Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


16.2.11 18:38 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Což je to, co tvrdím, ne? Je na rozhodčím, jak to posoudí, protože to pravidla nedefinují jasně. V pravidlech o "přes míči" samozřejmě nic není, jak říkáš (a já to tu taky psal), tam je zákrok (na červenou je zákrok bez ohledu na soupeře - čili to, co píšeš, ohrožení soupeře). A obvykle se to bere tak, že přes míč nerovná se faul, respektive za kontakt je už zodpovědný ten, kde je u míče druhý. Ale to samozřejmě neznamená, že vždy.

Prostě je v tom zbytečnej bordel, protože Blatter řeší svoje chechtáky, místo aby se zvedl a šel pracovat. *9*

v reakci na
Lapíz Lapíz
16.2.11 18:34 k článku Ali nedokázal potlačit emoce

neříkali ti v minulém životě Ladislav Špaček? *10*

Fotbal vznikl v dělnickém prostředí. Proč se má halit do falešných pláštíku dekóra? Proč má na veřejnosti nosit měšťáckou škrabošku důstojnosti?

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
16.2.11 18:32 k článku Preview: Arsenal - Barcelona

Jedna vlaštovka jaro nedělá. Ani když nese v hubě pusinku. *10*

v reakci na
James7 James7
16.2.11 18:31 k článku Preview: Arsenal - Barcelona

A Athletic se do těch pohárů ani nedostane.

v reakci na
kinky kinky
16.2.11 18:30 k článku Ani Cristiano Ronaldo, ani Messi. Nejfaulovanější je Callejón

Iniesta není pomalejší, ale něco na tom je.

v reakci na
vasa23 vasa23
16.2.11 16:01 k článku Ani Cristiano Ronaldo, ani Messi. Nejfaulovanější je Callejón

Stačilo by i jednou, ne? *4*

v reakci na
Valencia-Mestalla Valencia-Mestalla
16.2.11 16:00 k článku Ani Cristiano Ronaldo, ani Messi. Nejfaulovanější je Callejón

Messi letos není tolik faulovanej díky tomu, že se soubojům snaží vyhýbat a navíc faulovat ho je hrozně těžký, asi díky pohyblivosti. Soupeři si často nedovolí faulovat, je na nich vidět, že se jim do toho nechce, asi proto, že u tak pohyblivýho hráče nikdy nevíš, jak to dopadne.

v reakci na
kinky kinky
16.2.11 15:38 k článku Luís Fabiano: Moje etapa v Seville skončila

Ale ano, to je tzv. drůbeží teorie relativity. Kdybys žil a vesnici jako já, viděl bys, jaký má kohout gravitační pole, jak za ním slepice chtě nechtě běhaj...

v reakci na
Sebyk Sebyk
16.2.11 15:16 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

No jo, skotská kuchyně... *4*

v reakci na
Sebyk Sebyk
16.2.11 15:15 k článku Luís Fabiano: Moje etapa v Seville skončila

Ve tvaru kohouta...

v reakci na
Sebyk Sebyk
16.2.11 15:14 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Nene, nejde o to, že Raul by mohl za neúspěchy španělů (to je právě blbost, protože on fungoval jen s adekvátními spoluhráči). Jde o to, že není třeba zdůrazňovat jeho práci pro reprezentaci.

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
16.2.11 15:12 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Samozřejmě tam nemusel jít takhle. Ale kolik končetin použil je imo irelevantní. I jednou nohou můžeš soupeře zchromit.

v reakci na
Sebyk Sebyk
16.2.11 15:10 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Ano, toto byl příspěvek až od osmnáct let. *9**4*

v reakci na
Sebyk Sebyk
16.2.11 15:10 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Ty a Grobar máte naprostou pravdu, přesně tak to právě vidím i já, Raul byl as tmel vynikajícího kádru a tak trochu pivot, ale ne ten pivot, kolem kterýho by sevšechno točilo, ale spíš hák, kterej všechno dával dohromady.

Pořád myslím, že měl i štěstí, že byl Madridské zlaté dítě. Konec konců, třeba Portillo měl zřejmě větší talent, ale Raúl to ustál - a proč to štěstí? Protože mohl celou kariéru klidně trávit v nějakým klubu formátu Atlética, Valencie... hrát konzistentně dobře, ale pod vrcholem... jako třeba De La Pena. Jenže v Realu se ve spolupráci se spoluhráči stal obrovskou hvězdou. Vynikal díky tomu, že vynikal tým. Podle mne by se dal přirovnat k Pedrovi v Barceloně. (Samozřejmě herní styl je jinej a Raúl narozdíl od Pedra je ústřední postavou... ale Pedra bychom si všichni dokázali představit i jinde. Kdežto Messiho asi těžko. Tak jsem to myslel.)

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
16.2.11 14:37 k článku Ali nedokázal potlačit emoce

Spíš zhnuseně, co si pamatuju. Jak kdyby řál hostům. *4*

v reakci na
Grobar Grobar
16.2.11 14:35 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Toje otázka formulace. Nejen Pipo má mnohem vyšší poměr gólů na počet zápasů. Raúl dal sice nejvíc gólů, ale dá se říct, že měl nejvíc pokusů.

Myslím, že tohle ho definuje celkem dobře. Kdyby nehrál v Realu, ale třeba ve Valencii, souhlasli byste se mnou.

v reakci na
SniperxXx SniperxXx
16.2.11 14:33 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Tak on už i předtím hrál spíš za Morientesem, ne? Raul hrál spojku, Fernando hrota. A já mám velmi silný nutkání vyjádřit nesouhlas, protože po roce 2000 (řekněme třeba 2003) opravdu rychle vyklidil pozici hráče evropské třídy a poměrně paběrkoval. Jak říkáte, poslední sezóny v Realu a letošní sezóna jsou zase lepší, ačkoliv... taky to není uplně ono.

Světová třída to prostě není. A popravdě nikdy nebyla, možná pár sezón v Realu okolo roku 1998-2000 se Raúl světový třídě na pozici druhýho útočníka blížil. Spíš to byl vynikající a hlavně konsistentně výborně hrající tahoun. Ale jakmle začal být fotbal moc dynamickej na Guardiolu, začal být moc dynamickej i na Raúla a řadu dalších. (Rui Costa třeba.) Permanentní ztráta formy tam myslím patrná je, celkem jednoznačně.

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
16.2.11 14:28 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Jenže přesně tohle tý debatě včera pochopitelně chybělo... ačkoliv já jsem jí původně snažil tím směrem právě obrátit.

Máš naprostu pravdu. *18**18*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
16.2.11 12:55 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

No oni to právě vykládaj jednou tak a jednou tak. V pravidlech to bohužel nijak nově stanovený není a akorát se tam definuje vyloučení za záměrný nebo bezohledný (reckless) zákrok. Bez ohledu k soupeři, takže ano, tohle asi může nebo MÁ být vykládáno jako přes míč a přes nohy zároveň.

Akorát by už sakra mohl Blater zvednout svojí tlustou řiť a říct to na plnou hubu. Protože mám takovej dojem, že dokud nebudou pravidla jednoznačný a dostatečně známý, bude to furt o tom samým... pro hráče loterie co rozhodčí dovolí a pro všechny ostatní bytečná kontroverze.

Holt čím víc o tom přemejšlím, tím spíš bych Flaminimu dával červenou. On i rozhodčí dal žlutou hned (takovou tu tmavou) a pak toho možná sám litoval, ale vzít zpět se to už neodvážil. Což bezpochyby měl, přiznat chybu je lepší, než na ní trvat.

Nuž, ponta toho, co jsem chtěl napsat, je v tom, že rozhodčímu pravidla umožňujou v podstatě v jistejch širokejch mantinelech cokoliv a to je problém. Flamini to nezvládl, stane se, ale celá věc zase ukazuje, že FIFA neplní svoji roli, imo.

v reakci na
Carlitos Carlitos
16.2.11 12:49 k článku Preview: Arsenal - Barcelona

Za jeho veličenstvo *22*

v reakci na
tunak tunak
16.2.11 12:49 k článku Preview: Arsenal - Barcelona

Rosický může být, s tím, co předvádí, naopak vděčnej za tu lavičku. *4*

A u Pepa jeden nikdy neví? *4* U koho je trefit sestavu snazší?

16.2.11 11:16 k článku Ali nedokázal potlačit emoce

Není to náhodou tak, že mu patří klub - a tedy i lóže? *34*

v reakci na
Carlitos Carlitos
16.2.11 11:11 k článku Ali nedokázal potlačit emoce

Ať žije propíchnutej balón? *4*

v reakci na
Boix Boix
16.2.11 11:11 k článku Ali nedokázal potlačit emoce

Jinak je kouzelný, jak to někdo vysvětluje tím, že je to Asiat a tam platí jiná pravidla. Přitom samozřejmě veřejně projevená radost je přípustná v Evropě, ale v konzervativní Asii by byla považovaná za přinejmenším výstřední.

16.2.11 11:08 k článku Ali nedokázal potlačit emoce

*4* pohoršil Del Nida... bych mu připoměl lví tlapky, vejlupkovi...

Jaj, nikdy nezapomenu, jak ho tehdy Athletic umlčel. *4*

16.2.11 11:06 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Nevím, to se mi fakt nezdá... spíš bych řekl s úmyslem napálit balón za každou cenu a třeba při tom vybojovat aut tím, že bude hrát míč do soupeře a od něj půjde ven.

Ono popravdě trenéři a týhle úrovni hráče asi nutěj chodit do soubojů naplno, v LM jinde často vidíš zápasy, kde se bojuje doslova o každej míč a pak z toho rezultuje tohle. Takovej Dani Alvés nebo i Xavi ti půjdou do souboje stejně naplno, jen ne oběma nohama napřed, to dokonce ani Alvés ne.

Nutno dodat, že inteligentnější řešení bylo nechat Čorluku zpracovat míč a přitom ho přistoupit, takže Flamini dost možná ve frustraci z toho, že viděl spadnout Zlatana a rozhodčího nereagovat a že jim to nejde prostě neudržel nervy a sklouznul se. Ve většině případů tyhle zákroky končej dobře, protože "cíl" si jich všimne a nadskočí nebo tak. Ale trstat se musí, protože z toho každu chvíli rezultujou vážný zranění.

v reakci na
Sebyk Sebyk
16.2.11 11:01 k článku Luís Fabiano: Moje etapa v Seville skončila

Potom má Sniper dost silný gravitační pole, že? *4*

v reakci na
Sebyk Sebyk
16.2.11 08:27 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

A červenou měl dostat i Gattuso za facku asistentovi trenéra soupeře, tam je to úplně bez debaty.

v reakci na
tunak tunak
16.2.11 08:24 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Ačkoliv když si to nechávám rozležet v hlavě jak romadůr...

jsou ještě nejméně tři způsoby, jak se na to podívat:

hledisko geografie - kde se zákrok stal (souboj o míč u lajny hluboko na polovině soupeře = reckless hledisko "akčního potenciálu" - ze hry to vyplynulo, ale opět: zbyečný, hráč by se měl umět hlídat hledisko zodpovědnosti za následky - hráče neomlouvá, že nechtěl ublížit, pokud ublížil...

Takže jasná červená, na základě "reckless challenge". *18*

v reakci na
tunak tunak
16.2.11 08:13 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Prostě a jednoduše se tu ukazují dvě věci:

  • FIFA a UEFA, ale především FIFA, protože má pravidla v kompetenci, hrozně zaspaly s řešením současnejch problémů. Já bych za tohle dával flastr především Blatterovi, protože je tu vantum hráčů zraněnejch v souladu s pravidly. Vždycky se počítalo s "collateral damage", jenže v době, kdy se na hřišti už jen sprintuje je těch náhodnejch obětí trochu moc = čas změnit pravidla.
  • pravidlová komise, ve který má čtyři hlasy FIFA a po jednom Anglie, Wales, Skotsko a královnin veterinář, je relikt dávnověku, již trochu zapáchající. Naprosto nefunguje. Ale není to vina jen komise, celej systém je absurdní...
v reakci na
tunak tunak
Předchozí 1 276 277 278 279 280 281 282 368 Následující [strana: 279/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace