Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


14.8.17 20:52 k článku Dembelé Barcelonu zatím neposílí, Dortmund první nabídku odmítl

Rosickýmu se vyrovná leda Isco, no...

v reakci na
Ribery22 Ribery22
14.8.17 20:51 k článku Dembelé Barcelonu zatím neposílí, Dortmund první nabídku odmítl

Těsně vedle. *32*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
14.8.17 20:50 k článku Cristiano Ronaldo dostal trest na pět zápasů

To bude spravedlivý v okamžiku, kdy začneš za podobnou unfair hru trestat obránce.

Co je podobně unfair? Jakýkoliv záměrný dotyk obráncovy ruky a protihráče, například.

Nesnáším frflání na simulanty. Simulace je v téměř všech případech jen reakce na unfair hru obránců, kterou rozhodčí netrestá. Ale to by se "fotbalová veřejnost" musela trochu zamyslet, ne jen jednoduše frflat.

v reakci na
šašekFCB šašekFCB
14.8.17 20:47 k článku Diego Costa se chce vrátit do Atlética. Za každou cenu

Nějakou vlajku?

v reakci na
Josef72 Josef72
14.8.17 18:45 k článku Cristiano Ronaldo dostal trest na pět zápasů

Je to zbytečně moc, imo.

v reakci na
Carlitos Carlitos
14.8.17 18:45 k článku Cristiano Ronaldo dostal trest na pět zápasů

Superpohár se vyplácí.

14.8.17 15:13 k článku Dembelé Barcelonu zatím neposílí, Dortmund první nabídku odmítl

Už jsem to tu psal. Statisticky do Barcelony sedí spíš Seri nebo Hamšík, než Coutinho. Akorát se mi nedaří najít zdroj. :(

v reakci na
Ribery22 Ribery22
14.8.17 12:43 k článku Cítim sa tak, ako keby som bol v Seville celý život, vraví Nolito

Právě.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
14.8.17 12:42 k článku Pět z pěti. Asensio skóroval i při debutu v Supercopě

Asensio a Isco... madridští Xavi a Iniesta?

13.8.17 22:15 k článku Cítim sa tak, ako keby som bol v Seville celý život, vraví Nolito

No jo, Capel. Zapoměl jsem, že takovej hráč existoval. A vida, hraje za RSCA.

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.8.17 22:14 k článku Cristiano Ronaldo: Na hrotu útoku nebudu hrát nikdy

... soupeře.

v reakci na
Sebyk Sebyk
13.8.17 20:31 k článku Preview: Barcelona - Real Madrid

Kéž dnes večer vyhraje pravda a láska nad lží a nenávistí. (Aneb jak se zavděčit fanouškům obou gangů zároveň.)

13.8.17 18:07 k článku Cítim sa tak, ako keby som bol v Seville celý život, vraví Nolito

A já měl za to, že Navas byl u tebe kdysi hvězda. Jenže on nikdy neuměl nic jinýho, než předkopnout balón a pak ho nacentrovat do sektoru hostí...

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.8.17 18:06 k článku Cristiano Ronaldo: Na hrotu útoku nebudu hrát nikdy

Slovíčkaření.

13.8.17 12:15 k článku První ročník Euskal Herriko Kopa skončil skandálem

Aha, tak takhle to je. Vida. Dík.

v reakci na
Carlitos Carlitos
13.8.17 10:20 k článku První ročník Euskal Herriko Kopa skončil skandálem

Dva nejlépe umístěný celky... takže Donostia na šestým se nepočítá?

12.8.17 23:03 k článku La Liga dominuje v Evropě

WBA se okolo šestýho nikdy v historii Premier League nepohyboval. (Naposled na začátku osmdesátek.) Loni byli dlouho osmí, ale o těch deset, patnáct bodů za sedmým Evertonem. WHU se tam se současným kádrem taky pohybovat nebude. PL mi v tomhle přijde děsně nadhodnocená. Jasně, absolutní špička je širší - protože nikdo není zdaleka tak dominantní, jako RM a FCB. (Něco jinýho je - zejména ekonomickej - potenciál. Ten je v Anglii samozřejmě výrazně vyšší, než ve zbytku Španělska. Kromě top 6 by velkej potenciál mohl mít NUFC, Villa...) V jedný sezóně vystřelí Chelsea, pak Leicester (navíc tam hrála roli černá magie Richarda III., obviously...), pak zase Chelsea. Ale rozptyl výsledků Chelsea 1-10-1 není výsledkem vyrovnaný ligy, mnohem spíš nekonzistence Chelsea.

v reakci na
Sebyk Sebyk
12.8.17 22:56 k článku La Liga dominuje v Evropě

Letos by mohl být boj o záchranu zase zajímavější. Bojím se, že trochu níž spadne právě i Eibar a Alavés, je tam Depor, samozřejmě Leganes, s trochou štěstí Getafe...

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.8.17 22:54 k článku Dembelé Barcelonu zatím neposílí, Dortmund první nabídku odmítl

Statisticky - bylo to podrobně rozebíraný na jednom FCB fanblogu - by pro FCB byl do zálohy lepší i Hamšík, než Coutinho. Já vím, statistika není všechno.

Zdaleka nejlíp, imo líp než Verratti, vycházel mimochodem Seri...

v reakci na
Ribery22 Ribery22
12.8.17 22:48 k článku Po Neymarovi do Paríža aj Jan Oblak a Kylian Mbappé?

Nastuduj rozdíl mezi "jsou" a "patří". *80*

v reakci na
ruty ruty
12.8.17 22:46 k článku Zaplacení výkupní klauzule? Často výhodnější než dohoda o přestupu

V první sezóně ne. Tehdy vypadal jako rodící se hvězda.

v reakci na
Deform Deform
12.8.17 01:06 k článku Dembelé Barcelonu zatím neposílí, Dortmund první nabídku odmítl

Icardi: nevyzkoušenej špičkovým klubem, nevyzkoušenej v pohárech, nevyzkoušenej v repre. Vážně ho chceš srovnávat se špičkovým centrforwardem, kterej má o dost lepší čísla, ale náhodou nedal ve dvou finálovejch zápasech dvě šance? A podívej se navíc, kdo z nich to má v hlavě srovnaný.

v reakci na
Ribery22 Ribery22
12.8.17 00:59 k článku Iñaki Williams o přestupu neuvažuje

Otázka je, jestli by Inaki do BVB nebo Poolu šel. Spíš asi do Poolu, na druhou stranu, tam maj na kraje Salaha a Maného, takže by šel na lavičku, navíc jako náhrada Coutinha nedává smysl.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
11.8.17 22:51 k článku Po Neymarovi do Paríža aj Jan Oblak a Kylian Mbappé?

Jasně, Sinoslávisto. *35*

v reakci na
aimar21 aimar21
11.8.17 22:51 k článku Iñaki Williams o přestupu neuvažuje

No jo, ono je mu už 29. Dobře, v tom případě trochu přeplacenej je. Ale pořád kupuješ určitou kvalitu. Přece jen, hrával v Košicích...

V kontextu částek, který v Anglii (a Paříži) letos padaj... nevím. Pro MUTD je těch 50 milionů totéž, co 5 milionů před deseti lety. Dembele, za 130, přeplacenej naopak je zcela bezpochyby. Je to talent, ale může skončit jako Fredy Adu, že jo. Nebo jako Václav Černý. A zástupy podobných talentů, pochodující v sevřeném šiku vstříc útesům s nápisem "propast dějin". Jako lumíci.

v reakci na
aimar21 aimar21
11.8.17 22:42 k článku Po Neymarovi do Paríža aj Jan Oblak a Kylian Mbappé?

Fotbal? Nevím. Asi i na ně, pokud hráči budou diktovat podmínky. Kluby na ně dojedou určitě, prakticky všechny, kromě úplný špičky.

Fakt je mi sympatičtější De Rossi nebo třeba Xabi Prieto, než jakejkoliv hráč, kterej měl tu drzost přestoupit a ještě si přestup aktivně vynucovat. Fakt si myslím, že hráči by měli hrát v klubech, který je vychovaly, na lokální úrovni. Jasně, asi ne reprezentant v Pelhřimově.

Reprezentant patří do Sparty.

v reakci na
aimar21 aimar21
11.8.17 22:39 k článku Iñaki Williams o přestupu neuvažuje

Nepřijde mi, jako zas až tak jinej level, než Williams. (Ono se klidně může ukázat, že v EPL vyhoří a takovej Andre Gray bude pětkrát lepší nákup.) To spíš ten Matič, prověřená kvalita, funkční hráč. Přeplacený jsou možná spíš Sandro, Klaassen, potenciálně Sigurdsson, Dembele a spousta dalších.

Ale Lacazette samozřejmě může klapnout, docela tomu i věřím.

v reakci na
tunak tunak
11.8.17 22:35 k článku Iñaki Williams o přestupu neuvažuje

Ne. Ale Lacazette taky nebyl ve Francii zrovna hvězda, spíš nepříliš konzistentní hvězdička.

v reakci na
aimar21 aimar21
11.8.17 22:31 k článku Po Neymarovi do Paríža aj Jan Oblak a Kylian Mbappé?

Protože je to zelenáč, kterej dal pár gólů v poháru a odehrál asi čtyři měsíce v prvním týmu Monaka, tj. v lize kvalitativně nesrovnatelný s La Ligou?

Jasně, z jeho hlediska a s ohledem k jeho partikulárním zájmům a systému moderního fotbalu je to zcela v pořádku. Ale z hlediska jakéhokoliv pokusu o formulaci téměř jakékoliv etiky s nárokem na alespoň trochu obecnou platnost a životnost delší, než jepičí, je to prostě drzost.

v reakci na
aimar21 aimar21
11.8.17 22:16 k článku Dembelé Barcelonu zatím neposílí, Dortmund první nabídku odmítl

Proč by měl bejt vhodnej do Barcelony?

v reakci na
Ribery22 Ribery22
Předchozí 1 195 196 197 198 199 200 201 368 Následující [strana: 198/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace