Dospělí by se od nich měli učit

Dorostenci FC Barcelona (©flickr.com)

Bylo to pěkné gesto, které nám uplynulý víkend předvedli dorostenci Barcelony B. Jejich čin se protlačil na stránky sportovních deníků mezi zprávy o Guardiolovi, Rosellovi či Preciadovi. Mladíci z Barcelony ukázali v zápase dorostenecké ligy proti Castelldefels příkladné sportovní chování, které se v dnešní době už moc nevidí. Nechali si dát gól. To se dnes už nevidí, nebo jen hodně ojediněle. Původcem tohoto příkazu byl trenér mužstva Sergi Barjuan, jeden z idolů azulgranas.

Kouč dorosteneckého béčka tak s noblesou vyřešil problematickou situaci, kdy brankář soupeře ležel na zemi a hráč Barcelony vystřelil na branku. Trefit se do opuštěné svatyně pro hráče culés nebyl žádný problém a dostal tak svůj tým do vedení. V tu dobu brankář Castelldefelsu pořád ležel na zemi zraněný po předchozím souboji. Nebudeme hodnotit jestli se mladý fotbalista Barcelony zachoval správně, jestli viděl zraněného protihráče, nebo ne. Však se již na internetu objevila spousta kritiky na jeho adresu za to, že pokračoval v akci, byť byl gólman vyřazen ze hry. Rovněž nebudeme rozebírat, jestli byl brankář opravdu zraněný, nebo jednoduše simuloval. Nebudeme si všímat ani neslušných výkřiků domácích fandů- tatínků, naštvaných kvůli nastalé situaci. Ovšem jeden aspekt by měl být vyzdvihnut nad všemi ostatními, fair – play.

A sice rozhodnutí Sergiho Barjuana. On sám nemohl zabránit tomu, aby jeho svěřenec skóroval. Někteří na to pohlíží nazlobeně, jiní mají zas opačný názor, neboť je to rozhodčí, jenž by měl přerušit hru v okamžiku, kdy se domnívá, že byla porušena pravidla. I přesto se Barjuan zachoval velmi příkladně. „To prostě nešlo jinak, než si nechat dát vyrovnávací gól,“ objasňoval svoji volbu před kamerami Barca TV.  Tohle rozhodnutí zcela určitě zahřálo u srdíčka všechny ty, kteří ještě věří v opravdové hodnoty sportu. Sergi Barjuan obětoval výhru, kdy zbývaly do konce utkání pouhé dvě minuty. Byl si však vědom důležitosti značky, kterou je pro všechny současná Barca, nyní víc než kdy jindy, kdy se o La Masíi hovoří jako o vzoru úspěchu v práci s mládeží. „Protože jsme vzorový klub na úrovni Katalánska, Španělska, Evropy a celého světa,“ takhle odůvodnil svoje rozhodnutí ve víkendovém souboji. Příkaz, který sice stál jeho svěřence dva body, ale vysloužil si vděk místního spíkra z ampliónů malého stánku Els Canyars, kde se střetnutí odehrávalo. A nevhodné chování několika místních přihlížejících se rázem změnilo v aplaus na důkaz uznání jeho činu.

Po zápase, jenž skončil remízou 1:1 Castelldefels vydalo veřejnou děkovnou zprávu. Ani vedoucímu mládežnického fotbalu culés Alberu Puigovi neunikl chvályhodný čin jeho podřízeného a měl pro něj pouze slova chvály. „Sergi to zvládl na jedničku.“ Mimochodem, Puig již něco podobného udělal, když vedl žákovské družstvo v roce 2007 během turnaje v Peraladě, kdy jeho svěřenci hráli s Espanyolem. Dali gól poté, co nevrátili soupeři balón, který předtím zakopl kvůli zranění hráče Barcelony. Puig, stejně jako Barjuan přikázal malým klukům, aby si nechali dát gól.

Proto by u všech měl mít přednost před fotbalem krásným fotbal čistý. To by mělo být hlavní motto všech mužstev ať už na elitní úrovni, nebo někde v regionální přeboru žáků. V ideálním a spravedlivém fotbalem by tato zpráva byla naprosto nezajímavá. O víkendu nám několik mladíků ukázali přístup, který platí pro všechny věkové kategorie. Ti starší si toho už všimli. „Je to velmi pěkné gesto, které by se mělo zkopírovat do mnoha okruhů tohoto sportu,“ podotkl David Villa. A na otázku, jestli by se něco takového mohlo přihodit v derby Barca-Real El Guaje odpověděl: „Proč ne?.“

Komentáře (87x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Sebyk 06.04.11 13:29
#16

nevim, kdyz jsem to video par dni zpatky videl, tak jsem si puvodne myslel, ze to bylo o ty neskutecny svinarne, kterou hraci barcy (konkretne hrac 2, abych to zas nehazel na vsechny) provedli. jeste je videt, jak dvojka pribiha k mici, podiva se na branu, brankar lezi, tak co, napalim to tam. tohle je gesto fair-play za vsechny prachy opravdu *8* jedinej, kdo si zaslouzi metal, je v tomhle pripade ten trener barjuan. on byl jedinej, kterej se zachoval ferove. i kdyz jeho oduvodneni "Protože jsme vzorový klub na úrovni Katalánska, Španělska, Evropy a celého světa" je hodne stylovy - na zaklade tohoto by si jeden myslel, ze to udelal proto, ze barca si neco takovyho nemuze dovolit udelat, protoze by to pak mesic rozmazavala media. a neni tomu vlastne tak? tak jakepak fair play potom... zaverem - uvodni veta "Bylo to pěkné gesto, které nám uplynulý víkend předvedli dorostenci Barcelony B." je bohuzel lziva, protoze dorostenci barcy nam akorat ukazali svou bezcitnost a chybejici smysl pro fair-play - jednak vstrelenim branky a jednak tim, ze se z ni radovali. nemit nad sebou toho trenera, ktery si uvedomil, jake to muze mit pro klub nasledky, buh vi, jak by to dopadlo. to se na me potom ale nezlobte - tohle neni zadna ukazka fair-play... *21*

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

El Gato con Botas 06.04.11 10:55
#7

Charakter týmu je poznat jak ze střelby na "opuštěnou" bránu tak i z radosti po takto vstřeleném góle. A obětování bodů? Tak tomu se směji nejvíc. K čemu by byly BÉČKU FCB ty body? K postupu do Primery? K postupu do evropských pohárů? K vyšším platům? Nebo k čemu? Porovnání této situace FCB "B" a jiných týmů v naprosto rozdílných situacích je zcela nesmyslné. Do pryč s mravokárným "fcb-barcelonismem".

Všechny názory

Hierro 06.04.11 10:31
#1

Nikdy není dost oslavných článků *5* btw nechat si dát gol jim rozkázal jejich trener, neprislo to z hlav hráčů, takže bych z nich zase nedělal anděli chodicí mezi lidmi a vzor pro celý svět *95*

kinky 06.04.11 10:44
#4

Kdybys četl dál, tak to uvidíš: 2. odstavec: Kouč dorosteneckého béčka tak s noblesou vyřešil problematickou situaci... 3. odstavec: A sice rozhodnutí Sergiho Barjuana. On sám nemohl zabránit tomu...

Hierro 06.04.11 10:50
#6

No počkej, to je jen to co jsem ríkal. Ze to byl vsechno napad trenéra a ne touha po fair-play ze strany hráčů. Palec nahoru pro kouče ale jinak je to clánek psaný fandou barcy pro fandy barcy*10*

El Gato con Botas 06.04.11 10:56
#8

Přesně. Viz níže.

Sebyk 06.04.11 14:45
#21

a co "Bylo to pěkné gesto, které nám uplynulý víkend předvedli dorostenci Barcelony B."? *2*

Valencia-Mestalla 06.04.11 10:34
#2

Realita je taková, že tenhle tým by porazil většinu týmů z Gambrinus ligy*17*

SniperxXx 06.04.11 10:40
#3

Realita je taková, že bys měl otevřít oči a neplácat nesmysly.

Carlitos 06.04.11 11:44
#11

Zrovna v tomhle má pravdu*5*

SniperxXx 06.04.11 20:09
#40

Ani náhodou, český týmy jsou na daleko vyšší taktický úrovni, než nějací dorostenci barcelony, troufám si říct, že i daleko vyšší kondiční stránce. Dobrá, techniku mají nejspíš španělé lepší. Ale ty zápasy by byly naprosto jednoznačný. Fyzicky by na ně nemohli ani v nejmenším stačit. A fyzička a taktická připravenost je to hlavní, technické finesy jsou něco navíc.

Romi 06.04.11 22:15
#54

Ja myslím, že sniper má pravdu v tom, že sa nedá porovnávať mládežnícky futbal a futbal dospelých. Minulú jeseň boli v Banskej Bystrici dorastenci Manchestru United a od corgoňligistu vyfasovali päťku: 26. okt. 2010: FK Dukla Banská Bystrica - Manchester United "19" (Angl.) 5:1 (2:0)

Valencia-Mestalla 06.04.11 14:53
#22

Realita je taková, že tohle je realita*6*

El Gato con Botas 06.04.11 10:44
#5

Co to je zase za onanii?! Na netu najdu mraky takových gólů. Před 2 týdny jsem zrovna takový gól viděl. Článek pro Barca-onanisty. *101*

Carlitos 06.04.11 11:53
#13

Ale my jsme ŠF, takže nás zajímají jenom v rámci Španělska*6*

El Gato con Botas 06.04.11 17:22
#31

Tohle tak ubohý příběh, že je jedno, v jakém rámci je. *62*

El Gato con Botas 06.04.11 10:55
#7

Charakter týmu je poznat jak ze střelby na "opuštěnou" bránu tak i z radosti po takto vstřeleném góle. A obětování bodů? Tak tomu se směji nejvíc. K čemu by byly BÉČKU FCB ty body? K postupu do Primery? K postupu do evropských pohárů? K vyšším platům? Nebo k čemu? Porovnání této situace FCB "B" a jiných týmů v naprosto rozdílných situacích je zcela nesmyslné. Do pryč s mravokárným "fcb-barcelonismem".

Boix 06.04.11 11:53
#12

sou to dorostenci a chteji vyhrat svou ligu,co je na tom nepochopitelneho?*34* nebud takovy skarohlid,kdyby slo o mordor onanujes taky*4*

sang culé 06.04.11 12:06
#15

Ja sa smejem nejvíc tebe, že si myslíš že Castelldefels hrá v segunde division... mudrlante.

Txapeldun 06.04.11 11:16
#9

no hlavne ze se k tomu vyjadruje zrovna Villa, jeste moh prihodit par pochvalnych slov Iniesta *8*

Romi 06.04.11 11:25
#10

Oki, netreba ich velebit, ved... (napad trenera, vela tym zapasom a vysledkom aj tak stratit nemohli...), ale zas si myslim, ze ani otocit proti nim, obvinovat z pokrytectva... Pre mna to bolo proste pekne gesto fair-play. Vobec som si pri tom videu, ked som ho videla prvykrat, neuvedomovala, aky to bol tim a zapas, preco, zaco a naco... Naco teraz dokola riesit vsetko, co je (asi) za tym?

Carlitos 06.04.11 12:03
#14

Gesto pěkný, to ne že ne*22* A Barca je skutečně vzorem, snad budou po jejím vzoru střílet do prázdný branky při zranění protihráče všechny týmy světa, to by se rapidně zvýšil počet gólů a fotbal by byl atraktivnější*5*

Sebyk 06.04.11 13:29
#16

nevim, kdyz jsem to video par dni zpatky videl, tak jsem si puvodne myslel, ze to bylo o ty neskutecny svinarne, kterou hraci barcy (konkretne hrac 2, abych to zas nehazel na vsechny) provedli. jeste je videt, jak dvojka pribiha k mici, podiva se na branu, brankar lezi, tak co, napalim to tam. tohle je gesto fair-play za vsechny prachy opravdu *8* jedinej, kdo si zaslouzi metal, je v tomhle pripade ten trener barjuan. on byl jedinej, kterej se zachoval ferove. i kdyz jeho oduvodneni "Protože jsme vzorový klub na úrovni Katalánska, Španělska, Evropy a celého světa" je hodne stylovy - na zaklade tohoto by si jeden myslel, ze to udelal proto, ze barca si neco takovyho nemuze dovolit udelat, protoze by to pak mesic rozmazavala media. a neni tomu vlastne tak? tak jakepak fair play potom... zaverem - uvodni veta "Bylo to pěkné gesto, které nám uplynulý víkend předvedli dorostenci Barcelony B." je bohuzel lziva, protoze dorostenci barcy nam akorat ukazali svou bezcitnost a chybejici smysl pro fair-play - jednak vstrelenim branky a jednak tim, ze se z ni radovali. nemit nad sebou toho trenera, ktery si uvedomil, jake to muze mit pro klub nasledky, buh vi, jak by to dopadlo. to se na me potom ale nezlobte - tohle neni zadna ukazka fair-play... *21*

Garp 06.04.11 13:43
#17

Víceméně s tebou souhlasím. Ten samotný akt byl určitě důkazem fair-play, to nepochybně, ale takových je na světě X a vzhledem ke kontextu tohoto zápasu bych to taky neviděl jako nějáký unikátní počin.

punta 06.04.11 15:03
#23

Mínus a dal bych klidně ještě jedno. Ti kluci jsou do fotbalu zapálení a žijí jen pro něj, takže mají v hlavě dostat míč co nejlíp do brány a to umí bravurně. To, že to bylo proti Fair-play je druhá věc, ale opravdu si myslíš, že 16ti letej kluk se v téměř v sekundě rozhodne jak se nejlíp zachovat? Vždyť to nedokážou ani hráči, kterým je kolem 30ti let. A jak vidíš, tak si to ten hráč okamžitě uvědomil a ani se neradoval, takže celá tato událost se odehrála vrámci Fair-play a to proč? protože na to Barcelónský realizační tým a hráči dokázali vhodně zareágovat a nechali si dát vlastní gól. A tak tu prosím tě mlč o nějaké bezcitnosti nebo chybějícím smyslu fair-play, protože očividně vůbec nevíš co to je.

Sebyk 06.04.11 15:16
#24

minusek mi dej opravdu kolik chces, muj svet se kvuli tomu nezhrouti...

"kluci jsou do fotbalu zapálení a žijí jen pro něj" - promin, ale tohle je otrepana fraze jak od tittelbacha. mimochodem znas je osobne, ze tohle tvrdis?

"To, že to bylo proti Fair-play je druhá věc, ale opravdu si myslíš, že 16ti letej kluk se v téměř v sekundě rozhodne jak se nejlíp zachovat?" - jak ti tahle veta sedi k "Bylo to pěkné gesto, které nám uplynulý víkend předvedli dorostenci Barcelony B."? to je presne to, na co jsem narazel. na to, ze vychvalovani tohohle fair play kroku je vlastne hovadina, protoze dorostenci barcy zadnej fair play krok jako takovej neudelali.

"protože na to Barcelónský realizační tým a hráči dokázali vhodně zareágovat" - ano, to jsem tam taky zminoval. ale jaka byla jejich motivace? fair play, nebo ciry pragmatismus? - "Protože jsme vzorový klub na úrovni Katalánska, Španělska, Evropy a celého světa"

posledni vetu nebudu komentovat - hloupe a zbytecne zaryti si, ale chapu, ze clovek si v emocich musi trochu ulevit...

ja se jen snazil poukazat na jiny nahled na vec. ano, ukazka fair play to bezpochyby byla, ale muzeme to stale nazyvat fair play vzhledem k tomu, co tomu predchazelo a co k tomu rekl ten trener?

Sebyk 06.04.11 15:19
#25

a rozhodne to teda nebylo fair play ze strany dorostencu barcy...

aimar21 06.04.11 15:26
#26

uz nepis jen se ztrapnujes!!

Sebyk 06.04.11 15:36
#27

zase se nudis, nebo ti jen vcera prohrali red sox? *6*

aimar21 06.04.11 15:38
#28

mel bych neco delat, tak radsi zevlim tady, znas to *5*

a sklidni se!!

Sebyk 06.04.11 15:40
#29

ja taky neco musim delat a zase jsem se tu zadrel *5* ono je fakt nejhorsi, kdyz se pustis do nejaky prace, zakazes si pomalu chodit ven, jenom sedis doma a snazis se pracovat a stejne vzdycky skoncis na tom SF *5*

Majo77 06.04.11 19:20
#33

to ze sa ukludni nemeni nic na tom ze ma absolutnu pravdu

Jirkehoj 07.04.11 08:55
#71

Co je tohle zase za blaf proboha?

Šagi 06.04.11 13:45
#18

Bych chtěl vidět kolik lidí by nevystřelilo v tu chvíli ať už rezignovaně nebo s úmyslem ten gól dát,když ani kolikrát nevíš jesi jen nesimuluje,a kolikrát se hra nepřeruší doost dlouho i když tam někdo leží po nějakým ostřejším střetu.

madridcan 06.04.11 14:15
#19

tak ja napriklad urcite nie-nedokopol by som*4*

Sebyk 06.04.11 14:43
#20

na tom ale prece vubec nezalezi - vystrelil, coz nebylo fer. ferovost veci se neposuzuje podle toho, kolik lidi by to v tu danou chvili ne/udelalo... hral jsi nekdy fotbal? brankar si totiz moc simulovat nemuze dovolit. rozhodci mu na to nemusi skocit a jeho "simulace" se pak rovna v podstate jasnymu golu - jako ostatne v tomhle videu. brankar jako doslova posledni hrac tohle tymu nemuze udelat. a mimochodem, ve fotbale je docela velkej rozdil mezi "nekdo" a "brankar" *55*

Tarja 06.04.11 19:58
#37

Ty si chytrý jak rádio, kdybys viděl prázdnů bránu, nevystřelil bys? Ten hráč určitě v tu chvíli věděl, že je golman zraněný, že? A golman nevypadá, že by mu neco "extra" bylo, spíš, že to přihrál a pak ho to mrzelo. Barcelona prostě může udělat COKOLIV, ale vždycky na ni budou závistivci nadávat a házet špínu a fanoušky považovat za zaslepence, ty bys nebyl rád, kdyby se tvůj tým takhle zachoval? *120*

Josef72 06.04.11 20:04
#38

Moc emocí z obou stran. Trenér se zachoval pěkně, zbytek patos jak z "Pošty pro Tebe". Název článku navíc neodpovídá tomu, co se stalo.

Sebyk 06.04.11 20:10
#41

klidni se ty radio, tady nejsi na EF *10* jeste jednou - hrac cislo 2 pribehl k mici, podival se na branu, MUSEL videt brankare leziciho na zemi a vystrelil. tohle je naprosto odporna vec, ktera s fair play nema nic spolecnyho. kdyby neco takovyho provedl muj tym, tak se za nej stydim. fair play by bylo, kdyby to ten hrac barcy zakopl, nikoliv napalil na prazdnou branu... golman nevypadá, že by mu neco "extra" bylo - aha, takze on si tam vlastne jen hodil slofika *39* vubec, arguement barcelonanu, ze brankar budto simuloval, nebo ze ten hrac nemohl vedet, ze je brankar zraneny je naprosto k smichu. stejne jako mohl simulovat mohl treba mit i zlomenou nohu *20*

SniperxXx 06.04.11 20:24
#43

Přesně, není co dodat. *11*

Tarja 06.04.11 21:31
#44

Jasně, tys to řekl, tak on to prostě vidět musel, chtěla bych tě vidět na jeho místě *10* No jo, my barceloňáci sme prostě nejhorší, už si na to zvykám *19*

Tarja 06.04.11 21:32
#45

Jo a čekala sem víc mínusek, takže zatím celkem dobré *4*

Txapeldun 06.04.11 21:36
#46

(Sebyk zmirni svuj ton po neocekavanem genderovem priznani *132*)

Tarja 06.04.11 22:34
#56

Tarja nezní žensky? *4*

Txapeldun 06.04.11 22:39
#58

na fotbalovym webu zni i "Marie" neverohodne *14*

Txapeldun 06.04.11 21:37
#47

uz jsem chtel rict ze vy barcelonaci jste jak zensky *7*

Sebyk 06.04.11 21:38
#49

ach jo, tohle je komedie - podivej se na to video, ja jsem si to nevymyslel *10* ano, jste jednoznacne nejhorsi fanousci sveta a ja jsem jen ubohej zavistivec - tohle je jak ve skolce...ne-li horsi *54*

Sebyk 06.04.11 21:41
#51

a opet - chtěla bych tě vidět na jeho místě. co ma tohle spolecneho s tim, o cem se bavime? je snad fair play podmineno tim, ze je to vec, kterou bych v danou chvili udelal ja? odvazim se tvrdit, ze neni... *2*

SniperxXx 06.04.11 22:09
#53

To ses teda odvážil hodně! *5*

Tarja 06.04.11 22:36
#57

Máš to jedno, chleba levnější nebude, neřešme to *10* Já nepřesvědčím tebe, ty nepřesvědčíš mě *10*

Andres 06.04.11 22:45
#59

a přesvědčili bychom tě, aby jsi nám sem hodila tvoji fotku? třeba v plavkách?*2**5*

aimar21 06.04.11 22:46
#60

nebud zbytecne narocnej, staci klidne i bez plavek *2*

Tarja 06.04.11 22:55
#61

Byste sa lekli *34*

Jirkehoj 07.04.11 08:57
#72

Prosím tě už tady nic k tomuhle nepiš, tvoje příspěvky si jinak čtu rád, ale co předvádíš tady, to je neskutečny.

Sebyk 07.04.11 13:44
#84

jednak diky a jednak sorry, proste takovej je muj nazor.

Carlitos 06.04.11 20:23
#42

Tyhle kluci sice nejsou moc starý, přesto hrajou fotbal myslim dostatečně dlouho, aby věděli, že když se válí brankář na zemi, zatímco míč je na polovině, tak to asi bude kvůli zranění... A pokud se dobře dívám, tak většina tu samotný gól po gólu uznává, jako pěkný gesto od trenéra, ale na rozdíl od některých (včetně tebe) vidí i druhou stránku věci, a sice že ten hráč Barcelony úmyslně a vědomě střílel.

bakero6 06.04.11 17:12
#30

Neviděl jsem, že by se hráč z golu nějak radoval. Myslím, že se to až moc řeší. Na vrcholové úrovni nic pobodného není možné.

darwin 06.04.11 23:38
#66

to se tu snažíš zastoupit Tunaka? Samozřejmě že to je neobvyklý, děláš jak kdyby se to stávalo pořád*76*

Sebyk 06.04.11 23:44
#67

ano, ja jsem totiz tunak, ktery nahackoval sebykuv ucet *14* obvykly/neobvykly - to je slovickareni. proste se tak obcas deje, neni to nic tak vyjimecnyho. odviji se to od toho, ze tolik podobnych golu jako v tech videich moc nepada...*7*

darwin 06.04.11 23:51
#68

naštěstí Tunak nejsi, to bych to ještě četl teď... ano, občas se to děje jenže tys to psal ve smyslu že to je naprosto normální věc.. Odvyjí se to hlavně od toho gesta trenéra, to že ty pořád řešiš ten gol, o který by se pokoušel skoro každý hráč je věc druhá.. hráči zbytečně sklízí ódy to ano, ale prostě fair-play se tam objevilo a o to jde

Sebyk 06.04.11 23:55
#69

ja jen upozornil na to, ze nektery aspekty celyho tohohle ferovyho momentu az tak ferovy nebyly. pak se na me sesypala kupa barcelonskych, co ze to tu melu, tak jim snad odpovim, ne?*7* neprijde mi, ze bych ten gol nejak zvlast resil, i kdyz je to jedna z mejch zasadnich vytek vuci barce. a odvazim se tvrdit, ze skoro kazdy hrac by se o to nepokousel, ale vzhledem k tomu, ze ani jedna strana nema argumenty, diskuze nad timto je zbytecna...*14*

ruty 06.04.11 23:58
#70

tunak který naboural účet Karla Štekla alias sebyka? *5* ... to bys do té diskuze měl nějak zapojit třeba historii Makedonie nebo něco podobného *6*

GaizkaM 06.04.11 19:32
#34

aneb jak se z nefér gólu dokáže vykouzil super fair-play chování nemající konkurenci ve světě....bože kdy tahle barcelománie skončí...

El Gato con Botas 06.04.11 19:34
#36

Nebude dlouho trvat. *5**18*

jiri - fcb 07.04.11 10:53
#75

*15* Ty to tak kouzelně neunášíš. O to je to sladší.*11*

GaizkaM 07.04.11 11:06
#77

říká eurofotbalský jiri-fcb?*5* to snad ne-e...

jiri - fcb 07.04.11 12:14
#81

*10*mrkni, cos napsal. Prostě mám zase pravdu. Neunášíš, že "nejlepší" už není nejlepší.*7*

GaizkaM 07.04.11 12:20
#82

"mám zase pravdu" *4* jak komické, když to píšeš ty...

El Gato con Botas 07.04.11 09:27
#74

To je jako někoho okrást. A pak, kdyz to vše zjisti otec zlodeje, a dostane strach z ostudy, vše vrátit. Budeme velebit zlodeje? Vy kteri to delate, by jste se mely zamyslet.

jiri - fcb 07.04.11 10:56
#76

Řeší se tady radost střelce gólu. Já na tom videu žádnou radost neviděl. Prostě napálil balon a šel krokem pryč.

Řeší se zde, že ten gól byl nefér. Sudí nefouknul, tak to napálil. Nebyl nefér.

Gólman simuloval. Z toho záběru je to vidět jen velmi těžko, ale on snad spadnul sám od sebe, ne?

Gesto je to hezký. A dokonce je to stálo body. O to je to hezčí.

Nejvíc zde pobavil gato. Ten nepochopil v zásadě vůbec nic.*11**10*

ruty 07.04.11 11:10
#78

Radost střelce gólu tu zmiňoval snad jeden člověk, ale to máš pravdu, že on se neradoval. Ale na druhou stranu je taky pravda, že někdo z Bracelony se tam očividně radoval. Leda že by se neradoval, ale běžel střelci vyhubovat, že střílel *5*

Nefér gól, to se těžko definuje. Proti pravidlům samozřejmě nebyl, když sudí nepísknul. Ovšem proti duchu fair-play byl. A o fair-play je celý ten článek ne? Pravidla a fair-play není jedno a to samé *55*

Z toho záběru není vidět proč gólman padal, ale ve chvíli kdy padal, tak od jeho brány odbíhal chumel hráčů FCB i jeho týmu, takže tam byl nejspíš nějaký zával a to mohl klidně nepříjemnou ránu schytat. To prostě nebylo vidět a říct jasně že simuloval prostě nejde. Teda jde, ale je to věštění z křišťálové koule směrem do minulosti *5*

Gesto trenéra těch dorostenců je pěkné *22*

ruty 07.04.11 11:14
#79

Mimochodem jen tak letem světem jsem si prošel příspěvky a nenašel jsem, že by tu někdo psal o radování se střelce, akorát Gato psal o následné radosti po gólu a ta tam opravdu u někoho vidět byla. Ale možná že tu fakt někdo o té radosti střelce gólu psal, jen jsem to nedohledal v tom spěchu.

Txapeldun 07.04.11 11:38
#80

praveze s tim golmanem je to problematicky, protoze zaber TV-FCB zacina az ve chvili kdy se brankar porouci k zemi *90* ale jak tady psal Sebyk vyse, nelze ocekavat ze by golman takhle simuloval, nema k tomu ostatne moc duvodu *118*

k tomu "radujicimu se" hraci - on ma od zacatku zvednutou ruku, jakoby tim chtel na brankarovo zraneni upozornit...potom to zrejme vypada ze bezi gol "reklamovat" a nebo se raduje *4* ale to uz si zase cucam z prstu *53*

ruty 07.04.11 16:35
#86

Právě no, tento záznam to prostě nerozklíčuje a nelze tak s jistotou říct, jestli simuloval jak tvrdí Jiří. Osobně se mi taky moc nezdá, že by gólman jen tak začal simulovat a spíš se přikláním k tomu, že v předchozím závaru tam chytil nějakou ránu.

Hele ale zvedlou ruku tam má snad jenom jeden hráč ve žlutým, z FCB nikdo *55* Nebo furt nemůžu nikoho takovýho z Barcelony najít. A ten co se raduje, tak se ještě nejdřív mrknul na rozhodčího jestli ok a pak tam začal dělat letadlo *5*

Txapeldun 07.04.11 16:49
#87

jo to je fakt, trochu me to neustaly opakovani zmatlo *2*

Lapíz 07.04.11 12:32
#83

Já bych název článku, a to i vzhledem ke komentářům i mému mínění, přejmenoval: "Ostatní trenéři by se od něj měli učit" ...

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist