Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


18.2.19 16:06 k článku Real Madrid s Reguilónem jen vítězí, s Marcelem jde od prohry k prohře

Řekl bych, že ve skutečnosti je liga taky bude zajímat, ačkoliv kdyby si měli vybrat buď jednu nebo druhou, skočej samizřejmě bez přemýšlení po LM.

Ale až Barcelona získá dalších sedm titulů a oni ani jeden - a bude to 33:32, tak je liga zajímat hezky rychle začne. *17*

Víc než LM.

v reakci na
Josef72 Josef72
18.2.19 15:14 k článku Real Madrid s Reguilónem jen vítězí, s Marcelem jde od prohry k prohře

Rofl, fakt jen dva. Konkurence sedm.

v reakci na
tunak tunak
18.2.19 15:13 k článku Real Madrid s Reguilónem jen vítězí, s Marcelem jde od prohry k prohře

Stejně je divný, že člověk, kterej dokáže vyjednat v podstatě bezúročnou půjčku půl miliardy Eur se splatností 30 let (sic!), nedokáže postavit konkurenceschopnej fotbalovej tým.

Kolik má Madrid ligovejch titulů v posledních deseti letech? Dva?

v reakci na
Carlitos Carlitos
18.2.19 15:07 k článku Anketa o nejoblíbenější uživatele - výsledky

ace to opět dokázal *15*

v reakci na
aimar21 aimar21
18.2.19 15:07 k článku Anketa o nejoblíbenější uživatele - výsledky

Pořád ještě beru jako velkou křivdu, že jsem nemohl hlasovat sám pro sebe. *13**12*

18.2.19 15:06 k článku Real Madrid s Reguilónem jen vítězí, s Marcelem jde od prohry k prohře

Imo fakt nebude vůbec jednoduchý Bale-a udat.

v reakci na
tunak tunak
18.2.19 15:06 k článku Real Madrid s Reguilónem jen vítězí, s Marcelem jde od prohry k prohře

United už imo touhle fází prošli a Chelsea na to nebude mít prachy. Leda formou kompenzace za Hazarda, ale nejsem si jistej, jestli by dokázali zvládnout Balův plat; nebo spíš jestli by byli ochotní platit mu takovýhle prachy - s jejich portfoliem hráčů budou mít už takhle platový náklady dost vysoký. Navíc Abramovič takovýhle nákupy nedělá, hvězdy moc nekupuje, s Torresem se spálil.

A pokud by tam fakt šel Zidane, tak bude Bale v seznamu případných posil hned za Milanem Škodou.

v reakci na
Carlitos Carlitos
18.2.19 15:00 k článku Real Madrid s Reguilónem jen vítězí, s Marcelem jde od prohry k prohře

Jasně, ale nebude to levná sranda. Ačkoliv je možná, že nějaký zoufalci z PL nebo Itálie o něj budou stát, no. Zrujnuje se na něm Inter nebo West Ham. *5*

v reakci na
Carlitos Carlitos
18.2.19 14:55 k článku Real Madrid s Reguilónem jen vítězí, s Marcelem jde od prohry k prohře

Existuje možnost, že Bale bude ctít kontrakt nejlíp placenýho hráče RM a do roku 2022 se vyrazit nenechá.

Za 350 000 liber týdně po zdanění bych tam do roku 22 taky na tribuně klidně vydržel. *16*

v reakci na
Carlitos Carlitos
18.2.19 13:25 k článku Deset let bez hluku strojů. Kdy se znovu rozjedou práce na Nou Mestalle?

Jako turistická atrakce dobrý. A co teprv za tisíc let? Calatravu dávno pohltí moře, ale Nou Mestalla bude hrdě stát, jako nové Koloseum, na paměť našich dní.

18.2.19 09:29 k článku Marcelino by chtěl více večerních zápasů. Míč je při nich rychlejší, tvrdí

Vždyť má pravdu: průměrnej Španěl si večer něco vypije - a to pak míč lítá rychlejc, marná sláva.

v reakci na
Makak Makak
17.2.19 20:24 k článku Shrnutí 24. kola Primera División

Něco na tom bude, protože v Katedrále už taky dlouho nebodovala. *4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
17.2.19 13:27 k článku Griezmann překonal Torrese a je pátým nejlepším střelcem historie Atlética

42

Deleny prvni je porad prvni.

v reakci na
Jordi Alba Jordi Alba
17.2.19 13:26 k článku Presovi se nelíbil gól Atlética: Celý týden si na VAR stěžovali, zvláštní náhoda

Rayo s Rayem? Ok. *5*

Rekl to tem plackam dobre.

v reakci na
ace ace
16.2.19 23:25 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

To možná jo, ale pořád nevidím trenéra pro Barcelonu. Ty jo?

v reakci na
Mistborn Mistborn
16.2.19 20:56 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

A ještě jedna věc - trenér fakt nemůže za to, že se v šestý minutě nechaj Untiti a Alba Džekem předběhnout! (sic!) - Alba se nechá Džekem předběhnout, opakuju - a Ter Stegen nevyběhne. Trenér fakt nemůže za to, že se Pique vrhne při bránění situace 1-1 ve vápně Džekovi pod nohy a obě mu podkosí.

v reakci na
tunak tunak
16.2.19 20:51 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Navíc chci vidět, jakej jinej trenér Barcelony by udělal z Paulinha hvězdu španělský ligy a o rok pozdějc se hecnul ještě víc a totéž zkuil s Boatengem? *93*

v reakci na
tunak tunak
16.2.19 20:50 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Spíš prostě vypadli, protože to hráči podcenili.

Ani se jim nedivím, byla to jediná aspoň trochu dobrá sezóna Říma asi za dvacet let a nastoupil proti nim Džeko, navíc Řím přešel přes Doněck se štěstím a Barcelona doma vyhrála 4-1.

Poolu se v dalším kole stalo totéž, jenže měl víc štěstí, takže to Řím doma už neotočil - ale stačiil mu gól a šlo by se prodlužovat. Je Klopp kvůli tomu šašek? Je Pepe šašek, protože předtím dostal od Poolu trojku během pěti minut a prohrál i druhej zápas, takže podle logiky fans Barcelony zřejmě musí bejt nutně horší než Di Francesco?

*94*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
16.2.19 15:10 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Stesti bylo v tom, ze Ovrebo piskal podle pravidel a ne podle dobovejch trendu. Penalty pro Chelsea by opravdu nemely. Na cervene pro Abidala se shodnem. Je to priklad toho, jak tyhle zapasy rozhodujou malickosti a stesti. Jinej ptiklad - Suarezova simulace proti Saint Germain Qatarois.

A 2005 byl Arsenal ve finale do nestastneho Lehmannova faulu proste dominantni, pokud si vzpominam. To finale mel vyhrat.

Spousta fans Barcelony na foru Guardianu si mysli, ze Roberto je o nekoluk trid lepsi nez Semedo. Imo jsou proste spis jini a ani jeden nema na to hrat RB v Barcelone. Ackoliv dobre, Dani Alves se presunul nalevo (a stal se z nej mesympatickej skrcek).

Jde mi o to, ze fans jsou vzdycky nejmoudrejsi.

A pokud jde o rotaci - Pep nerotoval klicove hrace skoro vubec, Enrique dtto. Jenze Barcelona byla natolik dominantni a natolik ovladala tempo zapasu, ze to ti klicovi hraci - obrana, Xavi, Iniesta, Messi - zvladli. Valverde nema kadr kterej by dokazal nahradit Messiho, Busquetse apod., zejmena ne nahradit je a hrat pritom barcelonskej dominantni fotbal. Takze fans budou tak jako tak nedpokojeni.

A svou frustraci z toho, ze kazdej zapas nevyhrajou uz v polocase 5-0, si ventilujou na ocividne nejlepsim trenerovi, kteryho klub od Pepa mel. To je nefer - a proto si zaslouzi verbalne profackovat.

v reakci na
Grobar Grobar
16.2.19 07:09 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Bude to pravda. Do Evropy nejspis zrovna miri vyletni parnik plnej mladejch bolivijskejch treneru odkojenejch drsnym podnebim altiplana; nebo dva.

A cestuje s nima spolecnost slavnych prekladatelu Cervantese: Michels, Lattek, Venables, Robson a Van Gaal s Anticem.

v reakci na
Mistborn Mistborn
15.2.19 22:25 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Úplně stačí, že si to přečteš a zamyslíš se, jestli na tomhle pohledu náhodou taky něco není.

v reakci na
Makak Makak
15.2.19 21:44 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Existuje nejaka skupina, kterou vyraplite a vytrolite snaz, nez fanousky Barcelony?

*56**195*

15.2.19 21:19 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Jasně, teď je Nagelsmann blbost.

Španělština je podmínka? S vaší historií zahraničních trenérů? Ok, pokud musí umět španělsky, pak je to jednoduchý, protože Španělsko asi žádnýho takovýho trenéra nemá.

v reakci na
BG BG
15.2.19 21:18 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Coutinho je hráč, jehož odchod dal Poolu naději na titul. Dembele je wonderkid s totálně neprofesionálním přístupem, potřebuje babysitting a momentálně určitě nemá na to, aby na něm Barcelona mohla stavět. Suarez je za zenitem, Busquets možná taky. Rakitič je přeceněnej. Umtiti skleněnej.

Tohle nelze srovnávat s lídry jako Xavi, Iniesta, Dani Alvés, Puyol, Pique (když byl ve formě), Valdes... Máte úzkej kádr, některý pozice nevyřešený, nemáte kreativního záložníka (a chcete hrát klasickou 4-3-3 s kretivní osmičkou a "desítkou", protože je to přece "váš způsob"), kromě Suareze nemáte útočníka...

Ten kádr je imo fakt dost problematickej. A když se podíváš na čísla, Messiho význam je prostě nezpochybnitelnej, přestože je asi pravda, že když nehraje, tak se ostatní musej víc snažit brát zodpovědnost na sebe.

v reakci na
Tarja Tarja
15.2.19 21:12 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Valverde je o dost lepší než Enrique imo. Řeší problémy, který Enrique vršil. A že se nepodařilo vyhrál LM? Jo, protože LM je o momentální formě a štěstí v pár zápasech. Možná se mu to podaří letos, stejně jako ten treble. Momentálně je Barcelona jasnej favorit; Juve je ve skutečnosti letos podle italskejch médií spíš horší a v LM mu nevěřej.

Mnohem větší vypovídající hodnotu má ale liga, kterou Valverde v pohodě vyhrál a kterou zase v pohodě vede - přestože je to první barcelonskej trenér od Pepa, kterej za pochodu přebudovává kádr. Dobře, odpovíš, že Madrid je slabej a loni byl taky.

Jenže Valverde do toho musel a musí řešit vaše fascinující raplíky z toho, že se na vás Neymar *160* - koupili jste mu dva superdrahý hráče, z nichž jeden na Barcelonu nemá - a každýmu, kdo ho v Anglii sledoval, tohle muselo bejt jasný - a druhej je mladý ucho s absolutně neprofesionálním přístupem, který potřebuje babysitting. Máte papírovou obranu, úzkej kádr, chybí vám kreativní záložník...

Takhle to prostě je. Smůla. Jedna výjimečná generace odchovanců vás naučila předpokládat, že v každý sezóně budete hrát o trebl. Přestože mimochodem LM prostě nemáte v klubový kultuře, ve skutečnosti jste v ní notorický underachieveři - a vždycky jste byli. Prvně jste ji vyhráli za Cruyffa proti Dorii, díky tomu, že Koeman náhodou trefil přímák. Pak jste dostali od Milána ve finále čtyřku a na deset let jste stáhli ocasy a nechali se vyřazovat od Netopýrů apod..

V Rijkaardově éře jste ji vyhráli jednou, se štěstím, fair enough.

Pep dvakrát porazil ve finále MUTD - další notorický underachievery. S Interem vyhořel (ok, kvůli rozhodčímu - aspoň vidíš, jak je důležitý štěstí; protože nebejt Ovreba...) stejně jako Valverde s Římem. Jenže na rozdíl od Valverdeho měl tehdy nejlepší tým na světě. A přesto vyhrál jen dvakrát, tj. méněkrát, než Zidane s neschopným Madridem za tři roky. Ale jo, Řím byl pořádnej fail.

Nevím, možná podobnej jakej Pep zažil s Monakem? Taky ve svý první sezóně v novým klubu?

Enriquemu se LM podařila jednou.

Valverde JE úspěšnej. A že na někoho fans pískaj? Jasně, fans Sparty taky pískaj na Kangu, jejich o tři třídy nejlepšího hráče. To jsou prostě fans. jakmile nedostanou mlíčko s dudlíkem dostatečně teploučký, chytěj rapla. Proč?

*195**195**195*

Protože jsou to trapáci, gloryhunteři, co fanděj velkoklubu. *169*

v reakci na
Makak Makak
15.2.19 20:37 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Ano, proto píšu, že na Nagelsmanna nebo Jardima nemáte *9**9*. Setien by byl proti Valverdemu jasnej krok... to se snad ani nedá říct zpět.

Seděl by vám možná Sarri. A jestli jsem vedle jak ta jedle, protože si myslíš, že vytáhnete dalšího Pepa z klobouku, tak

*27*

*94*

v reakci na
BG BG
15.2.19 20:28 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Aha, double není žádný úspěch.

*94*

(Na známá jména nemáte prachy a nejsou volná. Na Jardima nebo Nagelsmanna si netroufnete, na to nemáte *9**9*, Poch k vám nepůjde, ostatní špičkový trenéři jsou obsazení, pokud vím. Valverde u vás odvádí špičkovou práci.

A Messi. Nebejt Messiho, nebudete v lize ani třetí, s žádným trenérem, imo.)

v reakci na
Makak Makak
15.2.19 18:54 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

*27**22*

toho bych vám přál *35*

v reakci na
Tarja Tarja
15.2.19 18:31 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Jo?

Tak koho bys chtěl?

v reakci na
Makak Makak
15.2.19 16:14 k článku Barcelona oznámila prodloužení Valverdeho smlouvy o rok

Chytrému napověz, fakt už ale...

A jakýho trenéra byste chtěli? Kde byste na něj chtěli brát? Není prodloužení kontraktu úspěšnýmu trenérovi, kterej evidentně dokáže spolupracovat s kabinou a má výsledky, přestože Barcelona prochází výrauznou přestavbou, snad rozumný?

Neskutečný, tihleti *195**195**195**195**65* *73*.

v reakci na
BG BG
Předchozí 1 111 112 113 114 115 116 117 368 Následující [strana: 114/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace