci. Olympiáda je v podstatě mistrovství světa v atletice / lyžování s několika doplňkovými sporty, které prakticky nikoho nezajímají. je to formát, kterej se nehodí do světa profesionálního sportu.

A chtějí to řešit takhle.

v reakci na
Jordi Alba Jordi Alba
27.10.17 11:43 k článku Juanfran se nebývale ostře pustil od Mateua Lahoze

*5*

v reakci na
Carlitos Carlitos
27.10.17 11:42 k článku Juanfran se nebývale ostře pustil od Mateua Lahoze

Imo by někdo měl konečně žalovat FIFU, UEFU a fotbalový svazy za to, že brání svobodě projevu. Tresty za vyjádření názoru na práci profesionálního rozhodčího do Evropy 21. století určitě nepatří.

A to jak během zápasu, tak po něm.

A Juanfran má pravdu: rozhodčí nejsou konzistentní a velký kluby díky jejich připodělanosti získávají nespravedlivou výhodu. Ačkoliv zrovna Lahoz by bezpochyby uměl vyloučit za něco podobnýho i Ronalda nebo Ramose. *4*

v reakci na
Makak Makak
27.10.17 11:38 k článku Zrcadlo 9. kola Primera División

Jistě, Carel je určitě celej natěšenej, že bude psát "vedoucí Valencie". *5*

v reakci na
Makak Makak
27.10.17 11:35 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

"Sevilla i Betis jsou rovněž do VFO zapojeny a jejich duely jsou stejně pikantní jako ty, které se odehrávají na Pizjuánu a Villamarínu."

Hezkej způsob, jak vyjádřit, že sevillský derby nikoho nezajímá.

27.10.17 11:34 k článku Stále více španělských klubů zakládá týmy pro eSporty

Taky mi přijde, že název "esport" je hodně nešťastnej.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
26.10.17 22:29 k článku Míchelovi závidím, že ho v Málaze podrželi, uvedl Mel po vyhazovu z Deportiva

Ten už hráče nahradil. A teď nahrazuje nahraditele. *4*

v reakci na
Pablito Pablito
26.10.17 22:28 k článku Míchelovi závidím, že ho v Málaze podrželi, uvedl Mel po vyhazovu z Deportiva

Ne, tohle je klasická Csaplárovina.

v reakci na
Pablito Pablito
26.10.17 22:27 k článku Mouriño znovu pohrozil, že Celta odejde z Viga

No jo, to by bylo jako kdyby se Atletico přestěhovalo na Wandu. *17*

v reakci na
Helix Helix
26.10.17 22:25 k článku Ocenění The Best obhájil Cristiano Ronaldo, mezi trenéry triumfoval Zidane

Nejlepší? Určitě to není nejlepší hráč a určitě nepředváděl nejlepší výkony, dokonce ani v klubu ne. Podle mne si Ronaldo nikdy žádný individuální ocenění nezasloužil, ale individuální ocenění bohužel často vyhrávají hráči, kteří si je nezaslouží.

Samozřejmě, za posledních nějakých deset let všechna individuální ocenění právem musí patřit Messimu, to je fotbalista úrovně, na jaký posledních sedmdesát let nikdo nebyl. Efektivita a trofeje na tom nic nezmění, to, co Messi běžně předvádí, Ronaldo nikdy nedokázal a nedokáže.

v reakci na
Pablito Pablito
Předchozí 1 179 180 181 182 183 184 185 368 Následující [strana: 182/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace