Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


28.6.12 18:11 k článku Jordi Alba přestoupil do Barcelony

Včera teda rozhodně ne. Nejlepší hráč Španělska na Euru je Llorente, jeho výraz je k nezaplacení a zatím na lavičce vydal pravděpodobně víc sil, než hrající hráči dohromady.

Ale vážně, nejlepší je Piketa, je mi líto.

v reakci na
Carlitos Carlitos
21.6.12 15:08 k článku Málaga měnit znak nebude. Zatím

http://www.youtube.com/watch?v=tI9dIW7GBiw&feature=player_embedded

v reakci na
aimar21 aimar21
13.6.12 08:42 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

To si myslím i já.

v reakci na
Josef72 Josef72
12.6.12 21:18 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Khedira mi jako nějakej bořič teda nepřijde *10*

v reakci na
punta punta
12.6.12 20:59 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Real jsem moc neviděl, ale proti Portugalsku se vysouval víc, než Schweini, takže ano. Khedira je vlastně něco jako box-to-box.

v reakci na
punta punta
12.6.12 20:58 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

No jo, já přesně totéž psal už odpoledne, ale evidentně tu moje slovo není bráno za boží message! *100*

v reakci na
Sebyk Sebyk
12.6.12 20:54 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Já napsal vedle čtyři pádný.

  1. Sehraná záloha z klubu. Michael Cox (Zonalmarking) si myslí, že klubová vazba bude letos rozhodující. Repre nemají čas na to učit se hrát spolu. Rusko má zálohu ze Zenitu, Itálie půl týmu z Juve...

  2. Busquets umí hrát stopera, třetího stopera, tím pádem se mohou vysouvat oba krajní beci, což španělsko potřebuje, protože mu chybí šířka.

  3. Busquets je jako DM lepší

  4. Španělsko neumí využít Xabiho jedinou přednost - vertikální pas přes několik linií. Možná kdyby hrál Torres, ale stejně si nemyslím, že by tenhle prvek byl Španělsku vlastní. Navíc tohle dokáže zahrát i Xavi.

v reakci na
podvinho podvinho
12.6.12 20:51 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Javimara. Ale to by už asi bylo přehnaný. Javimar by mohl hrát De Rossiho roli, jenže to by Arbeloa musel zůstat vzadu.

v reakci na
Sebyk Sebyk
12.6.12 20:50 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Mourinho je svobodný, protože jeho aroganci nesvazují zbytečné společenské konvence. Může být šťastný, protože je svůj.

v reakci na
Josef72 Josef72
12.6.12 18:16 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Ne. Ten gól NEBYL Ramosův, ale Buskecův. To je prostě jasný. Potom se už dalo jen hasit a OBA stopeři to udělali blbě.

v reakci na
Mistborn Mistborn
12.6.12 17:44 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Oba mozci. De Rossi si mohl dělat, co chtěl, dokud na něj nehrál Torres.

Možná to pozičně nezvládl, ale nebylo to rozhodující. Rozhodující bylo, že se Pirlo ocitl s míčem v kapse mezi obranou a zálohou a nabíhali mu dva rychlí útočníci.

v reakci na
zdravy.pacient zdravy.pacient
12.6.12 17:43 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Takže měl naprosto opustit svou pozici, osobně bránit Natálku a nechat Giovinca nebo kdo to tam nabíhal aby šel sá na brankáře? (Protože Pirlo před sebe fakt vidí.)

Hráli zónu, kruci, měli si hráče přebírat, ale já především tvrdím, že jakmile byl Pirlo volnej a před sebou měl čtyři obránce a dva útočníky, ubránit se to v podstatě nedalo. Pirlo dokáže dát přihrávku v ideální moment do ideálního prostoru a tohle je pro stopery v podstatě nemožná situace. Navíc to Di Natale udělal skvěle, naznačil pohyb stranou a vyrazil dopředu. Ramos nemůže za to, že se Pique zrovna koukal na druhou stranu.

v reakci na
Mistborn Mistborn
12.6.12 17:39 k článku Španělé si po zápase s Itálií stěžovali na trávník

na Albu hrál Maggio, což je samo o sobě dost těžký.

v reakci na
podvinho podvinho
12.6.12 17:00 k článku Španělé si po zápase s Itálií stěžovali na trávník

Casillas měl při zápase s Itálií pět zákroků...

...stejně, jako za celou kvalifikaci. *25*

12.6.12 16:41 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Já právě nemyslím, že Mou nenosí masku. Myslím, že od něj je to taky částečně póza.

Navíc masky, o kterých mluvíš, nejsou něco, co by se dalo jen tak odložit. Vem si nepokoje v Londýně. Jsou tam popsaný příhody, kdy běžnej středostavovskej člověk začal prostě s davem rabovat, protože na chvíli odložitl morální zábrany. Kromě toho jsou to masky ne úplně závislé na vědomí, ale třeba i podvědomé.

Já v Mourinhovi do loňského závěru sezóny hulváta neviděl, potom už ano.

v reakci na
vjetef vjetef
12.6.12 16:37 k článku Del Bosque i přes kritiku obhajuje sestavu bez útočníka

Kdeže loňské sněhy jsou. Je otázka, jestli dokáže Xavi a spol. to svoje odehrát věčně.

v reakci na
podvinho podvinho
12.6.12 15:54 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Proč ne? Já se přidám a klidně to taky popřu.

v reakci na
zdravy.pacient zdravy.pacient
12.6.12 15:51 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně
  1. jednoznačná chyba DM, tady není o čem. Ramos by stejně nemohl dělat nic jinýho, než to, co instinktivně zkusil - v momentě přihrávky vystavit Natálku do ofsajdu. Můžeme spekulovat, jestli to nemohl zkusit taky Piketa. Ale kdyby Ramos běžel třeba jako Bolt, ten gól by stejně padl.

  2. Ne, ta druhá nebyla za obranu, ale Torres se uvolnil. A hrál výborně ze dvou důvodů - nenechal Italy rozehrát tak jako při jejich gólu a tím, že vyřadil z ofenzivy De Rossiho rozbil italskou hru. A výborně hrál i směrem dopředu. Kdyby si dobře nenabíhal, jak by mohl dostat dobrou přihrávku za obranu?

  3. vážně hrál Iniesta na konci sezóny tak dobře? Třeba proti Realu a Chelsea?

v reakci na
Mistborn Mistborn
12.6.12 15:30 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

To bych teda rozhodně netvrdil. *5*

v reakci na
vjetef vjetef
12.6.12 15:29 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Fakt by mě zajímalo, co bys Rámusovi doporučil, aby v tomhle případě dělal. Jak ho nemám rád, tak fakt nemám pocit, že tady mohl nějak zareagovat.

http://www.youtube.com/watch?v=q_4lJGcB_FY

v reakci na
tunak tunak
12.6.12 15:26 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně
  1. hezký, svalovat na Ramose vinu za to, že pětatřicetiletej hráč, kterej nikdy nevynikal pohybem, projde sám s míčem celou zálohou Španělska a dá úžasnej finální pas...

  2. Torres hrál výborně. Například už jen proto, že vyřadil ze hry jednoho ze dvou nejnebezpečnějších hráčů soupeře, který musel Torrese bránit. (De Rossi)

  3. Jestli nebylo na Iniestovi na konci sezóny znát únavu, tak já jsem ztracený prvorozený Bourbon a příští týden se stanu španělským králem.

v reakci na
Mistborn Mistborn
12.6.12 14:50 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Pokrytec možná, ale zrovna ty bys to měl chápat, ne? *17*

Já tyhle žabomyší války radši moc nesleduju, protože to je pokaždý leda tak na panáka, ale Mourinho mě loni vážně naštval. Jeho narážky na zvláštní vztah UEFA k Barceloně byly ubohý. Zejména od trenéra, který barcelonu v semifinále vyřadil prakticky díky dvěma chybám rozhodčích. Ale tohle už jsme jednou řešili. *5*

myslím, že bychom se mohli všichni shodnout, že je to extrémně trapný z obou stran. *10*

v reakci na
vjetef vjetef
12.6.12 14:44 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Oni to tak zpočátku brali, ne? Časem se obě strany vyhecovali až do loňský obludný série - antireklamy na fotbal.

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.6.12 14:43 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Přesně tak.

v reakci na
vjetef vjetef
12.6.12 14:42 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Podle mne je tiki-taka vrcholně pragmatická. Viz Pep a jeho: tiki taku hrajeme, protože to je systém, který vyhovuje našem hráčům; kdo drží míč, nemůže dostat gól; kdo drží míč, má zákonitě víc času vypracovat si šance apod.

v reakci na
Mistborn Mistborn
12.6.12 14:41 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Pepek umí mezi řádky vracet Mourinhovy jeho výpady s gustem a jedovatě, ne že ne.

v reakci na
zdravy.pacient zdravy.pacient
12.6.12 14:40 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Xabi byl určitě vysunutější, ale Segio se občas taky dostal dopředu a Xabi se tehdy zatáhl.

Popravdě řečeno, jde o to, že Xavi ve španělské sestavě hraje jinou roli, než v Barceloně, protože Španělsko nemá momentálně nejdůležitějšího hráče Barcelony. *10*

v reakci na
Mistborn Mistborn
12.6.12 14:39 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Souhlasím, ale to by nemohl hrát Xabi, protože

a) jeho přednosti španělsko neumí využít b) Busquets je jako Dm jednoznačně lepší c) Busquets je zvyklý hrát třetího stopera d) je s Xavim a Iniestou skvěle sehraný

v reakci na
aimar21 aimar21
12.6.12 14:38 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

Hm, podle mne Real naprosto nemůže mluvit o Guardiolově fňukání potom, co loni předvedl Mourinho. *10*

Samozřejmě je pravda, že ani Barcelona není v chování mimo hřiště extra plná sportovního ducha. A samozřejmě je pravda, že se jí prohrává líp, než Realu. Ale nevím, nakolik jsou to relevantní argumenty.

Umět prohrávat obecně není tak lehký jako dřív, protože trenéři vrcholovejch klubů mají příliš velkou zodpovědnost na to, aby mohli říct: soupeř byl lepší. Někteří to dokáží, to samozřejmě. Například jsem si nevšiml, že by Bayern po finále LM nějak plkal. Oni uznali, že si to prohráli sami.

Guardiola je podle mne do značný míry opravdu trenér - gentleman. Ne úplně a ne dokonale, ale mezi ostatními?

v reakci na
Carlitos Carlitos
12.6.12 14:31 k článku Xavi a Mourinho znovu přilili olej do ohně

To nejsou dvě DM, to jsou dva hráči, kteří mají určitou roli, řekněme fungují jako základ pro hru španělských ofenzivních hráčů. Málokdo staví víc, než 4 ofenzivní hráče. Dva pivoti mají dva úkoly - posunovat se dopředu podle toho, před kým se otevře prostor, tak jako Schweini a Khedira - a kompenzovat fakt, že oba krajní obránci by ve špqnělském systému měli útočit, pokud Esp. drží míč. Což je defakto stále a tím pádem máš tři defenzivní hráče, tři poloofenzivní a čtyři ofenzivní.

v reakci na
aimar21 aimar21
Předchozí 1 201 202 203 204 205 206 207 368 Následující [strana: 204/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace