Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


16.2.11 08:09 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Problém je v jedný věci:

  • Flamini hrál míč první.

Já bych za tohle dával hned červenou, ale tady si musíš přiznat, že to posuzuješ z výsledku, z toho, že Čorluka si pár týdnů nezahraje. Pravidla bohužel umožňují interpretační volnost -

  • bylo tohle bez respektu k soupeři? Jistě, bylo, Flamini kašlal na následky.
  • byl tohle faul? Ale vůbec ne, Flamini hrál míč.

Zase to od vás schytám, ale tak to prostě je. Nemůžeš jednou říct, že rozhodčí s něco obhájí, protože to interpretace umožňuje... a podruhý říct, že je něco jasný, když to vůbec není tak jasný.

Jak říkám, souhlasím a hned bych za tyhle zákroky dával červenou a flastr, protože jsou nebezpečný. Ale jedním dechem dodávám, že je problematcký vůbec je v suladu s pravidly interpretovat jako faul.

(Pravidla nic jako "obě nohy natažené" neznají. Ale existuje konsenzus, že "obě nohy natažené" se nedělá. Na druhou stranu, většinou stačí i jedna noha natažená, když trefí...)

Flamini šel do skluzu dopadlo to blbě. Budu za vola, ale žlutá byla vzhledem k situaci a metru, kterým se dneska píská, adekvátní.

Bohužel.

(Jinak mi přijde vtipný, jak to itlská režie omlouvala / kamuflovala opakovačkama toho,jak se zlatej chlapec natáhl když ho napadal Sandro.)

v reakci na
Carlitos Carlitos
16.2.11 08:03 k článku Luís Fabiano: Moje etapa v Seville skončila

*4*

Časový paradox?

v reakci na
SniperxXx SniperxXx
16.2.11 00:34 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

*93*

v reakci na
Grobar Grobar
16.2.11 00:32 v diskusi 1. SRAZ SF.CZ

Nuž, tohle je ještě daleko a mám jen 20 dní vycházek, takže ještě uvidíme. Přee jen to mám dál (z tý pelhřimovský chalupy...).

A navíc nevím, kolik z vás by mě chtělo nejdřív ze všeho něco spočítat.. *17*

16.2.11 00:29 v diskusi 1. SRAZ SF.CZ

Nejlepší velký český pivovar, tak co chceš?

v reakci na
aimar21 aimar21
16.2.11 00:23 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Jinak přátelské vztahy tu ničí i systém plus - mínus... *4*

Sice jsem rád, že jsem suverénně trhnul rekord, když jsem přiznal, že jsem blbej (děkuji všem zůčastněným za podporu) a možná se tak můj život vrátí do starých pelhřimovských kolejí, ale mám pocit, že jsou tu občas z mínusek někteří trochu nervní.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
16.2.11 00:21 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

To je věc názoru...

v reakci na
SniperxXx SniperxXx
16.2.11 00:20 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Tradičně to bývali spíš němečtí žoldáci ve službách španělské říše. Jenže po bankrotu a hyperinflaci se karty obrátily.

Landsknechty na Valencii!

v reakci na
ruty ruty
16.2.11 00:19 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Asi to budevěc celý Comunidad, že tu vzniká Ponorka. *5*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
16.2.11 00:18 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Nerad do tho vstupuju... než si sebyk rozmyslí, já vím, co bych chtěl, chtěl bych si přestat plést fanoušky valencie, respektive je všechny řadit do nadmnožiny "ruty".

Promiň, jinak. *4*

v reakci na
ruty ruty
16.2.11 00:16 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Nemyslím. To je jen příklad. Jasně, že tu nebudeme řešit původ mytologie sabatu v archaických extatických šamanských cestách do říše mrtvých.

Je to příklad, který má zpochybit Lapízovu jistotu, že "to je věc názoru".

Můžeme říct... to je věc názoru, všechno je relativní, jde o prizma... nebo taky můžeme říct... to je záležitost hodnotový orientace, jsou věci sebestřednýmu pohledu člověka jedince nadřazený, solipsismus je cesta do pekel...

to je věc názoru.

Akorát prostě není pravda bez přívlastků to, co tu Lapíz jako pravdu bez přívlastků napsal. A tohle už NENÍ věc názoru, protože to bychom se dostali do logický smyčky.

xxxxx

Jasně, že je možný do toho relativismu taky zařadit ohraničení. Napřklad... sympatie ke klubu jsou věc názoru, sympatie k masovým vrahům nikoliv.

Kdo ty hranice stanoví? Podle čího názoru? Bude potřebovat nějakej základ. Ten základ je možno uplatnit jako úhelný kámen, podle kterýho rozluštíme i tu obyčejnou malou věc názoru.

Jde o to, nakolik chceme být konzistentní, koherentní, upřímní.

xxxxx

Ale uznávám, že jsem opravd asi odvedl řeč jinam... *4*

v reakci na
Sebyk Sebyk
16.2.11 00:06 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Achich ouvej. Jednak fakt nevidím, kde jsem tak neopatrně překročil přísná pravidla slušného diskutování a je mi líto, žemi to nevysvětlíš, asi se to teda bude opakovat... druhak mám pocit, Lapízi, že tvůj kozlí přístup "nestalose to, tak drž hubu" má svoje limity, jo jo, limity.

v reakci na
Lapíz Lapíz
16.2.11 00:04 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Svědek je váš *4**22*

v reakci na
ruty ruty
16.2.11 00:03 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Neodvádím řeč jinam, jen na příkladu dokládám, že "věc názoru" může být i nepříjemnej koncept. Prostě mi přišlo fajn zase se na to podívat jinak.

v reakci na
Sebyk Sebyk
15.2.11 23:50 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Dal, dal... takže podle tebe Snipere tou dobou hrál na světvý úrovni, kam ho řadíte, patřil k tahounům a hnal Real za úspěchy? (Když teda nepočítám nějký dva tituly stylem "jednooký mezi slepými".)

v reakci na
SniperxXx SniperxXx
15.2.11 23:49 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Tak mi teda laskavě vysvětli, co jsem nepochopil. A nebo nestahuj ocas jak malej jezevčík. *16*

v reakci na
Lapíz Lapíz
15.2.11 23:48 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Carli napsal: "snad jen na Mestalle". Lapíz napsal: "Crli nenapsal...jen na Mestalle". tunak napsal: "když jsem já sloužil to první léto..."

A padla zima. Bůh žehnej.

v reakci na
Lapíz Lapíz
15.2.11 23:44 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Lapíz: místo toho, abychom to odsoudili, napíšeš, Ruty, že se to může stát i na SP. Ale nestalo se to tam, ta co kecáš.

(Právní zásada, která z práva dělá bezpráví a ne nadarmo je kontroverzní.)

tunak: Lapízi, všichni dobře vme, že tohle se děje všude. Navíc zrovna Pizjuan není absurdní nápad, protože jsou tam nejhorší fans ve Španělsku, z určitýho pohledu (ventilace averze vůči všemu, včetně rozhodšího, kterej domácím straní moc málo).

CO je tu nepatřičné a offtopic? *17*

v reakci na
Lapíz Lapíz
15.2.11 23:40 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Co je vlastně ta spousta pro národní tým? Národní tým s Raúlem = jeden výbuch za druhým. Aspoň nazývejme věci pravými jmény, ne?

Jistěže je verze vůči třeba starýmu dobrýmu Goikovi pochopitelnější. Ale i averze Mestally vůči Raúlovi je třeba pochopitelná. V každým případě mi přijde naprosto správný pozastavit se nad tím a odsoudit to, ale přijde mi pokrytecký tvrdit, že se to může stát jen na Mestalle. Jasně, byl to fór, nebyl pochopenej, ale pak už bych se v tom nevrtal, protože všichni dobře víme, že se tohle čas od času děje všude.

Judo Slávia. *4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
15.2.11 23:35 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Občas mě, Lapízi, leze krkem kombinace tuposti a nadutosti. Občas je dobrý zamyslet se nad tím, jestli jinej pohled na věc nemůže bejt osvěžující.

v reakci na
Lapíz Lapíz
15.2.11 23:33 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Hm... a nebo to taky vysvětlit dokáže a Grobar aspoň porozumí tomu, proč a nač. *10*

v reakci na
Lapíz Lapíz
15.2.11 23:29 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Čili chceš říct, že Raúl je něco víc, než jiní lidé? Je hodnotnější, privilegovaný?

Jde tu o to, že nadávali člověku, nebo že nadávali

Raúlovi?

*8*

v reakci na
Lapíz Lapíz
15.2.11 23:28 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Jistě. Ale není jako člověk o nic hodnotnější, než třeba Fritzl. Aspoň podle ústavy, teda *14*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
15.2.11 23:26 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Máš pravdu, až na tu "imunitu". Takovej koncept je sám o sobě tak odpornej, že bych první zakřičel Raule natáhni bačkory, už jen proto, že Raúl není nic víc, než Pepa Osolsobě z Horní Dolní a nemá žádný právo na to, aby s ním fans zacházeli jinak, než z ostatíma.

Buď hodnotíme stejným metrem projevy antpatie vůči každýmu hráči; nebo nechápeme proč nám vlastně taková antipatie vadí.

Není to totiž potom z přesvědčení, ale z osobních sympatií vůči hráči. A potom má Ruty plný právo zlobit se.

v reakci na
Carlitos Carlitos
15.2.11 23:24 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Tohle rozhodně neberu. Jednak jsem uvedl dva konkrétní projevy nenávisti fans Sevilly a druhak - chceč mi jako říct, že Pizjuan nikdy nenadával žádnýmu hráči?

Proč by měl být Raúl hájený?

v reakci na
Lapíz Lapíz
15.2.11 23:22 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Já neříkal, že rok 2000 je konkrétní zlom. Ale on kolem 25 opravdu začal hodně ztrácet. A srovnej těch 200 gólů (a kvalitu spoluhráčů a prlměr gólů klubu na zápas) s Villou třeba. *10*

v reakci na
SniperxXx SniperxXx
15.2.11 23:21 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Jojo, jako například čarodějnický procesy. Někdo zastává názor, žeje toho ďábla z těla prostě potřeba vymýtit. Ostatně, žena je vůbec ďáblovo stvoření. *4*

v reakci na
Lapíz Lapíz
15.2.11 23:19 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

To je něco jinýho. Jednak byly ty zbraně výtečný, druhak válka sama o sobě je složitější věc (není to čb osa je zlá a spojenci hodný) a za třetí to pořád není endlösung...

Heh, aplikovaný relativismus *10* já vím, že Bayer s tím dávno nemá nic společnýho a tím míň klub, ale je mi z německý ligy prostě nejnesympatičtější.

A to už nemluvím o tom, jak se Bayer a celá farma klaka chová nyní. *4**4*

v reakci na
Sebyk Sebyk
15.2.11 23:17 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Jojo, ten plán jak vyléčit Evropu z židovské nemoci byl hrozně srandovní.

A tak Bayer, BASF, Thyssen, Siemens... *8*

Ale po výrobci super duper otravnejch eskalátorů spoň nikdo nepojmenoval klub.

v reakci na
SniperxXx SniperxXx
15.2.11 23:15 k článku Boj mezi Valencií a Schalke zůstává po prvním zápase otevřený

Přesně tohle se dělá všude, Lapízi. Tipnul bych, že i v Hořepníku. A Pizjuán s nejnegativnější atmosférou ve Španělsku (nikde se tak nepíská, nekřičí na rozhodčího...) bych zrovna nehájil.

v reakci na
Lapíz Lapíz
Předchozí 1 277 278 279 280 281 282 283 368 Následující [strana: 280/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace