Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


10.2.19 18:03 k článku Celta Vigo tvrdě zkritizovala výkon rozhodčího Gonzáleze Fuertese

To jo, řekl bych, že rozhodčí uvažoval cca podobně jako já v poslední větě. *4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
10.2.19 18:02 k článku Celta Vigo tvrdě zkritizovala výkon rozhodčího Gonzáleze Fuertese

Na těch koncertech je to samozřejmě zakázaný taky. Ale pokud je to nevalná kvalita, většinou na to majitel práv dlabe, protože je to vlastně dobrá publicita.

Trochu se divím, že La Liga tohle ještě nepochopila, ale možná to pochopí, až se přijede mrknout do toho Miami.

v reakci na
Carlitos Carlitos
10.2.19 17:54 k článku Celta Vigo tvrdě zkritizovala výkon rozhodčího Gonzáleze Fuertese

To samozřejmě můžou, nejspíš koupí lístku podepisuješ smlouvu, která ti zakazuje pořizovat audiovizuální záznam.

Je to trapárna, ale takovej je fotbal.

v reakci na
Carlitos Carlitos
10.2.19 17:53 k článku Celta Vigo tvrdě zkritizovala výkon rozhodčího Gonzáleze Fuertese

Hele, mě ta redka přijde celkem fér. Záleží teda na tom, co Maxi Gomez rozhodčímu řekl - ale to tleskání byla evidentně reakce na žlutou - přestože mu ji rozhodčí ještě neukázal, Maxi už dobře věděl, že ji dostane.

Podobnou dostal před týdnem Wilfried Zaha, taky druhou žlutou během vteřiny nebo dvou za ironickej potlesk rozhodčímu. Dobrou otázku položil v podcastu Guardianu Barry Glendening - jak rozhodčí věděl, že je potlesk myšlenej ironicky? Vždyť Zaha mohl upřímně tleskat, aby ocenil soudcovo dobrý rozhodnutí.

Hm.

Byla přísná, ale pravidla výslovně uváděj, že se sice má rozhodčí pokusit hráče varovat, že byl napomínán, ale že pokud tak nelze učinit, hráč má prostě smůlu. (Například při dvou "faulech na žlutou" během jedný fáze hry má rozhodčí hráče prostě taky vyhodit, po dvou žlutejch, který mu ukáže najednou.)

A tady dost evidentně mohly bejt dva prohřešky na žlutou těsně za sebou. (Ačkoliv osobně bych jako rozhodčí považoval za příliš trapný hráče vyžlutit za zatleskání - radši bych si počkal, až příště udělá nějakou prkotinu a vyhodil ho za ní. A nádavkem ještě dva jeho spoluhráče. Ať vidí, jak jsem benevolentní a jak beru sportovně, když mi zatleská.)

10.2.19 17:45 k článku Celta Vigo tvrdě zkritizovala výkon rozhodčího Gonzáleze Fuertese

Bohužel. A dokonce mu zrušili celej účet, prevíti.

v reakci na
Carlitos Carlitos
10.2.19 16:55 k článku La Liga dnes oslavuje 90. výročie

*4*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
10.2.19 15:05 k článku La Liga dnes oslavuje 90. výročie

Athletic uz leta nehraje jen s odchovanci. *** A pred La Ligou byl nejuspesnejsi, spanelsky titul ziskal tusim devetkrat a celkove je tedy treti, ma spanelskych titulu o dost vic nez madridska detska pobocka. - Ale jasne, to s vyrocim moc nesouvisi.

v reakci na
La Coruňa La Coruňa
9.2.19 21:46 k článku Shrnutí 23. kola Primera División

Je fakt, ze kazda porazka Chola a Tondy, natoz domaci, zahreje. Ale proc je musi porazet zrovna Madrid?

v reakci na
Carlitos Carlitos
9.2.19 21:44 k článku Hazard má o budoucnosti jasno. Chce do Realu Madrid, tvrdí novinář Balague

Takze Coutinho uz neni mistr sveta a tunak mel zase pravdu?

v reakci na
Makak Makak
8.2.19 17:59 k článku Joaquín se v poháru blýskl gólem přímo z rohu

Kolik takovejch jsi v dorostu dostal?

v reakci na
ace ace
8.2.19 17:59 k článku Ibai Gómez chystá akci pro 150 fanoušků. Chce jim poděkovat za přízeň

Ibai valec. *65*

8.2.19 09:19 k článku Letos bude záchrana drahá. Stačit nemusí ani čtyřicet bodů

Co Madrid, Barca, Patetico?

v reakci na
aimar21 aimar21
7.2.19 21:41 k článku Letos bude záchrana drahá. Stačit nemusí ani čtyřicet bodů

Hrali dobre, protoze Cazorla. Posli na nej nekoho, kdo ho trochu pokope a Ponorka je hned polovicni.

v reakci na
Carlitos Carlitos
7.2.19 21:39 k článku Letos bude záchrana drahá. Stačit nemusí ani čtyřicet bodů

Navic restart vyhozenyho trenera... Ponorka ma dost silnej kadr, ale uz jednou ukazala mentalni slabost a s kadrem pomalu na LM spadla.

Stejne by to ale mela ve spolecnosti Valladolidu, Huesky, Okurek, Raya uhrat. Rayo, Hueska a Pucella jsou prece jasne nejslabsi.

Jenze.

v reakci na
La Coruňa La Coruňa
7.2.19 21:37 k článku Letos bude záchrana drahá. Stačit nemusí ani čtyřicet bodů

Ponorka, Espanyol, Celta - idealni trojka.

v reakci na
Carlitos Carlitos
7.2.19 21:35 k článku Leden patřil Williamsovi. Útočník Athleticu je hráčem měsíce

Tak nevim, to ted jako Tonda bude moct obsluhovat krale Inakiho?

7.2.19 09:09 k článku Liga Fantástica po 22. kole

Nene. Tenkrat Tonda opravdu vecerel s Pavlem Kukou.

v reakci na
aimar21 aimar21
7.2.19 09:08 k článku Liga Fantástica po 22. kole

Lol, mas pravdu *25**5*

Tak to pardon. At spadne Granada.

v reakci na
Jordi Alba Jordi Alba
6.2.19 22:55 k článku Boateng: V mládí jsem byl blázen

V jakým smyslu má pro jakoukoliv část společnosti křesťanská legenda o třech mudrcích z východu spojitost s otrokářstvím? (Pokud pominu banální fakt, že v době vzniku téhle legendy bylo otroctví a otrokářství globálně naprosto běžné - a tedy i každá zmínka o Ježíšovi, Caesarovi, Platónovi / Karlu IV., Husovi, Erasmovi... by musela být zatížena otrokářskou konotací.)

(Btw., najde někdo odvahu položit otázku, kdo evropským otrokářům v rovníkové Africe otroky prodával?)

Katolická (tridentská) mše je bezpochyby přímo spojena s útlakem v minulosti - a vyfabuluju ti spojitost s otrokářstvím, bez problémů - a nezdá se mi, že by s ní měl kdokoliv problém. Anglický trůn je bezpochyby přímo spojen s útlakem v minulosti - a tady ani nemusím fabulovat - a nezdá se, že by s ním měl kdokoliv problém. Tak proč "blackface", převážně americkej fenomén konce 19. století?

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
6.2.19 22:19 k článku Boateng: V mládí jsem byl blázen

Dobře, ale myslím, že se snažím citlivost toho tématu pro Američany, Holanďany nebo Francouze vnímat. Zatímco pokud někdo pranýřuje Iniestu kvůli fotce s tříkrálovým převlekem, což je tradice mnohokrát starší než Spojený státy nebo Velká Británie (či dokonce o dalších sto let mladší UK), nebo pokud hledá v Chuchlovi "blackface", tak - nezlob se na mně - je to on, kdo odmítá připustit jinej výklad a postuluje tak - třebaže nechtěně - univerzální platnost svýho pohledu na svět a dominanci svý kulturní, politický a obecně historický zkušenosti. Dost často navíc není ochotný připustit jakoukoliv pluralitu názorů na dané téma a křičí "rasismus", "antisemitismus"...

(Pak se div borcům jako je "náš člověk z Brna", že se jim z toho zvedá žaludek a sami se obracejí k identitářským světonázorům.)

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
6.2.19 21:44 k článku Liga Fantástica po 22. kole

Aha, tak jsem to na telefonu blbě přečetl a nebo ten text opravili, teď uváděj

"Granada v Atlético Madrid finished 0.08 v 0.07 in xG" (Pořád je to světovej rekord.)

(For the second part of the question, several teams have managed to register exactly 0 xG in a match, including at least one Premier League team. Swansea City failed to manage a single shot on goal in their league match last season at Huddersfield.”)

v reakci na
tunak tunak
6.2.19 21:41 k článku Liga Fantástica po 22. kole

Měla by bejt, každý zakončení. Možná to nějak zaokrouhlujou a když se hodnocení limitně blíží nule, píšou nulu?

v reakci na
aimar21 aimar21
6.2.19 21:38 k článku Boateng: V mládí jsem byl blázen

Vždyť jo, právě. S tím marketingem máš trochu pravdu, to je u současnýho Hollywoodu - i TV - silná motivace.

V konečným důsledku to není zas tak důležitý téma, horší je takovej ten postoj "budeme falšovat historii, aby byla černější" - kterej je bohužel hlavně v Americe dost patrnej. (A mnoha černochům to btw vadí; to "začerňování" historie - v Americe se fakt děti ve škole učej, že Kleopatra (Řekyně) byla černoška nebo aspoň míšenka, Augustin (Berber) dtto - dělaj hlavně bělošští intelektuálové.)

Pak z toho rezultujou nesmysly typu pohoršení nad tříkrálovou tradicí, Chuchel = Blackface, černoch hrající Achilla nebo nálepkování Dana Vávry, kterej trvá na historickém faktu, že ve středověké Evropě byl černoch - tím spíš na malý vesnici v Českým království - rarita.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
6.2.19 21:31 k článku Liga Fantástica po 22. kole

Prej ani jedna střela na branku, ale taky jsem se divil. Prej je to zatím jedinej takovej zápas.

v reakci na
aimar21 aimar21
6.2.19 20:16 k článku Boateng: V mládí jsem byl blázen

Jo, to rozebíral Guardian, byli nadšení.

Hele, je prostě asi trochu šokující vidět v takový roli černošku, zejména pokud jde o dílo, který znáš. (Ale popravdě, hlavní problém je s AK podle mne v tom, že někdo adaptuje román na divadle - jako by nebylo dost dramatickejch textů.) A určitě je to i tím, že žijeme v zemi, kde moc černošskejch herců prostě nenajdeš.

Ale problém je, že takovej šok - nebo prostě určitá nepřirozenost takovýho obsazení - navozuje estetickou distanci tam, kde je distance na překážku.

v reakci na
Josef72 Josef72
6.2.19 19:37 k článku Boateng: V mládí jsem byl blázen

Představ si to naopak: jaký smysl by mělo inscenovat Sundiatu Keitu s bělochem v titulní roli? Nebo film o Mansa Musovi? Nebo životopis Mandely?

Já vím, že "černošské" literární (a tím spíš historický) látky není zdaleka tolik, především v rámci mainstreamu. Přijde mi vhodný smířit se s tímhle faktem. Češi se taky musí dokázat smířit s tím, že jejich literární památky jsou - až na výjimky - do začátku 20. století podprůměrné.

v reakci na
tunak tunak
6.2.19 19:22 k článku Boateng: V mládí jsem byl blázen

Přesně tak, tyhle kvóty inherentně rasistický trochu jsou. Kdežto má výtka ne - já nemám nic proti tomu, když hraje černoch nebo třeba asiat řekněme Hamleta nebo krále Oidipa. (Ačkoliv bělocha v těchhle rolích asi uvidím raději - protože se sním dokážu spíš identifikovat a protože je logičtější, aby tu roli hrál běloch - chudáci černošstí herci, jak k tomu přijdou? No, takhle to prostě je.) Ale nelíbí se mi, pokud je obsazenej do role bělocha v - díle - které staví na historické autenticitě. Pokud to není umělecký záměr. (A takový samoúčelný umělecký záměry nemám rád - inscenovat Sofokla v obleku bylo zajímavý poprvé, podruhé to už byla nuda a potřetí stereotypní aktualizace, která je mnohem horší, než (neotrocká) úcta k dramatickýmu textu.)

Do adaptace řecký mytologie patří JEN běloši, to není rasismu, to je prostě úcta k tématu, textu a tý mytologii. Opakuju, pokud není UMĚLECKEJ záměr udělat to jinak. (Jesus Christ Superstar - nesnáším, ale rozumím, že koncem šedesátek bylo aktuální obsadit černocha do role Ježíše a v rámci díla to mělo svůj inherentní smysl.) Samoúčelně a na základě politckejch kvót obsazovat herce? To je hovadina.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
6.2.19 18:51 k článku Boateng: V mládí jsem byl blázen

Ne, to není rasismus.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
6.2.19 14:39 k článku Liga Fantástica po 22. kole

Prej loni udelala spolu s Atleticem svetovej rekord - prvni zapas, kterej skoncil 0.0-0.0 na xG.

v reakci na
Jordi Alba Jordi Alba
6.2.19 14:38 k článku Boateng: V mládí jsem byl blázen

Ho, ten dvoji metr samozrejme existuje. Stejne jako hloupa pozitivni diskriminace a natirani historie na cerno. Tvrdit, ze osoby jako Augustin, Kleopatra apod byli cernosi a obsazovat roli Achilla cernym hercem je vymejvani mozku a obecne hovadina.

Ale Boateng mluvi o necem uplne jinym - o projevech rasismu napr. vuci sportovcum.

v reakci na
ace ace
Předchozí 1 113 114 115 116 117 118 119 368 Následující [strana: 116/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace