Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


17.2.11 18:38 k článku Závislosť na Puyolovi?

Nezapomínej, že po patnácti minutách mohl vést Arsenal.

Pep rotaci sestavy nezvládá, což se na Barče evidentně negativně projevuje. A nesouhlasím, že tým na zápas připravil dobře. Nezachytili jste nástup Arsenalu, naivně ztráceli balóny za vápnem a Arsenal chodil do brejků, nepokryli jste Wilšíra... a navíc problémy v rozehrávce daný tím, že Maxwell se sám vyřazoval ze hry a Piketa byl důkladně napadanej.

v reakci na
Stoffo Stoffo
17.2.11 18:34 k článku Preview prvních zápasů šestnáctifinále Evropské ligy

že pro tebe Lapíz přijede do Prahy a odveze nás oba na sraz *16*

v reakci na
Sebyk Sebyk
17.2.11 18:34 k článku Preview prvních zápasů šestnáctifinále Evropské ligy

Spíš Sevilla, ne? Pťi vší úctě k Neapoli, největší problém pro ponorku vidím v tom, že hraje proti systému, kterej se patnáct let nepoužívá... Pokud chtějí uspět, stačí nechat hrát hamšíka a dobře bránit trojici Gargano - Lavezzi - Cavani.

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
17.2.11 13:32 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Tak oni to španěláci zomalovali a přišlo mi, že spíš nebyl, vidět to samozřejmě nebylo úplně přesně, ale hraniční věci se pouštěj, ne? *10*

v reakci na
Carlitos Carlitos
17.2.11 13:24 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

To jo, včera ta jeho tendence vyvrcholila. Potřeboval by provětrat asi.

v reakci na
Scrappi_Coco Scrappi_Coco
17.2.11 13:24 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Ano, ale že to ofsajd MOŽNÁ byl, protože jsem dobře neviděl, jestli byl v momentě odrazu Messi před Pedrem. Podle opakovaček nebyl, bylo to těsný, ale bylo to v pořádku.

v reakci na
kinky kinky
17.2.11 13:22 k článku Jarošík bude asi leštit lavičku

Přesně, no, Jarošík je často k chybě dotlačenej, přišlo mě, že jinak hraje spíš pozitivně. Tenhle článek mne překvapil, protože Zaragozu samozřejmě moc nesleduju, naposledy jsem ji viděl proti nám a předtím loni.

v reakci na
Carlitos Carlitos
17.2.11 13:19 k článku Závislosť na Puyolovi?

To se zdá. Podle mne je to

chvilka napětí

nedostatek kvalitní konkurence v lize. Barcelonu letos ještě nikdo neprověřil, až Arsenal.

17.2.11 12:07 k článku Jarošík bude asi leštit lavičku

No, on je jasně nejlepší stoper (hráč) Zaragozy. Napadlo to tuším rusy.

v reakci na
Hierro Hierro
17.2.11 12:06 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Ono stačilo, jak prokázal opakovaný záznam, kdyby asistent posoudil klíčovou situaci psárvně.

v reakci na
darwin darwin
17.2.11 12:06 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

S komentářem k Messimu naprosto souhlasím, taky to už delší dobu pozoruju. V lize často Barca "šetří" soupeře tím, že Messimu nestačí ani dva fíky a často zkouší zakončovat sám. Přitom je to hloupý, protože mohl dělat pravděpodobně světovej rekord v počtu přihrávek za sezónu nějakým spíše hokejovým skóre. Ale mezi nejslabší bych ho neřadil...

v reakci na
Scrappi_Coco Scrappi_Coco
17.2.11 09:50 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Arséne Wenger: "Proti Barceloně stojíte vždy na pokraji kolapsu." "Nebojíme se, pojedeme si pro postup."

17.2.11 09:34 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Parafráze: Rumcajs bude nahánět Manku... *17*

17.2.11 08:20 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Proč? Wolfsburg ani Stuttgart na to nemají. Tohle je mimochodem na německu kouzelný, nikde jinde není tak nemožný tipnout před sezónou kdo vyhraje a kdo sestoupí. Kromě Bayernu může každej dosáhnout na oba póly.

A když už jsme u tý návštěvnosti... BL pořád PL válcuje, že? *10*

v reakci na
ace ace
17.2.11 08:19 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

PD má jen dva špičkové týmy.

PL je obecně herně v háji, na ty zápasy se nedá koukat, protože to už je JEN o atletice. Jasně, že se často někdo ukopne nebo někoho udělá, 2x za zápas vidíš i kombinaci, ale většinou je to brutální humus. Jenže PL v tomhle a nejen v tomhle zároveň udává směr, kterým se fotbal vyvíjí jinde.

Na jednu stranu je snad jasný, že každýmu se líbí něco jinýho. Na druhou fakt každej musí uznat, že v PL není všechno v pořádku. Jednak je to nejzadluženější liga na světě (takže ekonomická síla je jen potenciální) a třeba City nakoupili loni za VÍC PENĚZ než byl jejich PŘÍJEM.

A druhak se o kvalitě herního projevu nedá vůbec mluvit. Ale mám dojem, že se to pomalu zlepšuje, že se hráči pomalu učí vyrovnávat se s vysokým tempem současný hry. Příkladem je třeba ten Wilshere, ze kterýho bude hráč definující práci tvořivých záložníků v budoucnu, protože si dokáže poradit s napadáním soupeře a kvalitu má. (Souvisí to i s tím, že hraje vzadu, jako Xavi... kdežto Cesc za útočníky trpí.)

Ale proboha to, že tohle někdo napíše, neznamená, že automaticky tvrdí, že primera je hyper super duper skvělá nabušená extra speciální liga. Například já si taky myslím, že je PL momentálně zajímavější. PD umírá na tom, že má jen jednoho a půl aspiranta na titul.

v reakci na
vasa23 vasa23
17.2.11 08:11 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

To byla sice pěkná pohádka, ale momentálně jste v kupce hnoje a sezónu může zachránit snad jen kdyy Carlo náhodou něco udělal dobře a nějakou haluzí jste uhráli LM.

v reakci na
ace ace
17.2.11 08:10 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Navíc v Anglii žije 2x tolik lidí.

v reakci na
Carlitos Carlitos
17.2.11 08:09 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Vašo, co takhle nejdřív počkat na odvetu? *5* Je možný, že dá Barča aerolinkám na cestu šest kouksů a ty to tu pak šeredně slízneš *10*

Včera to bylo o náhodě. Napsat, že Arsenal byl taktičtější je pitomost, jinak s tebou souhlasím, bylo to o nadšení a nasazení. Barceloně zřejmě konfrontace s kvalitou v lize chybí, prochází ji až příliš lehko.

Grobar má pravdu, sám musíš uznat, že je neskutečný, za jakýho prdu dokáže Saša uplést kuličku, která asi vyhraje ligu. *4* Fascinující. Považuju to ale za dočasnej stav, protože PL má největší potenciál. Což mimochodem letos dokazují Spurs, kterým přeju aspoň semifinále.

A ještě jedna podpásovka... Arsenal je možná směšnej, ale opravdu si myslíš, že by současní United dokázali porazit Barcelonu? *17*

v reakci na
vasa23 vasa23
16.2.11 23:31 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Dneska to právě nebyl ten případ... jako by Arsenal nebrali vážně.

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
16.2.11 23:27 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

No jistě... ale je to příklad toho, že Barcelona hraje nejlíp ve velkých zápasech.

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
16.2.11 23:26 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Popravdě se asi sešlo víc faktorů... větší tlak na obranu než obvykle + Maxwell out = Abidal má dvě role => Piketa nemůže hrát falšnýho RB pokud je Alvés vysoko => Alvés nemůže být tak vysoko + výborný napadání Arsenalu většinou => Xavi a Iniesta občas míň ve hře, než by bylo zdrávo, Maxwell v rozehrávce jalovej (přihraje jen zpátky)...

Myslím, že Arséne ví, že nemůže betonovat. Dneska si ověřil, že to možná ani nepotřebuje. Jak ho znám, bude hrát pěkně od podlahy - a asi na to dojede. Mohl by to být super zápas.

Mimochodem, ještě jeden faktor - střídání. Aršavin nahoru = čerstvej hráč, kdeto Keita = nula. Ale k tomu střídání nemělo vůbec dojít, protože Song jednoznačně měl být v první půlce vyloučenej, po žlutý předvedl dva dost hrubý a neopatrný zákroky. Tohle je třeba trochu štěstí pro domácí, že rozhodčí nevylučoval. Ale na NC může hrát podobný faktor zase proti Arsenalu. Uvidíme.

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
16.2.11 23:12 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Je fakt, že v průběhu první půlky bych fakt nečekal, že mají aerolinky šanci něco s tím udělat... ale zas brejky tam měli, Barcelona měla vzad překvapivě dost problémů. Pikta nepodal standardní výkon, ale bylo to asi dost o krajních becích a o tom, že brejky jako Arsenal ve španělsku nikdo ani vzdáleně nepřipomene, takže na to zřejmě nejsou zvyklí...

loni to s Interem taky byo o brejcích od vlastního vápna přes pivota Sneijdera... dnes přes Wilshera / Walcotta.

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
16.2.11 23:07 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

To už jsem slyšel mnohokrát, nže bude něco těžký Match. A pak 2-6, 2-0, 0-5.. *4*

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
16.2.11 23:05 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Máš bod, Barca si to asi pohlídá. Ale toho Walcotta... nevím nevím, pomalu ukazuje, že z něj něco může bejt. Brejky řešil výborně, jinak teda nic moc, do kombinace pořád moc není, ale zlepšuje se.

v reakci na
Carlitos Carlitos
16.2.11 23:03 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

To je fakt, ale naučil je hrát. A navíc když Barca za Rijkaarda vyhrála LM, Xavi a Iniesta seděli ve finále na lavici. Pep zabalil Dinha do Deky a poslal je expres rekomando pryč, vytáhl hráče z béčka... jo, složil ten tým, do jistý míry. Ale hlavně je naučil hrát systémem, kterým teď hrají. Za Rijkaada to bylo o osobním prosazení se, to tam teď vůbec není a poslední dobou to dost chybí (např. Messi by to občas měl vzít na sebe a udělat pár protihráčů, on už mimo vápno skoro nepotáhne míč, přitom v tom byl vždycky nejlepší na světě...). Místo toho je to o hřebíkovských košočtvercích, pohybu, plynulém prolévání řad, schopnosti hráčů vzájemně se zastupovat, o okamžitém a učelném tlaku na soupeře s míčem, o přechodech na tři beky...

Je to Pepův tým, to mu zas nemůžeš upřít. A Guardian dnešní preview pojmenoval The Extra Special One. Byl to článek o Pepovi.

v reakci na
Pablito Pablito
16.2.11 22:58 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Maxwell hořel, to je fakt.

v reakci na
Grobar Grobar
16.2.11 22:49 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Hierro ode mne dostal mínus za to, že Barceloně přeje vypadnutí.

Jednak je to od něj hloupost, protože by pak šance Realu na úpsěch v lize rapidně klesly...

... a druhak je m Barcelona přeci jen sympatičtější, než Emirates Airlines, tým Arsenalu a tak podobně. Navíc nemůžou postoupit všichni Angláni, jak by to vypadalo. A přestože mám rád Arsena, Asenal musí na NC rupnout.

v reakci na
Lapíz Lapíz
16.2.11 22:47 k článku Barça bude v odvetě dohánět manko

Podle mne z hostí nejslabší snad Alvés.

Ad Lapíz: RVP je kopyto, Arsenal vyhrál opravdu se štěstím, brankář dobrej, ale stejně dobrej Kostelník... atmosféra holt nebyla španělská.

Messiho to nebavilo, protože nedal fíka. Xavi vynikající v první půlce. (Na tu teď zapomínáme, ale tehdy Blaugrana domácí neskutečně mlela a Xavi na tom měl lví podíl.) Profesorský výkon ano, Xavi zbytečně moc hledal Alvése napravo, ve druhý půlce se už u Barcelony o výkonu vůbec mluvit nedá, obrovský zklamání.

Střídání Villa - Keita = příčina porážky. Keita by mimo a druhej gól zavinil trapným pokusem bránit Nasriho, kterýmu dal prostor ve vápně.

Hvězda dne - Wilshere. Z hostí nejlepší Abidal.

16.2.11 21:06 k článku Preview: Arsenal - Barcelona

*4* jsem ti dal palec nahoru a vyhodilo to chybu *4*

v reakci na
ace ace
16.2.11 18:39 k článku Luís Fabiano: Moje etapa v Seville skončila

Záleží na tom, jestli je v konzervě.

v reakci na
Sebyk Sebyk
Předchozí 1 275 276 277 278 279 280 281 368 Následující [strana: 278/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace