Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


17.8.12 12:11 k článku Javi Martínez má podle německého Bildu namířeno do Bayernu

Podle toho, co jsem četl, Ferda taky zrovna není kachna. Dalo se to myslím čekat. Ferda si letos udělal už příliš velký jméno. A Javi... užitečnej hráč, ačkoliv 40 milionů určitě nestojí. Javiho mám rád, ale Ferda bude pro klub mnohem větší ztráta. Ačkoliv Javi jako osobnost a budoucí kapitán...

Aspoň, že se prý oba jasně vyjádřili, že nepřestoupí v rámci La Ligy, ale ven.

v reakci na
Pospa Pospa
16.8.12 18:21 k článku Diskotéka, gurmánské speciality, pozemky, víno... Jak investují fotbalové hvězdy?

*5* ženáče donutil Javimar s Ferdou. Ale já za pár dní jedu pryč, takže... tak.

v reakci na
Carlitos Carlitos
16.8.12 18:21 k článku Vypocené miliony

Příprava na kvaldu. Například Dánové se nad sebou zamyslí a soupeře smetou. Češi bude dále plnit rozličné rubriky bulvárních novin a už před zápasem hledat výmluvy. Díky příteláku mají hned o jednu - Pilaře - víc. Slováci nyní čekají, až je někdo srazí z višně, na kterou v Dánsku vylezli. Apod.

Příprava, no né?

v reakci na
Pospa Pospa
16.8.12 18:18 k článku Nejšpanělštější Barcelona od roku 1996

Kolik Katalánců se vlastně považuje za Španěly?

16.8.12 18:17 k článku Diskotéka, gurmánské speciality, pozemky, víno... Jak investují fotbalové hvězdy?

Iker a Iniesta *11* ostatní *28*

16.8.12 18:16 k článku Diskotéka, gurmánské speciality, pozemky, víno... Jak investují fotbalové hvězdy?

Kolik vsadíš na to,ž e euro bude mít i za rok nějakou hodnotu? *10*

v reakci na
Carlitos Carlitos
16.8.12 18:15 k článku Diskotéka, gurmánské speciality, pozemky, víno... Jak investují fotbalové hvězdy?

Odkdy je Algarve město? *93*

16.8.12 18:13 k článku Javi Martínez má podle německého Bildu namířeno do Bayernu

Vida, mám šest tisíc peset. *5*

2.7.12 00:51 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Ne, já mám na mysli to, že stejně kopnutá penalta může být při rozdílných reakcích brankáře najednou dobře kopnutá i špatně kopnutá.

v reakci na
Grobar Grobar
2.7.12 00:34 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Souhlasím. To ale jen potvrzuje, co tvrdím.

v reakci na
Grobar Grobar
2.7.12 00:27 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

*4*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
2.7.12 00:26 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Jednoznačně štěstí Španělska. Na to, že by byl nemohoucí, to Alvés kopnul podezřele dobře. *17*

v reakci na
Grobar Grobar
2.7.12 00:25 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Pamatuju si tu jednu diskusi, kdy jsem tímhle argumentoval já a spousta lidí mně tu přesvědčovala, že brankář pecku chytit může.

Podle mne tohle, jako vlastně nic, neplatí absolutně. Každopádně jde ale o to, jaký máš kritéria pro to, co je špatně a co je dobře kopnutý. Vy máte kritéria jasně stanovený. Ale já tvrdím, že jsou krátkozraký. Například Ramosova penalta. Existovala řekněme aspoň třicetiprocentní šance, že to Buffon chytí. (Padesát procent strana + nějaký procenta připíšeme hráčovi, kterej může brankáře mást rozběhem + u jinýho brankáře by to bylo míň, ale Buffon čeká na exekuci, neskáče bezhlavě.) Takže stejně kopnutá penalta bude statisticky dvakrát dobrá a jednou špatná? A dobrý/špatný je kategorie kvality, nikoliv kvantity = tatáž penalta je vcelku zákonitě zároveň dobrá i špatná.

Ehm.

v reakci na
Carlitos Carlitos
2.7.12 00:17 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Jenže vtip je v tom, že Zlatej tým je přinejmenším v Anglii doslova legendární. Přestože nic nevyhrál. A Zlatej tým zůstane legedární, zatímco z Fůrije zbude jen statistika.

v reakci na
Romi Romi
2.7.12 00:16 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Takže kritériem kvality exekuce je, jestli je to gól? To je přece nesmysl. Často se stane, že příliš vyhecovanej brankář uskočí stranou a i špatně kppnutá penalta skončí v síti. Jindy stejně kopnutou brankář chytí. A jindy dokonce lépe kopnutou kvalitní brankář zázračně chytí.

Alvésova penalta - kolik rozdílovejch úhlovejch stupňů mezi Alvésovou botou a povrchem míče rozhodovalo o tom, jestli to bude gól nebo tyč? Tohle podle tebe není štěstí?

v reakci na
Grobar Grobar
2.7.12 00:12 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

"Jeden nejlepší hráč" nejlepší hráč? Já myslel, že existuje ještě "Zlatý míč" turnaje.

Chceš říct, že má smysl rozhodovat o nějlepším střelci podle toho, kolikrát někomu přihraje? Hm, zajímavý. A to jsi dostal plusovej bod. *17*

Pokud budou mít pro mě za mě třeba sprinteři ve finále olympijskýho běhu na 200 metrů stejnej čas a ani cílová fotografie neurčí vítěze, dostane podle tebe zlatou víc závodníků - nebo se bude dávat medaile třeba podle toho komu cestou vypadalo víc vlasů?

Já vím, pravidla jsou nastavený předem. Ale ta pravidla nedávají žádnej smysl, q.e.d.

v reakci na
Pablito Pablito
2.7.12 00:08 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Nevím, podle mne to hodnotu toho úspěchu trochu snižuje.

v reakci na
Carlitos Carlitos
2.7.12 00:07 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

*93* hezky řečeno. Kdo bude ale obdivovat mně, že zvládám jí?

v reakci na
Romi Romi
2.7.12 00:06 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Ne, jde o to, že Almeida vůbec neměl střílet. Ale to je jedno. Portugalci byli v základní hrací době rozhodně živější a lepší. Ačkoliv to byla na obě strany neskutečná nuda.

A štěstí / umění při penaltách? Chceš mi říct, že třeba Fabregas kopnul penaltu líp, než Alvés?

v reakci na
Grobar Grobar
2.7.12 00:05 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

A ještě zpívá karaoke.

v reakci na
Cvrko Cvrko
2.7.12 00:04 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Na druhou stranu když to občas trefí, brankář nemá nárok. Podle mne to, že se netrefuje tak často, souvisí s obtížnejma střeleckejma pozicema, který zkouší a s tím, že se vždycky snaží vystřelit "plnou parou".

Já Rolanda vůbec nemám rád, ale nenapadá mě jinej hráč, kterej by měl lepší střelu. I vzhledem k počtu nastřílenejch gólů. Vždyť má v Madridu víc než gól na zápas.

v reakci na
aimar21 aimar21
2.7.12 00:00 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

*4* vlastně nebylo

v reakci na
tunak tunak
2.7.12 00:00 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

To právě nevím. Dokážeš vyjmenovat kdo získal kolik titulů mistra světa a Evropy? Kdo získal Mundial jako první? Kdo jako druhý, třetí, čtvrtý a pátý? Šest zemí, které vyhrály Euro právě jednou? (Dodnes jich bylo sedm.)

v reakci na
Romi Romi
1.7.12 23:58 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Ukaž mi jinýho hráče s tak kvalitní střelou, kterej dá za sezónu padesát gólů.

Počkej, padesát gólů? Nikdo nedá za sezónu padesát gólů, leda Messi, kterej je skoro ve všem kromě střely a hry hlavou lepší, než Ronaldo.

Vida.

v reakci na
aimar21 aimar21
1.7.12 23:54 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

A konec konců je obrovský štěstí, že porazíš soupeře, kterej ti dal minule čtyřku. *5*

v reakci na
tunak tunak
1.7.12 23:53 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Ne, štěstí je, když každou chvíli pouštít soupeře do brejků, ale furt je zakončuje Almeida. Štěstí je, když když soupeř v poslední minutě jde ve čtyřech snad na dva a zakončuje hráč s nejlepší střelou na světě - a ty přežiješ. Štěstí je, když se soupeři od tyče míč odrazí ven a tobě dovnitř. Štěstí je, když vyhraješ penaltovej rozstřel.

v reakci na
Grobar Grobar
1.7.12 23:51 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

V prodloužení ano. Jenže netvrď mi, že se v devadesátý minutě při brejku a střelecký pozici Ronalda nezatajil celýmu Španělsku dech.

A štěstí měli i při peckách.

v reakci na
Romi Romi
1.7.12 23:50 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Víš vůbec, co to "cattenaccio" je? Nebo aspoň kolik "t" se v tom slově píše? A víš jaký národnosti byl ostatně člověk, kterej tuhle asymetrickou taktiku provozoval?

Gesto opravdu krísne, ale chudáčka co odešel k pánbíčkovi asi nevyvzkřísíkovalo. *17*

v reakci na
Cvrko Cvrko
1.7.12 23:48 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Za co se uděluje ta cena? A bez omáčky prosím. Napovím: před marketingizací každý malichernosti se jmenovala "Nejlepší střelec" nebo možná "autor nejvyššího počtu gólů".

v reakci na
Pablito Pablito
1.7.12 23:46 k článku ¡Campeones! Španělsko je znovu mistrem Evropy

Jasně, že si to zasloužej. Ale je to jen fotbal. A není tak úplně pravda, že historie přeje jen těm úspěšným. Většina odborníků považuje za nejdůležitější (nejlepší) fotbalovej tým všech dob partičku středoevropanů z jedný malý země zejména na Slovensku ohromně populární, kteří prohráli jen jeden zápas, zato ten jedinej důležitej. No a? Zlatý tým zůstane pro každýho vedle Brazílie 70 nejsilnějším reprezentačním výběrem. Jak k tomu přijdou němci, co ve čtyřiapadesátým vyhráli? Nevím.

Španělé mají problém. A tím problémem jsou ostudný pořážky v přípravě. Je hezký, že vyhráli, ale Portugalci mohou říct, že jim dali čtyřku, Argentinci 4-1, Angláni 1-0 atd. Nejde o to, že o to nejde. Protože o to v konečným důsledku jde. Maďarskej výkon s jedným nevyhraným zápasem za několik let je o mnoho tříd hodnotnější.

Momentálně jsou Xavi a spol. nejlepší - spíš asi díky neschopnosti ostatních, nevím - ale paradoxně nejsou nejvýraznější, nejzajímavější nebo tak. Vyhráli potřetí, zapsali se do statistik a jednou se o nich bude mluvit vedle Němců 74, Brazilců 70 nebo Angličanů 66. A pak se na ně zapomene.

Kdo dneska vůbec ví, že po první světový válce byla několik let nejsilnějším klubem na kontinentu Sparta? Že tehdy dominovala tak jako poslední dobou Barcelona? Vědí o tom ve světě?

Kdo bude za dvacet, třicet, padesát let vědět, kdo byl Xavi nebo Torres?

v reakci na
Romi Romi
Předchozí 1 197 198 199 200 201 202 203 368 Následující [strana: 200/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace