Úvod / Soutěže / Primera División / 2021/2022 / Deportivo Alavés - Athletic Club (reportáž)

Deportivo Alavés - Athletic Club, 09.01.22 (reportáž)

09.01.22 17:30 Základní část - 20. kolo

Deportivo Alavés

0:0

(0:0)

Athletic Club

Rozhodčí: Santiago Jaime Latre Stadion: Estadio de Mendizorroza Diváci: 14,103 (71%)
Branky a karty
      Zápasové statistiky
      11 Střely celkem
      11
      1 Střely na bránu
      2
      15 Fauly
      10
      7 Rohy
      5
      1 Ofsajdy
      2
      47% Držení míče
      53%
      2 Žluté karty
      0
      0 Červené karty
      0

      Komentáře (53x)

      Vložit komentář

      Názor s nejvíce souhlasnými hlasy

      Carlitos 18.01.20 21:04
      #28

      Přeháníš no*5* A rozhodně ne jenom trochu.

      Všechny názory

      Carlitos 18.01.20 00:04
      #1

      Okurek zkušeně, dám do LF dvě jejich ofenzivní esa a za celý zápas se nedostanou k míči*5* Getafe už zase začíná kousat, Bordalás to s nima docela válcuje. A Barcelona (a s ní hromada lepších týmů, než je Getafe, který ho mohly mít za hubičku) to s Cucurellou strašně prokoučovala.

      Jordi Alba 18.01.20 01:20
      #2

      Ale Barcelona ho může zpětně odkoupit za nějakejch 6-10, nebo se mi to jenom zdá ?

      Carlitos 18.01.20 02:02
      #3

      Právě že snad ne. Getafe ho má na hostování + opci vyloženě směšných 6 mega a Barcelona by měla mít jen 40 procent z dalšího prodeje, zpětný odkup ne.

      Jordi Alba 18.01.20 02:27
      #4

      Tak to je dobrej prokauč, já měl za to, že může přijít za dvojnásobek tý klauzule, ale to bylo vlastně asi když byl ještě v Eibaru. Jinak Getafe pěkně, narozdíl od Espanyolu se ze soutěže navíc nepodělali, takovej tým ať si ty poháry klidně uhraje.

      El RafteR 18.01.20 08:48
      #5

      Pravdu riekaš. Žiadny spätný odkup nebude. Business majstrštyk od Barcelony.

      Makak 18.01.20 10:26
      #7

      Tak ideální to není, ale zase si vem, že přijít o 40 % přestupové částky není málo. Kdyby měl Cucu v létě hodnotu 30 milionů a nějaký klub přišel s tím, že to dá, Getafe zbyde 18. Minus 6 milionů, které nejprve Getafe musí dát za aktivování opce. Čili reálně na něm Getafe vydělá 12 milionů a Barcelona 18.

      Proto pro Getafe bude výhodnější se nejprve domluvit s Barcelonou (vy nám ho vrátíte a my vám dáme 15 milionů). Samozřejmě dalo se to udělat líp, hlavně ve smyslu víc posichrovaný...

      aimar21 18.01.20 17:24
      #16

      to je zas logika *5* nebo proste zaplati tech 6 a nechaj si ho. a za par let muze jit treba za 50 do anglie nebo kam. a barca sice vyfasuje 20 micu, ale ty stejne vyhodi oknem na pristiho dembeleho nebo griezmanna *5*

      Makak 18.01.20 18:59
      #19

      Proč mě na to nenecháš hledět z té lepší stránky? *49*

      Pablito 18.01.20 18:20
      #17

      Čistě teoreticky - pokud bude mít Barča 50 % z příštího prodeje (aby se to dobře počítalo) a koupili by ho později nazpátek za 30 mega, znamená to že za něho vlastně zaplatí 15? Nebo se procenta z příštího prodeje nevztahují na to, když ho klub koupí zpátky?

      Makak 18.01.20 18:48
      #18

      Jde o prodej třetímu klubu.

      tunak 18.01.20 09:36
      #6

      Tak Barcelona takovy hrace prece nepotrebuje, vzdyt ma spoustu lepsich krajnich beku, jako treba... hm.

      Makak 18.01.20 10:32
      #8

      Zase Albu nemusíš přehlížet takhle slepě. Minulou sezonu byl do zápasu s Poolem naprostý top. A i když se mu konec sezony nepovedl a v téhle byl zase zraněný, snad se tu nebudeme hádat, jestli je Alba lepší hráč než Cucu (nápověda pro tunaka: je).

      A hlavně Cucu toho jako krajní bek moc nenahrál, ne? Samozřejmě moderní full-back kor v Barceloně bude spíš krajní záložník, přesto jeho úlohu v obraně nelze opomíjet.

      ...tím ale neříkám, že nebyla blbost zbavit se Cucua, když přišel Firpo *54*

      tunak 18.01.20 10:55
      #9

      Jasne, Alba. Ale jinak fakt ne a kouzelnej je prave ten Firpopripad.

      Carlitos 18.01.20 11:26
      #12

      On je spíš křídlo no, ale myslim, že by i LB v Barceloně v klidu zvládal. Jak píšeš nahoře, v konečným důsledku vám možná vydělá slušný peníze, ale pořád jste přišli i skvělýho hráče, který může hrát na dvou postech a je úžasně energický, což konkrétně vaší hře občas chybí.

      Makak 18.01.20 12:12
      #13

      Myšlenkou komentáře nahoře bylo spíš to, že stále není ztracen.

      BG 18.01.20 11:16
      #10

      to hraje tak dobře, jo?

      Carlitos 18.01.20 11:24
      #11

      Jo, v Eibaru i Getafe.

      BG 18.01.20 15:21
      #14

      tím dobře je myšleno dobře nebo jakože fuuha ten bude hrát jednou za velkoklub?

      Carlitos 18.01.20 15:52
      #15

      Nevim, jestli velkoklub, ale na Vale nebo Sevillu by měl už teď určitě.

      La Coruňa 19.01.20 11:40
      #30

      V LF si zasa nezaprel svoje kvality no, Leganés, Levante, kapitán na lavičke náhradníkov... *5* *107*

      Carlitos 19.01.20 11:44
      #31

      *5* To jo, opět jsem překonal sám sebe.

      Afarnini 18.01.20 20:04
      #20

      Kukal jsem Reál do 30 minuty, pak jsem to vypl, nebyli schopni se dostat k vapnu soupeře, byli mega zoufalí, kupovidu vyhráli, nechápu jak. Lucas neni fotbalista. V LM nemají šanci

      Fliskies72 18.01.20 20:11
      #21

      Tak ty budes expert... Futbal netrva 30 minut ale 90, druhy polcas bol uplne iny, Sevilla neni zrovna lahky super a nemozes cakat, ze to bude jednostranne. Nehovorim, ze to bol najlepsi zapas ale zvladol sa, pri tej improvizovanej zostave, za mna spokojnost, 3 body.

      tunak 18.01.20 20:18
      #22

      Konečně z tebe vypadlo něco rozumýho. *17**22*

      Man City dneska ale taky demonstrovalo, že v LM nemá šanci. *5*

      Fliskies72 18.01.20 20:25
      #23

      City to demonstruje uz pol sezony. City na LM nema, Real na LM nema, tak teraz kto ? Momentalne je Real podla mna na tom lepsie.

      Fliskies72 18.01.20 20:34
      #24

      Su dve moznosti. City je jednoducho pod dekou kvoli neuspechu v PL a jednoducho sa to prejavi na vsetkych frontoch a tato sezona bude velmi neuspesna pre nich. Alebo sa dokazu od neuspechu v PL jednoducho odprostit a sustredia sa prave na LM, urcite si to tak Pep predstavuje, ci to ale dokaze s hracmi realizovat je vec ina. A toto rozluskne prave zapas s Realom, ten nic netlaci, maju jeden pohar, hraju o La Ligu a mozu jednoducho uvolnene nastupit. Ak by City dokazalo Real porazit, ten sa v klude moze sustredit na La Ligu... Real je vo win win situacii prave preto, ze sa od neho az tolko necaka.

      Fliskies72 18.01.20 20:40
      #25

      ,,jednoducho,, tvl ?

      tunak 18.01.20 21:02
      #26

      Real je slabej. City maj mimořádně slabou obranu, ale asi nejlepší útok na světě. Dovedu si představit, že jim ten zápas vyjde a porazej Madrid 5-0, klidně dvakrát. Sílu na to rozhodně maj.

      A taky si dovedu představit, že Madrid za ten dvojzápas - nebo první zápas, řekněme - vystřelí dvakrát na bránu a vyhraje 3-0 a bude hotovo. City jsou nevyzpytatelní - ale pro Madrid je asi trochu ostuda, že prakticky nezáleží na tom, jak sám zahraje, podstatný je, jak zahraje City, protože pokud zahraje dobře, tak je o dvě třídy lepší než Madrid a Madridu prostě nedá šanci. Možná trochu přeháním, jasně, ale v hrubejch obrysech to takhle nějak je.

      tunak 18.01.20 21:04
      #27

      Cca jako Barcelona nedala šanci Milánu v roce 1994. *5*

      Carlitos 18.01.20 21:04
      #28

      Přeháníš no*5* A rozhodně ne jenom trochu.

      tunak 18.01.20 21:38
      #29

      No však uvidíme, podle mne je to asi nejhůř tipovatelná dvojice právě kvůli City.

      Fliskies72 19.01.20 12:00
      #33

      Ale Real neni slabej, kde to beres ? Je to muzstvo, ktore moze stale hrat uplne s kazdym a porazit ho. Preco je Real tak slabej ? Prve miesto v LL, snura zapasov bez prehry a to ich dost bombarduju zranenia, ta zostava je snad kazdy zapas ina, casto bez tych najlepsich a ide. Preco je Real tak slaby ?

      Fliskies72 19.01.20 12:07
      #34

      Podla toho, co pises tu a co som videl v plkatku, tvrdis, ze City moze vyhrat, moze vyhrat aj 5:0, potom, ze Real moze vyhrat a moze aj 3:0... Potom este remizka, no. A mas pravdu. *5* Moj nazor je, ze Real je na tom lepsie ako City a do zapasu pojde ako favorit.

      tunak 19.01.20 20:04
      #37

      Jako favorit? Wtf? *29**39*

      tunak 19.01.20 20:04
      #36

      První v lize teda není, první je letos zoufalá Barcelona. Neboli zajíci se počítaj až po honu, ne uprostřed kola.

      Carlitos 19.01.20 11:45
      #32

      Mallorca hodně suše*5*

      Carlitos 19.01.20 16:52
      #35

      Depor hodně solidní forma najednou*5**86* Cádiz to začal drbat dřív než obvykle, klasici.

      Carlitos 20.01.20 11:08
      #50

      Tak prý ještě žádný lídr neprošustroval v Segundě 11bodový náskok na druhýho. Cádizu se to povedlo za 12 kol*22*

      Grobar 19.01.20 22:10
      #38

      Výkon nič moc, ale zmena evidentná. Barcelona mala konečne aj zálohu. Sergio v úplne inej rovine, ked sa hrá s loptou. Hrozne bolo vidno, že pri takejto hre je Raketa úplne v lese. Veľká vdaka za všetko, ale v lete musí odísť. S Arthurom a FDJ by to fungovač mohlo. Ricky ukázal, to o čom sa vie tak dva roky - zaslúži si zbierať minúty, vie priniesť niečo nové… Ano nie je to ešte hráč proti Realu...ale skúsenosti zbierať musí. Od Thiaga väčší talent nebol. A to Thiago hrajúc v Barce by bol určite naj záložník. Vylúčenie prísne. Na druhú stranu okopavať najväčšiu hviezdu sútaže a marketingový ťahák tiež nie je prejavom inteligencie. Jasne, že ho rozhodcovia chránia. Prekvapivo veľmi robre Vidal. A teda v lete bude nutná 9-tka. Bez hrotáka sa hrá ťažko.

      BG 19.01.20 22:21
      #39

      Suarez bude kriticka absence. Tonda nema v Barce co delat, Couts byl proti nemu v Barce pan fotbalista. Vlastne v momentalnim rozestaveni bych si Tondu dokazal predstavit na RBW, branit umi vytecne.

      BG 19.01.20 22:22
      #40

      Myslel jsem LBW * Ale vlastne I proc ne to RBW.

      Makak 19.01.20 22:35
      #41

      Griezmann je mnohem lepší než Coutinho.

      Grobar 19.01.20 22:35
      #42

      Tak s tým Coutsom zase prrr. *5* Griezz je tak min. 3x platnejší hráč. Je hodne herne inteligentný, pracovitý, dokáže kombinovať. Problem je, že on nie je ani čisté krídlo ani čistá 9.

      BG 20.01.20 00:04
      #43

      A v cem je platnejsi krom pomahani defenzivi a co teda vlastne je?

      Grobar 20.01.20 08:05
      #44

      Tú defenzívnu prácu strašne banalizuješ. V situácii keď nebránili automaticky dvaja hráči z útoku sa niekto vrazať aj musí. Nestráca lopty v nebezpečných priestoroch - Couts to nezmyselne skúšal proti presile a tak 7x z 10 loptu stratil. Tým pádom nevystavuje obranu nečakaným útokom. atď, atď - tých predností oproti Philipemu je plno. Keď to nevidíš, mám taký pocit, že to nechceš vidieť. No zjavne to bude hráč na úrovni línií - Niečo ako momentálne hráva Leo. Na to už ale mali myslieť hlavy pomazané keď ho kupovali. Pravda ale je, že nič lepšie momentálne Barca nemá a Griez hrať musí.

      tunak 20.01.20 08:18
      #46

      Pokud musi hrat, zapomente na koukatelnej fotbal. Ten s Tondou hrat asi nejde. A pak je otazka, proc nahrazovat Valverdeho Setienem, kterej bude dozadu nejspis stejne pruchozi, mozna slabsi, zejmena v zapasech se souperi, co maj zvladnuty brejky a umej vysoko presovat. Barcelona nedokaze hrat pres vysokej pres - jako proti Madridu ted.

      Az Madrid totez zkusi na City,muze zle pohoret, protoze Ederson proste pres prekopne.

      No a brejky po ztratach byly pro herni styl Barcelony vzdycky smrtici, Pep todokazal na cas vyresit diky herni inteligenci, technice, obratnosti a fyzicce Xaviho (a v mensi mire Busquetse a Iniesty, ale Xavi byl dozadu extremne platnej), ale to je zaloha, jakou mas jednou za sto let.

      Grobar 20.01.20 09:14
      #47

      S Luisom, Leom a Girezom určite nie. S Griezom a Leom uvidíme. Zatial máme za sebou jeden nervozny zápas s novým trénerom, tažko predikovať. Valverdeho osud v Barcelone bol nezvratný. Obrana za posledný rok horela takým spôsobom, že nech horí pod Setienom akokoľvek, človek asi rozdiel nespozná. Inak povedané - veľmi horšie to už byť nemôže. Uvidíme čo FDJ a Arthur. Hlavne od Arthura čakám veľké oživenie pod Setienom. Snáď sa zo svojej sprostosti poučil a bude riešiť futbal. Nový systém by mu fakt mohol sedieť. Rýchle brejky problém budú. Navyše s pomalým Piketom a Robertom to bude o to zjavnejšie.

      BG 20.01.20 09:27
      #48

      Podle statistik bohuzel pravdu nemas. Couts je mel mnohem lepsi ve vsech ohledech (uspesnost prihravek, key passes, atd, error led to goal, shot, big chances missed.), jediny v cem byl Couts horsi byla defenziva. Samosebou statistiky nejsou vserikajici. Ale na Coutse obranu, ani on nehral na sve pozici.

      Jako jsem asi zaujatej proti Tondovi to uznam, neni to fotbalista pro Barcu, neni rozdilovy, jakakoliv jeho absence je nahraditelna.

      tunak 20.01.20 09:51
      #49

      (A co je Coutinhova pozice? Ví to někdo?)

      S hodnocením Tondy naprosto souhlasím.

      BG 20.01.20 14:38
      #52

      To je stejný příbeh jako u Tondy. :)) Oba měli v Poolu/Atleticu docela volnost. Co si já pamatuji, tak Couts hrál snad pozici LAM. Tedy něco na pul AM a LW. A často pokud hrát Mane, tak hrál na AM. U Tondy co pamatuji pár zápasu tak hrál snad na celý linii AM ty jeho heat mapy jsou v tomhle ohledu docela unikátní, protože je měl hodně roztříšněné po celym hřišti v Atleticu. Fakt věřím, že ta pozice RM/RBW by mohla Tondovi velmi sedět, pokud se bude hrát 3-1-4-2. Nebýt té absence Suareze, kdo ví jestli by to včera nehrál. V Defenzivě je famozní a z toho se těžit dá.

      tunak 20.01.20 14:42
      #53

      Tak nějak. *22*

      tunak 20.01.20 08:10
      #45

      Jazykem FM Defensive forward. V klubu jako Juventus nebo pro trenera jako Mourinho, Conte hrac k nezaplaceni. Wingbek... no nevim, jestli je Griezmann jako Bale, ale zkusit by se tam dal.

      Přihlašte se či zaregistrujte pokud chcete přidat komentář

      Další soutěže

      Primera División 2021/2022
      • -vybrat-
      • Copa del Rey 2017/2018
      • Copa del Rey 2018/2019
      • Primera División 2014/2015
      • Primera División 2015/2016
      • Primera División 2016/2017
      • Primera División 2017/2018
      • Primera División 2018/2019
      • Primera División 2019/2020
      • Primera División 2020/2021
      • Primera División 2021/2022
      • Primera División 2022/2023
      • Segunda División 2017/2018
      • Segunda División 2018/2019
      • Segunda División 2019/2020
      • Segunda División 2020/2021
      • Segunda División 2021/2022
      • Segunda División 2022/2023
      • Supercopa 2017/2018
      • Supercopa 2018/2019

      Zápasy

      Odehrané Nadcházející

      Žádné zápasy nebyly zatím odehrány

      Plkátko

      Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

      Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
      TOPlist