Hráči Sevilly se bavili na zahradní párty, čelí tvrdé kritice i možnému trestu

Hráči Sevilly na zahradní párty (© marca.es)

Tvrdá kritika se snesla na hráče Sevilly, kteří porušili opatření proti koronaviru a sešli se na zahradní párty.

Manželka Évera Banega umístila na Instagram fotografii, na níž je zachyceno celkem dvanáct osob, přičemž ve Španělsku se aktuálně může sejít jen deset lidí. Kromě argentinského záložníka jde mimo jiné o jeho spoluhráče Luuka de Jonga, Lucase Ocampose a Frana Vázqueze.

Přestože Banegova žena momentku rychle smazala, upoutala pozornost nejen médií, ale také vedení klubu a soutěže. Přestože se fotbalisté omluvili, čelí hrozbě trestu a tvrdé kritice ze všech stran.

Fanoušci i média zdůrazňují, že hráči by v době, kdy se země vzpamatovává z pandemie a La Liga se chystá s přísnými pravidly na červnový restart, měli jít příkladem. Prezident soutěže Javier Tebas zaslal klubům dopis, ve kterém zdůrazňuje, že "takové počínají je nepřijatelné, neboť ohrožuje dohrání ligy" a "jakékoliv nedodržování pravidel je ukázkou nedostatku respektu k La Lize, klubům, hráčům a trenérům".

Související články

Komentáře (56x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Tarja 26.05.20 09:15
#23

Jasne, ale jak casto jsou testovani? Po jake dobe se to v tom testu jeste nemusi projevit? A co kdyz se nakazis po ceste k nim a pak to vsem vesele predas, kdyz jsi prece negativni? (uz se o to tolik nezajimam a neznam detaily, tak jsem mozna mimo...) Chapu tve rozhorceni nad tim, jak je to nastavene, ale zase na druhou stranu - po tom, co se ve Spanelsku delo, se ani v nejmensim nedivim tomu, pokud nekdo bude prehnane opatrny... Ono mozna prave ten laxni pristup na zacatku rozhodl o tom, jak to pak cele vypadalo.

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

BG 25.05.20 14:26
#7

Nejvetsi idioce je ta logika. Hraci spolu trenuji a hraji zapasy. Pote jdou dom ke svym manzelkam.

Jakej by byl rozdil v nakazeni, kdyz se setkali u stolu s ne u treninku? *4* Korona po hristich totiz nechodi. Chodi jen po zahradach...

Všechny názory

Tarja 25.05.20 10:15
#1

Aneb kdyz delas nepovolenou akci, nezapomen se u toho vyfotit a hodit to na instac. *28* Kdes nechala mozek... *53*

ace 25.05.20 12:30
#2

Dyt je to banda gum, říkám to furt *2*

tunak 25.05.20 12:46
#4

Paní Banegová, no.

And here's to you, Mrs. Banega Jesus loves you more than you will know Whoa, whoa, whoa God bless you, please, Mrs. Banega Heaven holds a place for those who pray Hey, hey, hey Hey, hey, hey

ace 25.05.20 12:31
#3

pre jít příkladem *4* ti zrovna to se povedlo

Jordi Alba 25.05.20 14:20
#5

Slečna nejblíže zprava docela me gusta. *7*

Makak 26.05.20 07:12
#21

To máš zvláštní vkus teda *2*

Jordi Alba 26.05.20 08:41
#22

Sem viděl jednou tu brejlatou holku co si dával do plku a stačilo mi *2*

Pablito 26.05.20 21:05
#32

Ma zuby jak kun.. a nemyslim Aguera

tunak 26.05.20 21:19
#34

Spíš celej kukuč. Ale tak proti gustu...

ace 27.05.20 20:04
#54

Pokud nakou tak tu vlevo, vpravo to vypadá jako z Cejlu *2*

Josef72 27.05.20 21:38
#55

Ten v kloboučku uprostřed mi připomíná Holana z "Žít Brno". *2*

ace 28.05.20 09:15
#56

jj to máš pravdu, cura*ek Hollan *4*

BG 25.05.20 14:22
#6

Vsichni s rodinami a prateli travi cas, uplne vsichni, ale fotbalisti nesmi, protoze maj jit prikladem. Komu proboha, kdyz to nikdo nedodrzuje? To mi zni dost pokrytecky.

BG 25.05.20 14:26
#7

Nejvetsi idioce je ta logika. Hraci spolu trenuji a hraji zapasy. Pote jdou dom ke svym manzelkam.

Jakej by byl rozdil v nakazeni, kdyz se setkali u stolu s ne u treninku? *4* Korona po hristich totiz nechodi. Chodi jen po zahradach...

Tarja 25.05.20 15:02
#11

Pokud by to mela jedna z tech manzelek, tak se to mezi nima rozsiri daleko rychleji? *44* (pokud trenuji po skupinkach, nekteri se spolu ani nemusi potkat...) A jo, ta narizeni jsou nektera na palici (nejvic me bavi ty oslavy golu v Nemecku a placani loktama *4*), ale spis me dostava to, ze ona je fakt tak hloupa a jeste to vystavi. *4* To je jasne, ze se toho pak vsichni chytnou a pekne se to rozmazne, kor kdyz nic jineho na reseni neni...

BG 25.05.20 15:31
#12

Tak zrovna si myslím, že manželky musej být pravidelně testované stejně jako fotbalisti, jinak by to nemělo smysl. Každopádně fotka je hloupá, to ano. Ale hloupej je spíš system. Pokud jsme všichni testovani, nevidím duvod proč se společně nebavit. Vedení Sevilly mělo prostě do vyjádření říct, že byli všici otestování, proto byla pařba *4*

tunak 25.05.20 16:43
#13

A kdo má bejt ještě testovanej? Děti? Babičky a dědečkové? Psi?

Podstatný je, že se tady sešli v nadlimitním množství lidu, paní banegová to ještě potřebovala sdělit světu. Možná, že ta pravidla nemaj smysl, ale pravidla to jsou. Já se taky nebudu divit, když dostanu pokutu, protože jedu na 130 160. *17*

BG 25.05.20 16:55
#14

jakoze jejich deti nebyly testovani jo? *6* Kdyz mas x mio rocne tak otestujes rodinu a jdes na garden party. Jinak mi postrada smysl chytre karanteny.

tunak 25.05.20 17:38
#15

Proč bys testoval děti, když jsou zdravý? *25*

Ty tu pořád brbláš něco o smyslech a nesmyslech, ale znovu tě upozorním na meritum věci: ti hráči porušili pravidla, takže je logický, že za to můžou bejt sankcionováni. Pokud jde o Sars2, nebyli by to první ani poslední fotbalisti, co porušili nějaká pravidla a mohou za to být sankcionováni. Můžeš si myslet, že je to hovadina.

Když mne v zimě chytil revizor bez tramvajenky jen protože jsem měl tramvajenku nahranou na platební kartě, a den předtím (!) jsem si zašel do banky vyzvednout novou kartu, taky jsem jeho počínání (otravování platícího klienta kvůli směšný banalitě) považoval za extrémně pitomý, ale holt jsem pak zaplatil absurdní přirážku 50kč. *4*

A to jsem ani nepostoval na instagram, že jedu bez tramvajenky.

tunak 25.05.20 21:34
#17

Jasně, protože v Jihlavě si vybíráte, který pravidla pro vás platěj a který ne. *17*

BG 25.05.20 22:12
#18

Pravidla se určují podle nás.*2*

tunak 25.05.20 22:32
#19

Jenze tady si asi nejakej mamlas jako Tebas mysli, ze je urcuje von, protoze nejaka garden party mu prece neohrozi jeho sklenenej domek jmenem Laliga.

tunak 25.05.20 22:34
#20

Pro perspektivu... cela Britanie resi, ze Dominic Cummings porusil karantenu a navstivil rodice - a i noviny podporujici vladu volaji po jeho odvolani.

A to prosim neni volenej politik (zodpovednej obcanum), jen politickej poradce.

BG 27.05.20 00:00
#48

ovce a media ruku v ruce

Helix 27.05.20 08:25
#49

Možná kdyby to byl jinej politickej poradce, tak se to moc neřeší, na Cummingse už můžou mít pifku i noviny podporující vládu*5*

tunak 27.05.20 09:29
#50

Však maj. A takovej Alastair Campbell, horší grázl, nikomu nevadí a ještě před volbama útočí na Corbyna. Campbell, kterej záměrně a vědomě oklamal veřejnost a zavlekl zemi do zločinný války s milionem mrtvejch.

Na Cummingse maj establišmentový struktury (včetně tisku) spadeno, protože on se establišmentu (třeba absolventům Oxbridge) vyloženě vysmívá (ta náborová kampaň v zimě například) a útočí na něj. Tohle je ve skutečnosti meritum věci - establišment vs Cummings. Třeba Guardian, kterej se snaží vyčenichat a Cummingse špínu už léta. (Teď se přidala i establišmentová média podporující vládu, ale na rozdíl od miláčka Johnsona neměla dokonce ani murdochovská média ani bulvár Cummingse nikdy příliš v oblibě.)

Guardian, kterej, jak nedávno prasklo, byl několik let vystavenej trvalýmu tlaku tajný služby aby změnil redakční politiku ve věci kritiky západních států (Snowden, Assange...) Kulminovalo to odchodem Rusbridgera z funkce - a šéfredaktorkou se stala nějaká manipulovatelná ženština, která jako novinářka začínala v Cosmopolitanu. *94* Od tý doby Guardian politiku neřeší, mezinárodní už vůbec, místo toho se soustředí na efemérní LGBTQ agendu a podobný kraviny. Aspoň Monbiot tam ještě straší.

Jo, Rule Britannia!

Helix 27.05.20 10:01
#51

Zajímavý, škoda jenom, že to s vláknem souvisí jen tím, že to mění perspektivu té perspektivy*5*

tunak 27.05.20 10:24
#52

Jo, ale nebojme se uvažovat plasticky. *16*

BG 27.05.20 12:13
#53

Hustý jakej máš přehled v anglické politice, já znám max ten Cosmopolitan, ale moc mi to nechutná.*2*

Tarja 26.05.20 09:15
#23

Jasne, ale jak casto jsou testovani? Po jake dobe se to v tom testu jeste nemusi projevit? A co kdyz se nakazis po ceste k nim a pak to vsem vesele predas, kdyz jsi prece negativni? (uz se o to tolik nezajimam a neznam detaily, tak jsem mozna mimo...) Chapu tve rozhorceni nad tim, jak je to nastavene, ale zase na druhou stranu - po tom, co se ve Spanelsku delo, se ani v nejmensim nedivim tomu, pokud nekdo bude prehnane opatrny... Ono mozna prave ten laxni pristup na zacatku rozhodl o tom, jak to pak cele vypadalo.

ace 26.05.20 11:00
#24

hezky si to napisala zlato *55*

BG 26.05.20 11:21
#25

Pořád to nemění nic na tom, že pokud jsou otestovani, tak není důvod se spolu nestykat. Zvlášť pokud se stýkají na hřišti. Ale jako chápu, patřite k té skupině lidí co nosí roušku v aute, když jedete sami a kondom si nasazujeme, i když masturbujete.

tunak 26.05.20 12:31
#26

Mění, záleží na tom jakou metodou se testuje a co se testuje, ale ani negativní test přítomnosti viru neprokazuje, že nejsi infekční. *94* Pokud navíc testuješ jen přítomnost protilátek, neprokazuje to vůbec nic.

Ber už sakra do úvahy fakta (nebo aspoň data).

BG 26.05.20 15:02
#29

Viz co jsem psal výše. Nesmyslná diskuse pokud bereš v potaz, že jsou testy nepřesné či nerelevantní. Tím pádem zrušme fotbal, i tréninky.

Tarja 26.05.20 13:02
#27

Rychle nas zaskatulkovat, at je klid? *93* Ja nerikam, ze se spolu nemaji stykat vubec, ale jakmile tam mas dalsi lidi, riziko stoupa (uz vidim, jak manzelky sedi jen doma na prdeli, kdyz pri prvni prlezitosti hura na party). Spanelsko se vzpamatovava z docela dost velkeho pruseru, to jako nejsou schopni to jeste nejakou dobu vydrzet? Nejaka solidarita treba? Zvlast kdyz je sledovany kazdy jejich krok a jakekoliv vyboceni je okamzite rozmazano? A to se znovu vracime k tomu, ze ona je tak jebla, ze se s tim jeste pochlubi. *4* Verim tomu, ze tem zasazenym rodinam asi nebude uplne jedno, ze nekdo to ma v pazi. Holt proste vlada neco naridila a asi k tomu mela nejaky duvod, tak nebudme dementi a vydrzme to, aspon za tehle situace. Spravne reseni nezna nikdo.

BG 26.05.20 15:00
#28

Já to ale neřeším fakt, že to nemeli sdílet. Ač je to teda silně pokrytické, protože fotbalisti dodržujte to a my obyčejný lidí se mužeme na rodiných oslavách vychlastávat.

Tak pokud tu mluvíte, že testy nejsou relevantní, tak je to diskuse o koze a o voze, protože já počítám s tím, že relevantní jsou. Pokud nejsou tak to už se můžem vrátit k tomu, že fotbal měl být zrušen.

tunak 26.05.20 16:38
#30

Poslyš, pokusím se ti naznačit, v čem je tohle od tebe hned dvojitá demagogie. A tím to za sebe uzavřu. (V podstatě se shodnem, že je to triviální prkotina a pseudokauza.)

Zaprvé tohle s testováním nijak nesouvisí. Z určitejch důvodů platí zákaz srocování víc než určitýho počtu lidí, kterej tady ta skupinka porušila. Je teď irelevantní (nepodstatný), jestli je ten zákaz opodstatněnej per se a jestli je tím spíš opodstatněnej v hypotetickým případě, kdy jsou všichni tito lidé otestování jako negativní - na tom prostě nezáleží, to pravidlo platí - stejně jako pravidlo maximální povolený rychlosti jízdy autem třeba. (To je dobrej příklad, protože v určitejch podmínkách je perfektně bezpečná jízda rychlostí klidně dvojnásobnou, a přesto je zakázána.) A to pravidlo tahle skupinka porušila. Takže tvoje testování je v tomhe případě balamucení, s podstatou věci vůbec nesouvisí, je to zavádějící odbočka.

Půdorys problému (fabule) je ve skutečnosti jednoduchej - existuje pravidlo, skupinka lidí to pravidlo porušila. Ty okolo konstruuješ syžet, obracíš se na city, napadáš to pravidlo. Ok, napadat to pravidlo je fair, na tom se případně shodnem, ale pořád je tu problém porušení toho existujícího pravidla. (Pokud bychom si všichni měli z literární teorie odnést jednu věc, je to rozlišení fabule a syžetu, sledu událostí a konstruovaného příběhu, tohle rozlišení nabízí a umožňuje extrémně užitečnou aplikaci kritickýho myšlení - dekonstrukci příběhu.)

Druhá demagogie spočívá v tom srovnání s fotbalem jako takovým. Rozdíl je v tom, že profesionální fotbal je odvětví zaměstnávající značnej počet lidí (a hrajou roli i jiný ohledy, třeba zábava pro doma zavřenou veřejnost - nesměj se, tohle je v Británii oficiální stanovisko vlády, že fotbal je podstatný odvětví zábavního průmyslu, který je třeba nastartovat kvůli nudícím se lidem pod lockdownem). Takže vláda ho za přísně stanovenejch podnímek povolila. Na druhou stranu, gardenparty nepovolila. Vidíš? To srovnání neplatí, srovnáváš dvě zcela odlišný věci, který spolu pramálo souvisí. Je to falešná analogie.

BG 26.05.20 19:13
#31

Sak já ani nevyvracim, že to porušili. *4* Jen mi to dává u nich jednoznačny smysl, kdo jinej by se měl stýkat, než negativně testování *4*

Pablito 26.05.20 21:14
#33

Ja ciste jen k ty casti "dost velky pruser" ... ve Spanelsku umrelo asi 30 000 lidi, celosvetove umrelo asi 300 000 lidi. Lidska populace ma skoro 8 000 000 000 (osm miliard - osm tisic milionu) lidi a DENNI prirustek je celosvetove 200 000 (300 000 narozenych a 100 000 mrtvych)

Nechci bejt cynik, ale mne to jako takova katastrofa ve finale neprijde, cekal jsem vetsi masakr na zaklade toho strachu a neznama, co bylo ma zacatku

tunak 26.05.20 21:22
#35

Tak víš co, co ještě nepřišlo, může přijít "zejtra". V některejch zemích to "masakr" a "o koule" docela je (nejen počet mrtvejch, ale trvalý následky a tak), nebagatelizoval bych to.

Druhá věc je populační exploze. Ale ta se týká momentálně už téměř výhradně rozvojovejch zemí (byť často i naší vinou, zdravíme hvězdy politickýho troglodytismu typu Jana Pavla II.).

Pablito 26.05.20 21:35
#36

Pocet mrtvych je nicotny a trvaly nasledky vuci civilizaci si vytvari ona sama. Nejlepsi postup ma asi ve finale opravdu to Svedsko a ten jeden -stán, kde slovo koronavirus proste diktator zakazal *4**4*

Nedavno jsem psal na fb prispevek o tom, ze nejvic postizene zeme jsou ty s keltskym puvodem nebo historickym vlivem (i staty Ameriky, ktere byly kolonizovany narody s keltskym vlivem). Rozhoduje o tom nejvic ACE2. Je to otazka sily organismu a DNA. #jstenejslabsimatepadaka #lepsizustanou

Helix 26.05.20 22:00
#39

ace má novou verzi? to jsem zvědavej na vylepšení *4*

Pablito 26.05.20 22:04
#40

Bude z nej mestske dravec na kole a ne vesnicke redneck *87*

tunak 26.05.20 22:28
#42

O geneticky souvislosti pravdepodobnosti zavaznejsiho prubehu covid19 se spekuluje. Ale keltove? Ok, komu smerujou ukazovacky od sebe? *4*

Pablito 26.05.20 22:59
#43

Jj. Nejpostiženější oblasti krome Brna jsou sev. Italie, Francie, Spanelsko, Anglie, Holandsko, Belgie, coz jsou prave oblasti, kde se predtim predevsim vyskytovali. A Amerika jakozto USA, Mexiko, Brazilie jsou zase potomci techhle narodu, ktery to kolonizovaly. Bude v tom samozrejme vic faktoru, ale tohle asi nebude uplna nahoda. Prijde mi podezrely, ze Rusko ma 2x vic nakazenych, ale dvakrat min mrtvych nez Nemecko nebo Turecko, ktery ma stejne nakazenych, ale taky o polovinu min mrtvych. A bych rekl ze jejich zdravotnictvi je v porovnani s tim nemeckym v praveku

tunak 26.05.20 23:18
#44

Aha, takze severni Italie (Bojove) do toho zapada, ale stredni Evropa (Bojove), kvintesencialni oblast spojena s vyskytem Keltu (v Praze na Zavisti meli asi jedno z ustrednich sidel) uz ne... *6*

Chapu, ze Galicie, Bretan, Cornwall, Wales, Irsko a Skotsko jsou oblasti, kam nakonec Kelty okolnosti a Germani zahnali, ale klidne jednim dechem zminovat Nizozemi nebo Padskou nizinu je solidni stouch vedle. *5* A ta Brazilie? *4*

Pablito 26.05.20 23:29
#45

Ve stredni Evrope se to misilo predevsim s Germany, coz obyvatelstvo geneticky ovlivnilo. Ti lide uz nemaji stejne dispozice. A jaky byl v tehdejsi dobe rozdil mezi oblasti Belgie a Nizozemi? Myslis ze za hranice dnesniho Nizozemi z nejakych duvodu nesli a nemnozili se tam? A co mas za problem s Brazilii?

Ja si to nevymyslel a je to dobra vec k zamysleni

tunak 26.05.20 23:56
#46

Nizozemí = Nizozemsko + Belgie (občas kromě lutyšskýho biskupství) + přilehlá část Neměcka.

A v Británii (sic) se to s Germány při Saským postupu a dobývání keltskýho (britskýho) území nemísilo? Já jen že se tam tomu pak začalo říkat Anglie, England. Hm. Podle Anglů. Aby se tomu nemuselo říkat Saxie, Sexland. Ale já vím, já vím, okrajový části, kde skoro nikdo nežije, jen Welšani, ovce a něco mezi Welšanem a ovcí (Irové a Skoti) zůstaly celkem keltský. Asi. Možná. Taky trochu vikingský. Hm. A pak to stejně dobyli Normani.

Teda Normani... Angevini (Plantaženeti). A Akvitánci. A kdo že to pak převzal korunu od Angevinů? Edward, kladivo na Skoty, měl mámu z Provence, ale on byl vlastně taky Plantaženet, a Plantaženet byl ještě Richard III, když si vyjel na Boswortské pole... aha, takže Jindra Tudor. Po otci, pozor, Welšan! Jenže po matce taky Francouz. Hm, a protože nárok na korunu měl po matce... to fakt v Anglii vládli Francouzi až do tý doby, co korunu převzali Němci? (Ne, Stewarti byli spíš Skoti. Poslední anglickej král byl teda Harold Godwinson... wait a minute... každopádně poslední keltskej vladař významnýho území v současný Anglii byl v podstatě ahistoickej až polohistorickej Arthur, king of the Britons.)

Španělsko je etnicky nějak čistší než střední Evropa? Francie? Wtf?

Kromě Bolsonara mám problém s předpokladem, že je Brazílie nějak výrazně keltská.

tunak 26.05.20 23:58
#47

Nechci rozporovat spekulovanej genetickej vliv na průběh covid19, chci rozporovat jednoduchý závěry jako spojování tohohle vlivu s Kelty. *4*

aimar21 25.05.20 14:26
#8

podle me je objektivne jedinej adekvatni trest ten klub celej rozpustit *2*

BG 25.05.20 14:29
#9

A to nemluvim sni o tom, ze jejich manzelky jsou tez pravidelne testovane *4* Nonsense na druhou. Namisto, aby klub zverejnil, fakta o testovani, tak budou rozdavat pokuty, aby se to libilo ovcim.

BG 25.05.20 14:37
#10

Logika pojdme je vsechny otestovat a pokud jsou negativni zakaže jim spolu travit cas *4* *14*

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist