Preview: Ajax Amsterdam - Real Madrid

José Mourinho (© as.com)

Fotbalisté Realu Madrid mají ve druhém kole skupiny smrti Ligy mistrů na programu střetnutí proti Ajaxu Amsterdam.

Větší pozornost přitahuje atraktivní souboj Manchesteru City s Borussií Dortmund, to ale na důležitosti zápasu v Nizozemsku nic neubírá. Real Madrid se totiž v případě zaváhání může dostat do problémů.

Blancos však věří, že se budou moci i tentokrát opřít o vzrůstající výkonnost, která začala právě v Lize mistrů, a to skvělým obratem na Bernabéu v duelu s Manchesterem City. Následovala mimojiné poslední výhra v lize nad Deportivem v poměru 5-1.

V sestavě by neměl chybět ani Sergio Ramos, jenž odmítá, že by na spekulacích médií, že nemá dobrý vztah s José Mourinhem, bylo něco pravdy. Callejón by mohl dopřát odpočinek Di Maríovi, Benzema podle všeho vystřídá Higuaína v útoku.

Z Ajaxu už nejde takový strach jako v minulosti, to ale neznamená, že slavný nizozemský klub stále nemá své zbraně, o které se může opřít. Dortmund se na vítězství nad Ajaxem v minulém kole hodně nadřel, což svědčí o mnohém.

Výkop byl stanoven na 20:45, mužem v černém bude Švéd Jonas Eriksson.

Pravděpodobné sestavy:

Ajax Amsterdam: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Sana, Babel a Boerrigter.

Real Madrid: Casillas; Arbeloa, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo; Xabi Alonso, Khedira, Callejón, Özil; Cristiano Ronaldo a Benzema.

Komentáře (44x)

Vložit komentář

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

tunak 24.08.17 19:58
#41

Jeden simulant v Barceloně navíc? Vždyť to ani nepoznáte. *95*

Názor s nejvíce nesouhlasnými hlasy

ace 24.08.17 15:37
#19

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Kcko DNES 11:50

2

Fuj to je ošklivej člověk

*22* na idnesu smazano, na FB zaloba na krku, tady je nastesti svet jeste v poradku *2*

Všechny názory

El RafteR 24.08.17 11:43
#1

Niekedy mi tu fakt strasne chyba facepalm smajlik (napr. vzor eurofotbal) *5*

Carlitos 24.08.17 11:53
#4

To jo, ten by se často hodil*5*

Kcko 24.08.17 11:50
#2

Fuj to je ošklivej člověk

tunak 24.08.17 13:33
#8

Vypadá trochu jako elf z Morrowindu, no...

Sebyk 24.08.17 13:40
#9

tebe bych nikdy na parmena netipoval *4*

Sebyk 24.08.17 13:50
#11

spis na knizky, filmy, cestovani... takze elder scrolls? *61*

tunak 24.08.17 13:52
#12

No naposledy Morrowind. *17**5*

Sebyk 24.08.17 13:56
#13

aha, tak to uz bude dyl no *5*

tunak 24.08.17 14:07
#14

To je poslední TES co jsem hrál. Ještě jsem zkoušel Skyrim, ale ten mne brzy otrávil. O trochu později mne otrávil třeba Makakův oblíbený Witcher. A poslední hra, co jssem dohrál, bude asi The Curious Expedition. *5* Tam máš cestování.*53*

Sebyk 24.08.17 14:57
#15

me elder scrolls nikdy zas tak moc neoslovily, i kdyz oblivion byl dobrej. witcher je zcela genialni, posledni dil je s prehledem nejlepsi hra, co jsem kdy videl. to fakt neni pocitacova hra, to je umelecky dilo. po jeho dohrani me uz zadna jina hra nebavi, protoze proste witcherovi nesaha ani po kotniky *5*

tunak 24.08.17 15:32
#18

Fakt? Mě bavil začátek, linie Rudýho Barona. Jenže pak jsem zjistil, že zbytek hry je napsán o poznání hůř (pořád hodně dobře, ale...) a hlavně mne začalo štvát, že herní mechanismy jsou strašně stereotypní. Jsem takovej ten typ, co potřebuje prolézt poslední kout, prolezl jsem prakticky celej Velen kromě questů pro vysokou úroveň a chystal se odplout na Skellige, ale hra mne přestala bavit. Zkoušel jsem pak i Fallout 4, taky mne přestal poměrně rychle bavit. (V Diamond City.) Witchera plánuju dohrát, mám odložený sejvy, ale mám pocit, že hlavní dějovou linii jsem už prokouk, kdy mi došlo, kdo je elfskej kouzelník v kápi, kterýho pronásleduju.

Oblivion mne strašně zklamal, po Morrowindu s úžasně nápaditým světem, příběhem a lore to pro mne byla kudla do zad hráče TES. Dementní defaultní high fantasy, tentokrát s démony z jiných dimenzí (jak nápaditý) a anime postavičkami. Brr.

Morrowind by si zasloužil nějakej remaster, jako sůl. Skywind je beznadějnej projekt, co je obrovská škoda, protože kdyby jim Zenimax neházel klacky pod nohy a radši pomohl, mohli jsme mít konečně aspoň trochu dobrou TES hru v moderním audiovizuálním provedení. A Morrowind by si ho jako vizuálně nejzajímavější, nejavantgardnější TES zasloužil.

Mistborn 24.08.17 16:51
#29

Po Oblivione prišiel ešte Skyrim.....

Sebyk 24.08.17 16:54
#31

coz bylo dost zklamani *2*

tunak 24.08.17 16:56
#33

Po Oblivionu možná ani ne... *53*

tunak 24.08.17 16:56
#34

(A po F3.)

tunak 24.08.17 16:56
#32

Jo, bohužel. Draci *53*, svět levelující s hráčem, kýčoidní vlkodlaci, kýčoidní upíři, kýčoidní zlí elfové. *17*

Sebyk 24.08.17 16:53
#30

uplne ti rozumim, hlavne s tou stereotypicnosti (ja to hraju uplne stejnym zpusobem) - on to totiz clovek musi hrat minimalne na tu nejvyssi uroven, kde teprve objevis cely kouzlo toho neskutecne pestryho a promakanyho combat systemu, protoze bez lektvaru, bomb a strategie budes mit pomalu problem s malou smeckou vlku. neni to jako dark souls, ktery te dovede k sebevrazde tim, ze staci jeden spatnej pohyb a koncis, ale musis planovat a neustale promyslet strategii. taky dostavas daleko min skill points/level-up a nemuzes se jen tak snadno uzdravit meditaci, takze nejsi tak prehypovanej tak strasne rychle. penize musis utracet za ingredience, crafting a ruzny dalsi kraviny, takze nemas po tretine hry prakticky neomezenej pocet penez. kdezto na tech nizsich urovnich to proste v klidu krosis mecema a signs a stava se to strasne stereotypni.

pribeh je porad podle me nejlepsi rpg za poslednich 10-15 let a jeden z nejlepsich v historii - ten zbytek pribehu mimochodem fakt stoji za to, i kdyz to clovek pomerne rychle prokoukne. tak interaktivni, pestrej a promakanej svet a set postav, kde jsou tuny sidestories and vsechny stupne sedi (coz me na tom spolu s tim, jak dejova linie bezi podle tvejch rozhodnuti, bavi asi nejvic) nenabidl ani ten morrowind. ten ma sice spolu s planescapem mozna nejlepsi a nejoriginalnejsi pribeh v historii rpg - ale to je taky jedinej duvod, proc jsem to kdy dohral, protoze uz pred vic jak deseti lety, kdyz jsem to hral, byl ten combat system byl tak upornej a monotonni, ze se to proste hrat nedalo. nejakej remake by tomu slusel. oblivion v tomhle aspon nabidl dramaticky zlepseni, ale mas pravdu, ze dost na ukor pribehu. tam zas musis mit goty verzi, ktera z toho s tema expanzema dela o uroven lepsi hru...

tunak 24.08.17 17:10
#35

No jo, Morrowind nebyl o soubojovým systému. Ačkoliv RPG systém byl výbornej, zlepšuješ se v tom, co děláš. Vždycky jsem se snažil doskočit co nejvejš a běhat co nejrychlejc, protože, přiznejme si to, člověk z devadesáti devíti procent času odněkud někam běhal - naštěstí za doprovodu jednoho z nejlepších herních soundtracků - a běh si mohl zpestřit leda tím, že občas poskočil. *4*

Na druhou stranu, kvalita scénáře - kterej měl svoje momenty, třeba úplnej začátek hry byl podobně geniální jako začátek Half-Life - byla... řekněme, že bych ji s W3 nesrovnával. *4* Ovšem Morrowind byl hrozně bohatej v jiným smyslu. Ohromnej a rozmanitej "weird" svět, kde sis mohl jen tax mírnixtýrnix pokecat třeba s bohem a pokud jsi nevěděl nebo nenašel, kde hledat, utekly ti celý side questový linie (Morag Tong). Pokud sis chtěl pokecat s telvánskejma mágama, musel ses naučit lítat, tj. nejdřív potrénovat konkrétní školu magie. A nebo použít svitek, kterej ti v jednom z pro mne nejpamátnějších momentů videoherní historie přistál k nohám pár kroků za Seyda Neen i s nešťastným mágem. *4**65*

Mimochodem, kromě Tormentu se narativní kvalitě W3 (téměř?) vyrovná i sága Baldur's Gate, za mne dvojice jasně nejpodařenějších mainstreamovejch her vůbec. (Hlavně díky geniálnímu hernímu systému a audiovizuálnímu zpracování, který imo Witchera hravě překoná. *4* ) Balduři nestárnou, o čemž jsem se přesvědčil, když jsem si jimi po letech napravoval po Witcherovi chuť. *4* Když si člověk uvědomí, z jakýho kopce to s Bioware od vydání BG2 šlo... *151*

Sebyk 24.08.17 17:49
#36

no prave, morrowind byl v tomhle neskutecnej vojeb - hodiny stravis behanim, skakanim, plavanim apod. a nakonec se ti oposloucha i ten uzasnej soundtrack. mne se pri vzpominani na morrowind vybavi genialni pribeh, ale zaroven hodiny a hodiny totalni frustrace, kdy jenom nekam behas a pak monotonne neco chvili nekde kosis, pripadne nekde pobihas ve vivecu a hledas jednu fakin postavu, kterou jsi nekde minul. v tomhle je proste witcher daleko daleko pestrejsi a user-friendly. nabizi neuveritelne pestrej open-world, kterej stoji za to prozkoumat - a zaroven se pri tom prozkoumavani bavis. trebaze scenar neni nutne na urovni morrowindu nebo planescapu, tak clovek si tu hru uzije mnohokrat vic (a taky je stavena tak, aby si ji mohl uzit i (pod)prumernej gamer, coz tomu samozrejme leckdy ublizi). soundtrack ma minimalne stejne dobrej jako TES (podle me lepsi, takhle promakanej soundtrack jsem nikdy nevidel. zadnej jinej herni soundtrack nemam ostatne ani stazenej). taky me na tom strasne bavi ta slovanska mytologie a spousty odkazu na european lore a culture (treba prvni expansion W3 je genialni variace na fausta, pribeh sice trochu pruhlednej, ale skvele napsanej). baldur je paradni, nadcasova hra, ale postavy ani svet nejsou zdaleka tak promakany a herni (a hlavne combat) system mi vyhovuje daleko vic u witchera (zkus tu tezsi obtiznost, ktera z toho dela uplne jinou hru *55* )

tunak 24.08.17 17:58
#37

Jasně. Naprostá uživatelská nepřívětivost k tomu kouzla patřila. Když jsi konečně našel postavu, která ti zadala quest, byl to výkon a dostavilo se náležité zadostiučinění. *4* Další TES hry - i Zaklínač - kromě levelujícího světa (Morrowind taky s PC leveloval, ale ne globálně a ne bez limitů, takže kdy jsi se vydal tam, kam jsi neměl, prostě jsi to odskákal... a nebo jsi tu Dremoru umlátil, sice jsi do toho investoval šest loadů a spoustu lektvarů, ale ten loot stál za to...) zavedly ještě quest markery.

Jenže - ono je to sice uživatelsky přívětivý, ale k čemu k čemu je objevování zajímavýho světa, když tě hra vede za ručičku? (Věčný dilema open worldů.)

(K W3 - když si představím, jak často ve hře bojuješ, nějak se mi nechce nastavit obtížnost, která mne bude nutit meditovat a připravovat se na souboje s vlkem nebo drownerem. *4*)

Sebyk 24.08.17 18:37
#38

na tezsi obtiznosti te za rucicku prave nevede *55* na souboje s drowners a vlkama se pripravovat nemusis, ale musis se soustredit a premejslet - nestaci ti jen tak bezhlave vletet a pokrosit to. tezsi nepratele pripravu vyzadujou, zatimco na lehci urovni bestiar vubec nevyuzijes...

Carlitos 24.08.17 15:15
#16

Když už jsme u toho dýl, nehrál jste někdo Betrayal at Krondor? Je to hodně starý, tak ze začátku 90. let a není to tak známý, ale mně to tehdy přišlo úplně úžasný.

tunak 24.08.17 15:25
#17

Já hrál (ale nebavil mne) jen Return to Krondor, to už bylo, pokud si pamatuju, tridéčko a vyšlo cca ve stejné době jako Fallout, takže nemělo moc šancí. Z klasickejch krokovacích dungeonů leda Shadows over Riva.

Mistborn 24.08.17 16:37
#25

Hral ale to bolo pekne dávno.

Carlitos 24.08.17 16:40
#27

1993 no, ale jako by to bylo včera*5*

tunak 24.08.17 16:42
#28

Jo. Toužebně očekávaný rok, kdy mi bylo deset a byl jsem už velkej kluk. *5*

Carlitos 24.08.17 11:52
#3

Tenkrát jsem měl z Di Maríova odchodu docela rapl, protože v tý sezóně byl úchvatný, ale pak šel holt trochu dolů, i když nějaký super zápasy v LM měl.. Nevim, jestli on je tím správným řešením pro zálohu Barcelony, ale tak zase třeba Messi jako spoluhráč by ho mohl nakopnout.

Woland 24.08.17 12:02
#5

Toto individuum nechci v dresu Barcelony vidět ani náhodou. Simulantů tam bohužel už tak máme dost a jeho výkonnost poslední roky mě fakt nepřesvědčuje, navíc bývalá baletka. Jestli se tím jen chtějí zavděčit Messimu skrz odkládaný podpis smlouvy, tak tohle fakt není dobrý krok. Nezbývá než věřit, že je to kachna. Ať už ten přestupák skončí, člověk se fakt bojí každého dalšího dne co zas přijde... *107*

ace 24.08.17 15:37
#20

tezky to zivot *2*

ace 24.08.17 15:37
#19

Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

Kcko DNES 11:50

2

Fuj to je ošklivej člověk

*22* na idnesu smazano, na FB zaloba na krku, tady je nastesti svet jeste v poradku *2*

tunak 24.08.17 15:43
#21

Hele, já o tobě klidně napíšu, že jsi ošklivej člověk, kam si budeš přát. Klidně mne pak žaluj. *5*

ace 24.08.17 15:59
#22

Ja su beloch na me muzes beztrestne psat kdekoliv a cokoliv *5*

tunak 24.08.17 16:15
#23

*75* Di María není běloch? Jasně, má indiánský rysy, ale pořád je spíš "caucasian" než "američan", ne?

ace 24.08.17 16:29
#24

Indinasky, spis cigansky *4*

Mistborn 24.08.17 16:38
#26

Snáď sa to nestane. Vidieť ho hrať v našom drese, to radšej nevidieť.

Tarja 24.08.17 19:09
#39

Sice by to s Messim mohlo fungovat, ale jeho prosím ne. Jednoho simulanta jsme se zbavili, nepotřebujeme dalšího. *2*

tunak 24.08.17 19:58
#41

Jeden simulant v Barceloně navíc? Vždyť to ani nepoznáte. *95*

Tarja 24.08.17 20:39
#42

Když odešel ten největší, bude to třeba čím dál lepší. *2* Další adept na vítěze už taky není nejmladší...*14*

tunak 24.08.17 20:43
#43

No jo, Messimu je třicet, to to letí...

ace 24.08.17 20:45
#44

Kam sel Messicek? Mi zas neco uniklo *1*

Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

Zápasy

Odehrané Nadcházející

Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist