Canales odmítá, že by ztratil rok

Vzácná chvíle - Sergio Canales v dresu Realu Madrid (© marca.es)

Sergio Canales byl objevem loňské sezóny, kdy zářil v dresu Racingu Santander, po přestupu do Realu Madrid však dostává na hřišti minimum prostoru.

Mladý ofenzivní hráč přesto odmítá, že by letošní sezóna znamenala ztracený rok: "Pravdou je, že jsem v těžké situace, ale každý mě podporuje. Určitě to není ztracený rok, hodně jsem se toho naučil, protože Real Madrid je velký klub. Nemyslím si, že by mladí Španělé dostávali ve svých klubech málo prostoru. Pouze je těžké se prosadit do základní sestavy."

V souvislosti s malým zápasovým vytížením Sergia Canalese se objevily spekulace o možném letním odchodu, kterému by se Bílý balet údajně nebránil. "Všichni mi v Realu Madrid pomáhají, věřím, že můj čas přijde. Ať už hraji více, nebo méně, mám radost z každého vítězství. Bylo by sobecké, kdybych už myslel na příští sezónu. Vždyť toho máme ještě před sebou v té letošní."

Canales zasáhl v letošním ročníku Primera División pouze do sedmi zápasů, v jediném jako člen základní sestavy. Gólovou radost nepoznal. Dokáže přesvědčit José Mourinha o svých kvalitách, nebo bude v příštích měsících opět měnit působiště?

Komentáře (47x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Sebyk 30.03.11 19:59
#24

marcelo mel jediny stesti, ze real nemel poradnyho levyho beka a vetsina treneru mu verila. jeho zacatky byly dosti hrozny - ostatne vytlacil ho i tehdy prisernej heinze...*2* higuainovi na to kolik stal a kolik dostal sanci to trvalo taky sakra dlouho. zpocatku mu to vubec nestrilelo a vsichni ho meli za nejvetsiho palice siroko daleko (kterym teda zustal, i kdyz na koncovce zapracoval *14*) ozil se vubec neda pocitat - uz kdyz prichazel, tak to byla hvezda werderu a nemecky repre, takovy napul hotovy hrac. a kdo se neprosadil? gago, garay, drenthe, javi garcia, parejo, balboa, m. torres, soldado, negredo, dalo by se rict, ze i granero (nebejt toho, ze ten by za real hral, i kdyby nedostaval plat a nastoupil jednou za sezonu) a vypada to, ze i canales...a to jsem jeste urcite na nekoho zapomnel *14* real s mladezi proste v posledni dobe nepracuje nejlip a nebejt jeho farmy v getafe, bylo by jeste hur. ve stavajici situaci a v poslednim desetileti si ostatne ani poradnou praci s mladezi nemuze dovolit...

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

Všechny názory

Sebyk 30.03.11 15:22
#1

je mi ho lito. talent ma ocividne obrovsky, ale v realu nema a tuhle sezonu ani nemel sanci se prosadit. jeste k tomu ho zbrzdila zraneni.v lete pujde do nejakeho "mensiho vetsiho" klubu (muj tip sevilla, villarreal)

Pablito 30.03.11 15:31
#2

Mně je ho taky trochu líto. Ale měl smůlu v podání Özila... Jinak doufám, že nikam neodejde, protože s přihlédnutím na odchod Kaká třeba do tý Chelsea (s 50 milionky v kapse *89*) a s tím, že by mohla být příští sezónu velice perspetivní dvojice Mesut/Canales, by to mohlo být velice ale velivce slušný. Dva nadějný talentovaní klucí, z kterých jeden už je skoro hotovej, doplňovaný hvězdama typu Ronaldo a spol., to nemá chybu. *17*

Grobar 30.03.11 17:34
#7

Ak dá niekto za Kaka 50 mega, tak vlastnoručne vyrobím Florenovi bustu. *5*

Pablito 30.03.11 18:12
#10

Pak pošli foto *17**18*

Floren.Perez 30.03.11 18:39
#11

Nepochpoil. CJP napsal, ze ze Kaka pujde do Chelasea s 50 milionky v kapse. Tedy, ze Perez tolik zaplati, at si ho Chelsea vezme.

Nebo ne? *44*

Grobar 30.03.11 17:33
#6

Najhoršie je, že daný scenár bol "napísaný" už minulé leto. Neviem, čo týto chlapci čakajú. Real nie je klub pre niekoho kto má potenciál dostať sa na vrchol, Real je klubom pre vrcholových (hotových) hráčov. Chcelo to od Sergia (jeho agenta) viac rozumu.

Sebyk 30.03.11 17:46
#8

no, popravde receno si vzpominam na moureninova prohlaseni, jak pocita s canalesem i leonem a oba dva je vyzaduje mit v kadru. leon si to asi posleze trochu posral sam, ale mam pocit, ze oba asi od mourenina cekali neco jineho...

Grobar 30.03.11 17:53
#9

Kľudne ma oprav, ale osobne si nepamätám, že by dal Jose v Chel a Inter šancu nejakému mladíkovi. Možno Salomon a Santon, ale to počítam ako také pološance, prípadne východisko z núdze. A podobne by sa správal každý tréner na ktorého je vyvíjaný tak ohromný tlak. Navyše Canales nebol (nie je) talent typu Ronalda, ktorý "válel" od začiatku.

Sebyk 30.03.11 18:41
#12

to je prave ten kontrast, na ktery narazim *2* mourinho prohlasoval, ze jim sanci da, ale skutek utek...

Carlitos 30.03.11 15:35
#3

Byla velká šance, že letošní počínání Realu s Canalesem skončí právě takhle. Měl se nechat ještě rok v Racingu, kde by byl jedním z tahounů a hodně by se "vyhrál", nebo se tam měl pustit aspoň v zimě, zbytečně ho rok zbrzdili... No snad zůstane, resp. bude poslán jenom na hostování, protože talentu má hodně. Problém může být, pokud se skutečně vrátí Parejo, což mimochodem bude asi další nesmysl, zvlášť pokud se nepodaří zbavit se toho Brazilce, který je furt na marodce. Jak že se to jmenuje?*7*

Pablito 30.03.11 15:52
#4

Já si rozhodně nemyslím, že by ho nějak abnormálně zbrzdili. Je pravda - nehrál základ, nehrál skoro vůbec. Ale zase je určitě velikánskej rozdíl trénovat v průměrném klubu Primery a ve velkoklubu, kde na to (obzlášť Mou) musí klást velký důraz. V Racingu by třeba hrál základ a získával by takhle zkušenosti, ale říká se ''neusni na vařínech'' a možná bude lepší, když ho to zdravě nakopne y bude se snažit ještě o to víc. *14*

vasa23 30.03.11 16:16
#5

ma pravdu, ztrati dalsi 2 nez si to uvedomi

Nervion 30.03.11 19:32
#14

další obrovskej talent kterej zvolil špatnou cestu*42*

Hierro 30.03.11 19:40
#15

Vzdyt je mu teprve dvacet, má vsechno před sebou nikde není psáno jak to s ním bude v budoucnu vypadat

vasa23 30.03.11 19:42
#16

no historie mu neni moc naklonena

Nervion 30.03.11 19:44
#18

přesně tak jako všem talentům v jeho věku který zvolej cestu do realu..

Pablito 30.03.11 19:47
#19

Marcelo, Higuaín, dalo se říct Özil...

Nervion 30.03.11 19:51
#20

nemyslíš že by těch jmen mělo být aspoň 10?

Pablito 30.03.11 19:54
#21

Nemyslim. Vyvrátil jsem ti to tvý ''všem''. Talentů už se zkazili mraky a je jasný, že ne v jednom klubu. Btw., ne vždycky to musí být chyba klubů. *10*

Nervion 30.03.11 20:00
#25

Asi to budeš číst nerad ale nejvíc rozhodně u vás, už jen když srovnám tuhle práci Realu a Sevilly tak to je obrovský rozdíl

Sebyk 30.03.11 20:30
#40

ale to je dany i jednak velikosti klubu a jednak jeho zazemim, ktere se odrazi v jeho filozofii. tezko rict, jestli kdyby sevilla nebo villarreal (kde je prace s mladezi na vysoke urovni) brali 150 milionu euro jen za televitni prava (plus dalsi desitky milionu za LM), tak by si tenhle pristup udrzeli. v barce se to vicemene podarilo, coz je nadmiru obdivuhodny. "mensim" klubum holt nezbyva nez pracovat se svymi vlastnimi (nizsimi) prostredky...

Sebyk 30.03.11 20:02
#26

ukaz mi jedinej klub, kterej za poslednich pet let zapracoval do kadru deset odchovancu. pochybuju, ze se na tohle cislo dostane i barca, ktera na tom asi bude (co se primery tyce) nejlepe...

Sebyk 30.03.11 20:09
#30

mozna jsem trochu pozapomnel na athletic, ale tam je to dany trochu jinejma okolnostma *7*

Sebyk 30.03.11 20:13
#33

plus asi dost mozna erreala *5*

Nervion 30.03.11 20:34
#41

tady nemusí jít jenom o odchovance, ale o skauting a další...

když vezmu nás

Dani Alves - začnu největší chloubou, 19 let příchod z Brazílie do Sevilly za 500 000 Eur, vynikající a stabilní výkony po dobu 4 let, odchod do Barcelony za 37 mil.

Adriano - podobné jako Dani příchod z Brazílie, po 6 letech odchod do Barcelony za slušný peníz. také vynikající hráč

Diego Capel - odchovanec, repre U21, rychlý křídlo, poslední dobou simulant, určitě slušné předpoklady

Diego Perotti - během 2 let se dostal neuvěřitelně nahoru, aktuální zájem Tottenham, v minulosti i Real,mnoho startů za juniory Argentiny, 1 start v repre Argentiny

Jesús Navas - odchovanec, už od 20 let člen základní sestavy až doposud, reprezentace Španělska, vynikající hráč který ztratil po MS formu kvůli 5 měsíčnímu zranění, od února se dostává zpět

Luis Fabiano - jestli můžu zmínit tohoto hráče který čerstvě není už našim hráčem, ve 24 letech příchod z Porta kde si ani "nekop" , s Kanoutém vytvořil dlouho zabijáckou dvojici která byla naprosto impozantní, co sleduju fotbal tak se těžko najde někdo jako on, kolik prostoru mu stačilo na to dát gól, obrovsky se podpesal na úspěchách Sevilly

Antonio Puerta*12* - odchovanec, pár startů za Španělskou repre, juniorka španělska, asi škoda mluvit*12*

José Antonio Reyes - odchovanec, -> Arsenal,Atletico Madrid, španělská repre, obrovský talent

Sergio Ramos - odchovanec , -> Real Madrid, španělská repre, o jeho kvalitách ne třeba mluvit...

Julio Baptista - další suprový objev Sevilly, přes 40 gólů v prvních 2 sezonách , na záložníka úžasné...(prošel Realem,Arsenalem,AS, nyní dohrává v Malaze)

Gary Medel - únorová posila z Bocy Juniors, určitě se to nedá nazvat nějakým výtvorem Sevilly, ale opět objev...

tady máš (plus/mínus 10 jmen, který stojej za zmínku)

Sebyk 30.03.11 20:48
#42

tak skauting uz je zase neco trochu jineho, ten ma real bezpochyby na taky velice slusny urovni. mas urcite pravdu, ze sevilla z tohohle vynikajiciho skautingu vytezila hrozne moc, i kdyz v posledni dobe se mi zda ze z toho nejak upousti (o zadnem hodne velikem talentu v becku nevim *7*). podobne se tedka snazi cinit i villarreal, kterymu se to taky velmi dobre dari. jizni amerika je neuveritelnej zdroj, ale hraci z JA maji nevyzpytatelnou mentalitu a hranice mezi totalnim uspechem a neuspechem muze byt minimalni (treba kontrast elias x baptista, mozna i to, jak ve villarrealu skoncil riquelme) medela bych teda s dovolenim ze seznamu skrtnul - kdyz prichazel, byl to uz ostrileny borec reprezentaci a hvezda argentinsky ligy. fabiano byl prej v dresu sao paula neuveritelnej golostroj - sevilla ho jiste sledovala uz dyl, navic mel za sebou debut v brazilsky repre, podobne jako baptista *7* real ovsem podobnym zpusobem "vyskautoval" a zapracoval taky spoustu hracu do svoji sestavy - treba prave ramos, pepe, ozil, di maria, zminovani marcelo a higuain - ti rozhodne pri prichodu do realu nebyli takovymi hvezdami. rozdil je pouze v tom, ze real ma daleko vetsi financni moznosti...

Nervion 30.03.11 22:02
#45

tak s tím Medelem určitě souhlasím, na svůj věk mě na hřišti přijde jako by měl zkušenosti 35letýho stopera.

s tím Fabianem nesouhlasím, myslím si že na svůj vrchol by se v JA nedostal, a právě u nás díky možnostem se tak stalo...

Nervion 30.03.11 22:11
#47

a jinak jak říkáš Jižní Amerika to jsou dary od Boha, je vidět že dnešní svět je bohužel o penězích, můj názor je ten že kdyby byly v JA finance jako v Evropě tak se ANG,ŠPA atd. nemůžou rovnat BRA,ARG a dalším ligám

Carlitos 30.03.11 20:55
#44

To je sice pěkný a trefný seznam, jenže i Sevilla měla za poslední dva tři roky strašný počet zmařených nadějí, Monchi měl na jeho poměry hodně úletů. Koné, De Mul, Acosta, Konko, Guarente, Cigarini, Duscher, Chevantón, Mosquera... Prostě hráče "ničí" každý klub, u Realu je to jenom víc vidět.

Nervion 30.03.11 22:09
#46

Monchi se nejvíc za svoji kariéru ustřelil letos v létě a jak to bylo vidět. Ale teď v únoru to odčinil náramně. Na druhou stranu hodně nám pomohl příchod Cacerése, ale i tak Cigarini katastrofa,Guarente nepochopitelná koupě ve spojitosti s jeho zraněním,Konka bych zas tak nepřeháněl až na ten poslední hroznej půl rok si vedl celkem dobře, Koné to není Monchiho chyba si myslím, De Mul nedostal prostor jinak je to dobrej hráč což ukázal v Belgii, Duscher to je moje černá můra,Chevantón bych taky neodepisoval prostě bylo nemožný aby se někdo dostal přes duo Fabiano-Kanouté v jejich době to bylo nemožný(Chevanton s Konem neměli šanci) Mosquera takovej průměr a za ty peníze co odešel to dopadlo ještě dobře nějaký ty 3-4 miliony

ale hlavně jsem poukazoval na skauting a mládež v Realu kterej prostě pro mě v posledních letech vytvořil absolutní minimum

Grobar 30.03.11 19:58
#23

Marcelo žiadny zázrak nie-je. Viem, že pre Real je veľmi dôležitý a pri podpore ofenzívy veľmi platný, ale smerom k vlastnej bráne je to o poznanie horšie. Higuan - ok Mesut - bol v podstate hotový hráč

Sebyk 30.03.11 19:59
#24

marcelo mel jediny stesti, ze real nemel poradnyho levyho beka a vetsina treneru mu verila. jeho zacatky byly dosti hrozny - ostatne vytlacil ho i tehdy prisernej heinze...*2* higuainovi na to kolik stal a kolik dostal sanci to trvalo taky sakra dlouho. zpocatku mu to vubec nestrilelo a vsichni ho meli za nejvetsiho palice siroko daleko (kterym teda zustal, i kdyz na koncovce zapracoval *14*) ozil se vubec neda pocitat - uz kdyz prichazel, tak to byla hvezda werderu a nemecky repre, takovy napul hotovy hrac. a kdo se neprosadil? gago, garay, drenthe, javi garcia, parejo, balboa, m. torres, soldado, negredo, dalo by se rict, ze i granero (nebejt toho, ze ten by za real hral, i kdyby nedostaval plat a nastoupil jednou za sezonu) a vypada to, ze i canales...a to jsem jeste urcite na nekoho zapomnel *14* real s mladezi proste v posledni dobe nepracuje nejlip a nebejt jeho farmy v getafe, bylo by jeste hur. ve stavajici situaci a v poslednim desetileti si ostatne ani poradnou praci s mladezi nemuze dovolit...

Pablito 30.03.11 20:05
#28

Ve zkratce: Marcelo - měl 'štěstí', prosadil se; Higuaín - nešlo mu to, prosadil se

Fajn, toho Özila beru, ten je přes čáru. Samo vím, že práce s mládeží (v A-týmu) není optimální, ale napsat, že se nikdo neprosadí a všichni tu uhnijou, je taky hloupost.

Sebyk 30.03.11 20:08
#29

ano, prosadili se, ale po jak dlouhe dobe a po kolika sancich? kolik toho museli v realu odehrat, nez se na tu uroven dostali? uprimne receno, myslis si, ze canales tolik sanci dostane? zatim to tak opravdu nevypada. spis nabira drahu podobnou takovymu garayovi (jejich fotbalovej osud mi prijde v leccems dosti podobnej *2*)

Pablito 30.03.11 20:11
#31

Že dostane šance a prosadí se? Bohužel myslím, že ne. Což je velká škoda.

Tak to je snad ve prospěch Realu, ne? Že dali jim hodně šancí a čekali, až se hráč zapracuje. *14*

Sebyk 30.03.11 20:17
#34

ano - ale:

  1. v jakym procentu pripadu se tak stalo
  2. diky cemu se tak stalo - diky tomu, ze se real rozhodl dat sanci zrovna temhle dvema? nikoliv. spise shodou nahod - skrze zraneni konkurentu (pipita) a hure obsazene posty v sestave (marcelo) - plus samozrejme jejich vlastni pili. nepochybuju ale, ze spousta vyse jmenovanych vynalozila podobne usili a mela holt smulu... na tohle hlavne jsem chtel poukazat *17*
Pablito 30.03.11 20:22
#35

Jasně, ale tohle už je věc druhá. Všimni si, na co reaguju u komentu #18. ''Každý talent se zabije'', což není pravda. Někteří se prosadí (samo i v minulosti, napsal jsem jenom ty, co mě napadli z aktuálního kádru) a jiní odejdou, než se zkazí - většinou rovnou z Castilly.

Pablito 30.03.11 20:22
#36

teda napsal jsem to jinak, ale smysl vyznívá stejně

Sebyk 30.03.11 20:24
#37

jednak myslim, ze koment #18 byl vicemene hyperbola, a jednak tomu tak az na vyjimky (potvrzujici to pravidlo *5*) je *17*

Pablito 30.03.11 20:27
#39

Tu tam teda nevidim, následně podle dalších reakcí... A hlavně jsem reagoval na to, že všem... Když má hráč úsilí a trochu toho pověstného štěštíčka, tak má šanci se prosadit.

Sebyk 30.03.11 20:51
#43

obzvlast v realu je toho stesticka ale potreba vice nez trochu *17*

Nervion 30.03.11 19:43
#17

Příští sezonu ho dá real na hostování do podprůměrnýho klubu Primery a bude jim ukradenej

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist