Bývalý prezident Realu Madrid Lorenzo Sanz podlehl koronaviru

Lorenzo Sanz včera prohrál svůj boj s koronavirem, nemoci podlehl ve věku 76 let.
Vývalý prezident Realu Madrid byl před několika dny hospitalizován a testy potvrdily nákazu koronavirem. Sanzův stav se i přes přesun na jednotku intenzivní péče postupně zhoršoval.
Smutnou zprávu potvrdil jeho syn Loranzo Sanz mladší: "Můj otec zemřel. Nezasloužil si takový konec. Opustil nás jeden z nejlepších, nejpracovitějších a nejodvážnějších lidí, jaké jsem v životě poznal. Rodina a Real Madrid byly jeho vášní."
Lorenzo Sanz působil v Realu Madrid mezi roky 1995 a 2000 a dvakrát se s ním radoval z triumfu v Lize mistrů. Realitní a stavební magnát také v letech 2006 až 2010 vlastnil Málagu.
Tchán někdejšího obránce Míchela Salgada se přidal na seznam obětí koronaviru, který má ve Španělsku na svědomí už více než 1 300 životů.
Chceš mít novinky o Realu Madrid z první ruky? Navštiv ráj fanoušků na BilyBalet.cz.
Související články
-
Španělská vláda povolila návrat fanoušků. Jsme na konci tunelu, raduje se Tebas 24.06.21 14:01
-
Největší finanční problémy má Barcelona. Získala by pohár, řekl Tebas. Real Madrid se s pandemií dokázal vypořádat 22.06.21 11:11
-
Pět zápasů závěru La Ligy se bude hrát s diváky 13.05.21 10:27
-
Lednové šetření. Kluby La Ligy skrouhly výdaje na posily o 90 procent 26.01.21 09:17
-
Nezbývá jim nic jiného, komentuje Tebas výprodej ve Valencii a snižování platů v Barceloně 15.11.20 11:05
-
Granada musí nastoupit, i když má k dispozici jen 7 hráčů prvního týmu 08.11.20 12:34
-
Militão, Hazard a Casemiro se nakazili koronavirem. A může to být ještě horší, tuší Zidane 07.11.20 14:14
-
Velké kluby v čele s Barcelonou chtějí snižovat platy. Chybí jim peníze ze vstupného 08.10.20 11:50
-
Škatulata, hejbejte se! Všechny týmy La Ligy už mají určený náhradní stadion pro případ lockdownu v regionu 19.09.20 06:16
-
Koronavirus se šíří La Ligou, objevil se v polovině klubů. Ohrozí start nové sezóny? 13.08.20 06:56
-
Atlético oznámilo dva nakažené a obává se rozšíření koronaviru 10.08.20 06:48
-
Pozitivní proti negativním. Mladík v Pamploně organizoval kontroverzní zápas 22.07.20 18:02
-
Deset změn La Ligy po koronaviru 15.06.20 10:20
-
Umělí fanoušci se televizním divákům nelíbí. Jsou terčem posměchu 12.06.20 12:35
-
Fotbal po 93 dnech. Jaký bude? 11.06.20 11:59
-
Fanoušci na tribunách? Možná ještě v letošní sezóně 05.06.20 12:51
-
Las Palmas dohrají sezónu s fanoušky na tribunách, tvrdí prezident klubu 01.06.20 17:23
-
La Liga se znovu začne hrát 11. června a skončí 19. července 29.05.20 22:47
-
Příští sezóna odstartuje v polovině září. Zřejmě i s fanoušky na tribunách 29.05.20 14:08
-
Hráči Sevilly se bavili na zahradní párty, čelí tvrdé kritice i možnému trestu 25.05.20 08:04
-
La Liga dostala zelenou od vlády, hrát se může od 8. června 23.05.20 22:49
-
Bude se hrát každý den, slibuje Tebas. Rozšíření koronaviru se nebojí 11.05.20 10:44
-
La Liga oficiálně potvrdila pět nakažených hráčů, restart chystá na 12. června 10.05.20 16:55
-
Plošné testy údajně odhalily 5 hráčů nakažených koronavirem. Mají mezi nimi být Renan Lodi a Remiro 09.05.20 09:05
-
Až pět střídání? La Liga zvažuje pro zbytek sezóny úpravu pravidla 08.05.20 10:23
-
Courtois: Titul pro Barcelonu by byl nespravedlivý, byli jsme lepší tým 05.05.20 17:09
-
Bojíme se, vzkázali hráči Eibaru 05.05.20 16:26
-
Unáhlené rozhodnutí a špatný příklad, komentuje Tebas předčasné ukončení francouzské ligy 03.05.20 11:38
-
Kluby mají podle Tebase zapomenout na přestupy a zaměřit se na odchovance a hráče z hostování 01.05.20 11:10
-
La Liga by se mohla vrátit s uměle vytvořenou atmosférou 29.04.20 11:49
-
Kondiční kouč Betisu: Hráče připravím během tří dnů. Lopetegui hovoří o pěti týdnech 27.04.20 12:27
-
Tebas: Liga nebude mít více než 20 týmů, sestupující budou určeni 25.04.20 10:22
-
Fali odmítá hrát, dokud to nebude stoprocentně bezpečné 21.04.20 10:54
-
La Liga by se mohla znovu rozjet 6. června 20.04.20 10:43
-
Valencia si stěžuje na plán svazu, Atlético by mohla do Ligy mistrů pozvat UEFA 18.04.20 12:03
-
Svaz připustil, že by současné pořadí La Ligy mohlo být konečné. Sklidil za to kritiku 17.04.20 10:03
-
Podle Mendilibara nemůžou UEFA ani FIFA prodloužit hráčům platnost smluv 13.04.20 11:51
-
Real Sociedad chtěl jako první obnovit tréninky, po kritice ustoupil 12.04.20 09:31
-
AFE a La Liga chtějí kvůli uniklé nahrávce žalovat svaz 10.04.20 11:24
-
Rozhodčí Martínez Munuera nabídl, že se vrátí k policii 09.04.20 19:01
-
Real Madrid přece jen snížil platy, Sevilla také 09.04.20 09:24
-
Dohrajte sezónu na Kanárech, nabízí La Lize asociace hotelů z Tenerife 08.04.20 19:34
-
Hráči se s La Ligou na plošném snížení platů zatím nedohodli. Představy obou stran se liší o desítky procent 06.04.20 11:29
-
Edgar si postěžoval na snížení platu. Alavés ho potrestá 05.04.20 11:08
-
Precedens? Biel Ribas odmítl hrát za Fuenlabradu déle než do 30. června a v klubu končí 03.04.20 14:04
-
La Liga rozeslala klubům pravidla, podle kterých se začnou vracet k tréninku 02.04.20 14:44
-
Možná nás donutí vážit si běžných věcí, říká Iborra o pandemii koronaviru 31.03.20 12:09
-
Bartomeu: Messi od prvního dne říkal, že se platy budou muset snížit 31.03.20 09:47
-
Mzdy si snížíme a pomůžeme zaměstnancům, potvrdil Messi a znovu se opřel do vedení 30.03.20 14:37
-
Charitativní online koncert LaLigaSantanderFest vynesl 665 tisíc eur 29.03.20 18:57
-
Po Jovićovi porušil karanténu i Sisto. Do Dánska jel přes 3 000 kilometrů autem 28.03.20 09:51
-
Barcelona, Espanyol a Atlético snižují platy na základě ERTE. Další kluby se brzy přidají 27.03.20 09:54
-
Fotbalista může hrát zápas každých 48 hodin, myslí si Gudelj 26.03.20 10:54
-
Messi přispěl na boj proti koronaviru milionem eur. Pomáhají také Real Madrid, Barcelona nebo Almería 24.03.20 21:45
-
Skoro jsem ve sprše omdlel, vypráví Jonathas o těžkém průběhu koronaviru 23.03.20 11:14
-
Charitativní turnaj ve hře FIFA 20 vyhrál Marco Asensio 23.03.20 11:02
-
Jak zmírnit ztráty? Klub zvažují, že hráčům sníží platy 22.03.20 09:55
-
La Liga se přesouvá na PlayStation. Skuteční fotbalisté si to rozdají ve třídenním turnaji 20.03.20 15:13
-
Koronavirus zasáhl další kluby. Podle Tebase se přesto La Liga znovu rozjede do poloviny května 18.03.20 17:29
-
Tebas je přesvědčený, že se liga dohraje 15.03.20 16:43
-
Garay je prvním fotbalistou La Ligy s pozitivním testem na koronavirus. Ve Valencii se nakazili i Mangala a Gayà. 15.03.20 11:24
-
Leganés porazil Valladolid... ve vymyšleném zápase na Twitteru 15.03.20 11:00
-
UEFA odložila osmifinálové odvety Ligy mistrů, svaz nabádá ke zrušení týmových tréninků 13.03.20 11:06
-
Čtyři možné scénáře. Předčasný konec sezóny by pro La Ligu znamenal ztrátu téměř 700 milionů eur 12.03.20 21:13
-
La Liga je kvůli koronaviru přerušena. Zatím na dva týdny 12.03.20 11:26
-
Getafe do Milána neodletí, zrušena byla také cesta AS Řím do Sevilly 11.03.20 08:54
-
Další zápasy bez diváků: Barcelona - Neapol, Sevilla - AS Řím a příští dvě kola Primery a Segundy 10.03.20 09:56
-
Zápasy Getafe - Inter a Valencia - Atalanta se mají hrát za zavřenými dveřmi. Fanoušci se bouří 04.03.20 08:23
-
La Liga kvůli koronaviru zápasy odkládat zatím nebude. Mohou se však hrát bez diváků 03.03.20 10:19
Přečtěte si také
Komentáře (60x)
Vložit komentářNázor s nejvíce souhlasnými hlasy
Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy
Všechny názory
s něčím s ním souhlasím ale hlavně před tím byla radost se na ni dívat
Což je i nyní radost se na ní dívat. Jen někteří mají z ní takovej komlex, že musí neustále vykřikovat, že se na to dívat nedá.
to nezáleží, že když se to líbí tobě tak automaticky i ostatním
Přikazování toho, co se nám má líbit, skončilo před 23 lety
Ani náhodou. Ten "totalizmus" sa len prezliekol do komercie, reklamy, médií... Ten istý hnoj v lepšom balení.
Jenze aspon mas moznost volby a spoustu alternativ, ktery by tehdy nemely sanci na existenci. Vzdycky tu bude tupa, manipulovatelna masa a zaroven lidi, kteri toho vyuzijou. Nemame duvod byt prehnane idealisticky.
Tak hlavně když budeš oponovat, že Head & Shoulders tě lupů nezbavil, tak za to (snad) nepůjdeš bručet
Ide o to, ža tá manipulovateľná masa je natoľko výrazná (početná), že chtiac či nechciať sa ich "rozhodnutia" dotýkajú každého z nás.
Príklad: vo voľbách vyhrá po kvalitnej mediálnej kampani pravicová strana - zaťaženie "strednej" a nižšej vrstvy danami - akú mám možnosť vyhnúť sa danovému dopadu na moju osobu? Pokiaľ samozrejme nie som samostatne zárobkovo činná osoba a dan. priznanie si nerobím sám.
Myslim si, ze si trochu pletes dojmy s pojmy a ze se jen vezes na modni vlne nihilismu. Ve slozitych konstruketech se pak muze zdat, ze mas pravdu, ale skutecnost je mnohem jednodussi.
Za komunismu nebyla zadna vetsina podporujici komunismus, ale mensina nasilim prosazujici komunismus. Chces snad rict, ze dneska ti zakazou studovat jen proto, ze tvuj tatíčk byl uspesnym sedlakem? Ze dnesni stat ti oficialne prohlasi tveho otce a mamku za nepritele statu, ktere je potreba zlikvidovat, tatku posle do uranovych dolu a mamku vyhodi z prace a vystehuje ji z rodneho domu do drevene derave boudy v lesich? Chces snad rict, ze dnes (stejne jako predtim) skonci tvuj deda na sibenici za to, ze na dovolenou jel do Britanie a ne Moskvy? I dnes te na hranicich, kdyz se ti tu nelibi zit, zastreli a oznaci za spiona, ktery rozvracel republiku?
Momentálne je rovnako menšina podporujúca "demokraciu". Demokracia de facto neexistuje je to relatívny pojem. Samozrejme máš možnosť výberu, ale len v určitých oblastiach.
Keď aj konštruktívna kritika na určité menšiny - si rasista Snaha ísť vlastnou cestou a nie po prúde špinavej rieky s ostatnými - obchodná blokáda Iránu, bordel v Lýbii... Takmer všetká kritika Israela - si antisemita "Regulárne" voľby, ktorých výsledok sa niekomu nepáči - sú určite zfalšované Snaha zmeniť niečo v politike, bez masívnej finančnej podpory (ktorú ti nikto nedá len tak z dlhej chvíle a tým pádom od teba požaduje protihodnotu - štátne tendre, posty v dôlešitých orgánoch, firmách..) - čiže už s tým, že vyvíjať snahu niečo zmeniť si stotožnený s korupciou. Krivdu ludia pocitovali vždy a pocitovať aj budú. V žiadnom prípade komunizmus neobhajujem. Ale vidím určitú paralelu medzi ním a demo a tá je: Drž hubu rob to čo je výhodné pre teba a neotravuj ostatných s tvojimi názormi. Je samozrejmé, že je to neporovnateľné, ale tie systémové prvky ostávajú podobné.
Nejde ani tak o nihilizmus ako dianie vo svete a pod. Dajme EU - dlhová kríza. Takmer všetci - aspoň Tí, ktorí o tom malu trochu páru vedeli, že záchrana Grécka je nemožná a jediný dôvod prečo sa uskutočnuje sú súkromné (pološtátne) vlastnené bankové domy, ktoré by prišli o svoje aktíva. Pomocou lobingu sa ťarcha dlhovej krízy hodí na plecia širokých más. Niekto je spokojný iný nie. Hlavná výhoda je, že momentálne môžeš vyušiť príležitosti - to samozrejme v kom. nefungovalo. Tak, či onak určite by som netvrdil, že máš slobodu slova a prejavu - tú nebudeš mať nikdy. Človek sa vždy správa tak, aby si zabezpečil existenciu na úrovni, ktorú sám vyžaduje. Tým pádom ti dav s ktorým chceš plávať nepriamo "nariaďuje" aj tvoje zmýšlanie a konanie pomocou, ktorého sa snažíš dosiahnuť svoje cieľe, v mnohých prípadoch aj existenčného charakteru. Staré známe koho chlieb ješ, toho piesne spievaj...
Srovnávat to nejde, Belletti to říká, jak kdyby současní soupeři žádnou kvalitu nebo osobnosti neměli, každopádně pro mě byla tehdejší Barcelona zábavnější. A přestože se Messi zapíše do dějin podstatně větším písmem, Dinho tomu prostě dával s tím svým neustálým úsměvem a parádičkama něco navíc.
Ne každej by to tehdy označil za úsměv.
A za čo? Mne sa napr. lepšie díva na Messiho, aj keď ja zas niekedy mávam "iný" vkus,
ale sama snáď nie som.
V té době mu ti "nepřející" říkali podle jeho...Nevím jak to napsat.
To mi tiež hneď napadlo: Ronaldinho musel hrať proti Figovi a Zidanovi... ako keby dneska hrali len nímandi (troška zveličene)
ja som hlavne presvedceny ze keby mal Ronaldinho povahu a pristup k treningu napr. ako Cristiano Ronaldo, tak sa mohol pokojne stat najlepsim hracom historie! Dinho mal talent aky by mu Messi mohol cely zivot zavidiet, ale sam si to pos*al! ano, ziskal 1 Zlatu loptu ale keby na sebe poctivo makal tak ich pokojne mohol mat 5-6. prave preto ho neznasam, ako s tym svojim uzasnym talentom nalozil. messi sa nikdy na Bernabeu potlesku nedocka, Ronaldinho tam dostal Standing ovation kvoli tomu ze ludi futbalom zabaval a hral fair-play (co sa vzdy o Messim urcite neda povedat).
Ronaldinhov talent a potencial -
Ronaldinho ako s nim nalozil -
Škoda Dinha. Mohl být superhvězda. S odstupem let se jeví jako hvězdička, která krátce, ale jasně zazářila.
Ten potlesk na ESB si živě pamatuji. Messi a potlesk na Bernabeau?
To máš stopro pravdu Jenže to jsou Jihoameričani no... Podívej se na Adriana, ten neuvěřitelně kombinoval šikovnost a robustnost, kdyby se taky nezbláznil, tak kde mohl být
Každá éra v klube má niečo do seba. Má svoje + a -. Veľmi rád sa obzerám za érou Rijkaarda,R10,Deca,... pretože to bolo niečo iné ako teraz. Ale nič netrvá večne, zmena bola treba a v Barcelone určite nikto nebanuje
možno tak bano banuje ale ten dostane
Ale čo - pre niekoho to bolo krajšie vtedy, niekto si hru viac užije teraz, to je subjektívne a akurát tak zas len na nekonečnú hádku........
Je to proste iné, všetko sa stále mení.
na otazku ci je lepsia teraz alebo vtedy davaju odpoved pohare... pre mna osobne je ale rozhodne simpatickejsia Barca s "Ronom" min. kvoli tomu ze tolko nesimulovali resp. simulovanie nebolo ich poznavacim znamenim a Ronaldinhov stil hry je pre mna hravejsi ako Messiho... v podstate suhlasim s clankom...
V tom čase nestál súper s 11 na vápne a neodkopával lopty. Bol čas na parádičky, teraz môže byť fanúšik rád, že terajśí śtýl súperov na kráse gólov barcelony neubral. A to hlavne vďaka Messimu, Iniestovi a Xavimu.
Agreed. Moderní fotbal zabil parádičky.
bano, za pět nebo šest let se fotbal tolik nezměnil.
Mně právě přijde, že se změnil docela dost, ale třeba je to jenom můj osobní pocit...
Ale zmenil za posledné 4 roky výrazne. Ronaldinho útočil do otvorenej obrany proti 3-4 brániacim. Messi ide do 10 a to je trošku rozdiel.
Ale to se týká zápasů Barcelony. Jinak je fotbal sešněrovanej taktikou už desítky let.
Veď práve, ale článok je o porovnaní 2 tímov Barcelony. Ono je to ťažké, ja som mal ten tím hrozne rád, ale tak isto obdivujem aj dnešný. Len práve tá "taktika" súperov neumožňuje až v takom množstve vyniknúť individualitám, ako to bolo v minulosti. Aj keď vidíme že na pár individualít ani táto taktika nestačí
Ale to neni pravda. Uz v te dobe hraly na Barcelonu beton skoro vsechny tymy. At uz to byl Ac Milan, Chelsea, Arsenal...A prave proto, ze na nich hraly beton, o to vice vynikaly Dinhovy paradicky, ktery dokazal na milimentru neco vymyslet a obranu soupere rozhodit.
Barcelona tehdy ale bylo i o neco vic hrrr dopredu. S Pepkem prave prisla taktika opatrnosti a radeji nahrani mice zpet, pokud nemas jistotu, ze balon neztratis. Pepek ten system dotahl k dokonalosti, ale tim "zabil" petencial pro tu spontaneitu, ktera byla i pro nestrane tak atraktivni.
To, ze kazdy souper hraje proti Barcelone beton, za to si muze sama svym pomalym utokem na jistotu. Kolikrat za zapas vidis, ze rozbehlou akci dopredu Xavi zasekne, dostane balon do klidu a pak nahrava zpet na Busquetse. To jen aby nahodou pri postupovani v pred bez zaseknuti balon neztratil a nedal ho souperi, aby ten utocil.
Barcelona tak vetsinu souperu drti, dostava minimum golu, ale pak se divi, ze se souper stihne vratit na pozice.
Sa vezieš na aktuálne módnej vlne populizmu...ale budiž, ukáž alebo lepšie povedané postni zápas kde tomu tak bolo. Ani v dobe talianskeho catenaccia sa nestávalo aby klub bránil vo všetkých hráčoch na vápne a len odkopával lopty ako sa tomu deje v poslednom čase. Že Barca hrá pomalšie ako v minulých rokoch je fakt, že súper keď získa loptu ide vpred v jednom max. 2 hráčoch je zas iný fakt. Pamätám si ako AC porazilo Barcu vo finále LM a šlo to aj bez 11 hráčov na vápne.
Si nemyslim prave vubec, ze bych se vezl na vlne populismu. Nevim vlastne ani, co by melo byt populistickeho na tom, kdyz reknu, ze si za ten beton vlastne muze i Barcelona sama.
Linky na 5-6 let stare zapasy urcite nemam. Ale mam v hlave vzpominku na to, kdyz jsem tuto obrozenou Barcelonu (s Ronaldinhem) videl snad poprve cely zapas. Bylo to v LM proti AC Milan, ktery celou dobu hral jen kolem sve vlastni 16tky a ve predu cekal na breaky Sevcenko. Barcelona celou dobu dobyvala branku AC Milan, aby nejak 3min. pred koncem Ronaldinho levou nohou zavesil do sibenice...
A takovych zapasu bylo vic. Mi ale teda rekni, proc tak nevypadaji i zapasy jinych tymu? Nemyslis, ze by mohlo byt pro mensi tymy stejne efektivni hrat beton proti Realu i proti Barcelone a doufat, ze ten bod proti nim urvou?
Mozna proto, ze ostatni tymy hraji primocareji nez Barcelona a jejich souperi se tak nestihnou zcela zformovat.
Kdyz tak pekne pocitas, s kolika hraci utoci souper, spocitej si, s kolka obranci sevraci Barcelona. Jestli to nahodou nebude tim, ze 9 hracu od soupere a 8 z Barcelony nestoji rozestavenych kolem 16tky a na pulce pak stoji jen 2 utocnici a 3 obranci Barcelony? Souper mozna utoci ve dvou, ale Barcelona se vraci zase jen ve trech.Proc? Protoze se tak nikdo z tech 8 a 9 hracu nestihne presunout pres cele hriste, jako ti, co uz na pulce stoji.
Beton vznikl až před několika málo lety. A vynalezl jej Mourinho.
Je to jak vzpomínky na vojnu. Špatné časem zmizí a zůstane to dobré + melancholie nad tím, co už se nikdy nevrátí. Současná Barcelona je nejlepší v historii klubu. A není jejich chyba, že nemůžou hrát sami proti sobě, aby o nich pak někdo mohl tvrdit, že hráli proti nejlepším ve své doby.
A ještě jedna věc, tehdejší Real Madrid měl velké jména, ale už neměl velký tým.
je v duchodu a zastesklo se mu po pozornosti medii?
lepsi urcite ne, lepsi na koukani asi ano...
minimalne se tomu tymu dalo aspon prat ja si dokonce v tom obdobi koupil na Nou Campu salu
Jasne, ze bola radost sa divat, kedze s vyhravanim skoncila akosi predcasne a nestihla liezt na nervy tolkym ludom, ako ta sucasna, ktora je samozrejme vyspelejsia, komplexnejsia a celkovo lepsia.
jako myslis ze ty tehdejsi nevlezlo vyhravani do hlavy jak ty soucasny?
Kde to tam čteš ?
praveze to tam nectu, ale: "kedze s vyhravanim skoncila akosi predcasne a nestihla liezt na nervy tolkym ludom"
- existujou lidi, kterym Barca leze na nervy hlavne kvuli uspechum, ale jinym zase vadi prave to, ze se jeji hraci chovaji jak uplakany primadony
Ta první skupina bude určitě početnější. V letošní sezóně jsem viděl asi tak 80% všech jejich zápasů a kromě něčeho v zápase s AC Milan (v odvetě) jsem nic zásadního neviděl. Když ale čtu komenty (nejen tady), tak ta averze stejně roste.
EDIT : Nic zásadního v simulování.
A jak to souvisí s tím co jsem napsal ?
Říkal si že jsi nic zásadního v simulování neviděl
A tohle nikde jinde neuvidíš než v zápasech Barcelony ? Zrovna v souvislosti s Realem se mi letos vybavují lepší šaškárny.
PS : A tenhle zápas jsem opravdu neviděl.
A existuju aj ludia, ktorym vadi uplakanost najma kvoli tym uspechom. Ak by Ronaldinhovska era pokracovala, urcite by sa naslo nieco, cim by sa zhadzovala a celkova nenavist voci Barcelone by sa prehlbovala.
Lepší určitě nebyla, rozdíl je v tom, že konkurence byla v té době jaksi našlapanější. No a samozdřejmě Dinho tomu dával ten ''brazilský bonus'', který tam dnes chybí, ale talent větší než Messi určitě neměl, bohužel se svou kariérou naložil jak naložil. Kdo má rád atraktivní útočný fotbal, nemohl tehdy Barce nepřát.
Nejčtenější
Tabulky
# | Tým | Z | B | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | ![]() | FC Barcelona | 38 | 88 | ||||
2. | ![]() | Real Madrid | 38 | 78 | ||||
3. | ![]() | Atlético Madrid | 38 | 77 | ||||
4. | ![]() | Real Sociedad | 38 | 71 | ||||
5. | ![]() | Villarreal | 38 | 64 | ||||
6. | ![]() | Real Betis | 38 | 60 | ||||
… | ||||||||
19. | ![]() | Espanyol | 38 | 37 | ||||
20. | ![]() | Elche | 38 | 25 |
Primera División - statistika hráčů
1. | ![]() |
K. Benzema | 27 |
2. | ![]() |
I. Aspas Juncal | 17 |
![]() |
J. Jiménez López | 17 | |
![]() |
V. Júnior | 17 | |
5. | ![]() |
E. Ünal | 16 |
Plkátko
Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)
Srovnávat to nejde, Belletti to říká, jak kdyby současní soupeři žádnou kvalitu nebo osobnosti neměli, každopádně pro mě byla tehdejší Barcelona zábavnější. A přestože se Messi zapíše do dějin podstatně větším písmem, Dinho tomu prostě dával s tím svým neustálým úsměvem a parádičkama něco navíc.