Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


10.11.11 13:23 k článku Segunda se těší na galicijské derby

*4* na to Andradeho vyloučení si pamatuju, to mne tekdy pořádně naštvalo, přestože jsem fandil Portu.

9.11.11 21:35 k článku Analýza členů shromáždění: smlouva s Qatar Foundation

Ale je fakt, že Radičová je dost pitomá na to, aby myslela svojí roli vážně. Takže máš zřejmě pravdu. Potom je to ale opravdu smutný příběh. *5*

v reakci na
tunak tunak
9.11.11 21:34 k článku Analýza členů shromáždění: smlouva s Qatar Foundation

Hm, do určité míry je idealistou i Dzurinda nebo Donald Rumsfeld. *10*

v reakci na
Grobar Grobar
9.11.11 21:24 k článku Manzano: Byla to naprostá katastrofa

Franz Straka?

v reakci na
Sebyk Sebyk
9.11.11 21:23 k článku Manzano: Byla to naprostá katastrofa

Myslím, že v případě Atlétika to naopak je úplně normální, ne? *4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
9.11.11 21:16 k článku Rozhovor s Xavim Hernándezem

Hm... co dodat? *4**79*

v reakci na
Sebyk Sebyk
9.11.11 21:15 k článku Rozhovor s Xavim Hernándezem

Jo, ale pokud jde o vlčí máky, většina skotů drží hubu a krok.

Btw... co to je, je to dvěstě metrů dlouhý a živí se to zelím?

...

...Fronta na maso v Československu.

v reakci na
Sebyk Sebyk
9.11.11 21:07 k článku Analýza členů shromáždění: smlouva s Qatar Foundation

Dubče umřel docela starej, Hus taky. *5* Radičová není žádnej idealista *5*

Nemyslíš spíš Wolkera, Byrona, Lermontova? *4*

v reakci na
Grobar Grobar
9.11.11 20:47 k článku Rozhovor s Xavim Hernándezem

On je to složitější. Každopádně ve vztahu k veřejnosti a médiím v Anglii existuje přinejmenším určitá linie, za kterou se nechodí. A hráči se to vesměs naučili dodržovat.

Samozřejmě, v jistým ohledu je to prohnilý absurdistán, což Britové (bohužel, od Skotů bych totiž čekal charakter) dokazují nejnověji hysterií okolo vlčího máku.

Pche, fanoušci Celticu jsou mi čm dál sympatičtější.

v reakci na
Sebyk Sebyk
9.11.11 20:44 k článku Rozhovor s Xavim Hernándezem

Citizens nejsou velkoklub, proboha! Pár miliard a vedení ligový tabulky z nikoho velkoklub nedělá. Pašík je jak jsem napsal něco trochu jinýho. Wilshera moc nechápu, Giggs je pitomost, to je mezi fotbalisty gentleman a že podvádí manželku prostě není tvoje věc, leda by jí podváděl s tvojí holkou. *17* Terry se obvykle vyjadřovat docela umí. Navíc v Anglii nabubřelé hráče čeká obrovský výsměch médií - kdežto ve Španělsku a Itálii jim to lidi žerou.

Mourinho by například v Anglii s tím, jak se chová v Madridu, prostě neobstál. Nemohl by tam takhle fungovat. Vysmáli by se mu. Proto se tehdy docela krotil - v Itálii si ale už dovoloval víc a ve Španělsku je jako fotbalová verze Nelsona Muntze a Inocence III. v jedné osobě. *10*

v reakci na
aimar21 aimar21
9.11.11 20:39 k článku Analýza členů shromáždění: smlouva s Qatar Foundation

Myslíš idealisty jako Platón? *4*

v reakci na
Grobar Grobar
9.11.11 19:27 k článku Rozhovor s Xavim Hernándezem

Jsou to profesionálové. Nemohou se chovat jako Zamora a bohužel ani jako George Best. On byl sice profík, ale v jiný době.

Dneska je všechno profesionálně sterilní. Počítačový hry, filmy, knihy, hudba... jasně, třeba televize pomalu odstraňuje poslední zbytky bariéry mezi kostýmním dramatem a pornem, ale ve skutečnosti tím jen potvrzuje systém, status quo.

Xavi je profesionál. Je ale pravda, že hráči Barcelony - a třeba i anglických velkoklubů - projevují víc skromnosti a méně hvězdných manýrů, než hráči jiných velkoklubů. Ačkoliv samozřejmě teď vytáhneš pár potvrzení pravidla, jako je Pašík a vesele takřka na veřejnosti souložící a souložení kamuflující Giggs.

v reakci na
El Gato con Botas El Gato con Botas
9.11.11 19:21 k článku Analýza členů shromáždění: smlouva s Qatar Foundation

Větší peníze? *4*

Nic jinýho mě v porovnání třeba s Athleticem nenapadá. *10*

v reakci na
Josef72 Josef72
9.11.11 16:20 k článku Rosell chce snížit počet klubů v Primeře, podporu ale nemá

Liga může být uzavřená. Jasně, pak není dole o co hrát.

Když klub zkrachuje, z ligy sestoupí klubů méně nebo postoupí více, samozřejmě. Jenže tady jde o to, že je systém na hranici udržitelnosti, ne o to, že má někdo semtam problémy.

v reakci na
Josef72 Josef72
9.11.11 16:14 k článku Analýza členů shromáždění: smlouva s Qatar Foundation

http://www.adifferentleague.co.uk/p6_1_9106_almost-half-of-la-liga-clubs-remain-without-shirt-sponsorship-deals.html

400 tisíc eur za reklamu na dresu v La Lize? *4*

v reakci na
tunak tunak
9.11.11 16:12 k článku Analýza členů shromáždění: smlouva s Qatar Foundation

Nene, skoro každej klub podepisuje tyhle smlouvy zvášť. Aspoň přečti článek, pod kterým spekuluješ *4*

v reakci na
donostia donostia
9.11.11 16:11 k článku Rosell chce snížit počet klubů v Primeře, podporu ale nemá

Ale no jistě. To spolu souvisí. Na druhou stranu by prvoligovým klubům zůžení asi prospělo. Těm, co by se nevešly mezi prvoligvé by určitě neprospělo.

Pokud budou kluby dodržovat vyrovnaný rozpočet, nebude La Liga už vůbec konkurenceschopná - kromě dvou klubů, možná tří, ale Athletic ti v Evropě díru do světa neudělá.

v reakci na
Carlitos Carlitos
9.11.11 16:09 k článku Očekávání se mění na zklamání

Nene, to si pleteš, to je Getafe, Vídeň je v Rakousku. *10*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
9.11.11 16:08 k článku Očekávání se mění na zklamání

Pokud rád cikáš do rytmu Straussových valčíčků na veřejných záchodcích nebo pokud rád ukusuješ hlavičky mozartovým kuličkám a věžičky svatoštěpánského dómu v telecím provedení... *17*

v reakci na
Grobar Grobar
9.11.11 15:39 k článku Očekávání se mění na zklamání

Taky na to právě nevěřícně koukám *5* Vídeň? To radši Jakutsk. *17*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
9.11.11 15:37 k článku Rosell chce snížit počet klubů v Primeře, podporu ale nemá

To je pravda. Ale nevěřím, že mu to vydrží. (Ačkoliv zatím drží.) A není tam potencál na další zlepšení. Větší města maj větší potenciál, logicky. Jinak by bylo dost nefér naznačovat, že v lize nemá co dělat Jablonec a Boleslav.

v reakci na
vasa23 vasa23
9.11.11 15:36 k článku Rosell chce snížit počet klubů v Primeře, podporu ale nemá

14 klubů La Ligy nemá daleko k bankrotu. Dva v bankrotu jsou. Depor je v Segundě. Až to bude celý v háji, budeš si stěžovat, že se mělo něco dělat včas. *10*

v reakci na
Josef72 Josef72
9.11.11 15:33 k článku Rozhovor s Xavim Hernándezem

Tohle sice nebylo z vlastní poloviny hřiště, alemyslím, že na tom nesejde.

http://www.youtube.com/watch?v=w8gZYI2tsy0

v reakci na
0ndr3j77 0ndr3j77
9.11.11 15:27 k článku Tipliga po 5. kole - ohlédnutí za prvním ročníkem

Jo, beru.

v reakci na
Sebyk Sebyk
9.11.11 12:34 k článku Rozhovor s Xavim Hernándezem

No jo, posouvač. Jenže pro tým je to velmi potřebnej posouvač. A je to spolehlivej posouvač. A rozehrávka podle mne není finlní přihrávka nebo přihrávka do rizika. *10*

v reakci na
SniperxXx SniperxXx
9.11.11 12:32 k článku Očekávání se mění na zklamání

Kotel asi jo, ale představ si, že by úroveň stadionu, okolí a zázemí viděli evropští soupeři *10*

v reakci na
Carlitos Carlitos
9.11.11 12:31 k článku Očekávání se mění na zklamání

Nu, my máme s Londýnem taový složitější vztah *4*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
9.11.11 12:30 k článku Rosell chce snížit počet klubů v Primeře, podporu ale nemá

Za odstavec č. 4 se hluboce omlouvám. Netušil jsem, že dokážu vypotit tak neskutečně praštěnou češtinu *5*

v reakci na
tunak tunak
9.11.11 12:29 k článku Rosell chce snížit počet klubů v Primeře, podporu ale nemá

Jo, jenže bude to i prosazovat? *4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
9.11.11 12:28 k článku Rosell chce snížit počet klubů v Primeře, podporu ale nemá

Nebýt fosilních investic z rozvojových zemí, fotbal se bude muset pomalu vypořádávat s úbytekm peněz. Zběsilý boom tučných (jako bublina) let je jaksi pryč. Španělská liga je strašlivě nezdravá. Španělsko je příliš chudý a příliš malý na to, aby si mohlo hrát na ligu č.1. Na Německo, Anglii dlouhodbě prostě nemůže mít.

Myslím, že budoucnost prostě nedá Španělsku, Itálii ani dalším zemím jinou možnost, než zeštíhlovat ligové soutěže. Nastane drastický boj o asijského a obecně globálního diváka. Zavede se play off a podobné populární nesmysly.

Liga s 16 týmy by byla jednoznačně ekonomicky stabilnější a úspěšnější. Rosell a Del Nido prostě odhodili laciný optimismus a vidí věci tak, jak jsou. Bída je.

Pro Athletic je to špatné. Čím bude zbytek Španělska rozmělněnější, tím bude Athletic silnější. Pokud si patnáct soupeřů (vlastně 13 bez BaR) rozdělí možnosti devatenácti (17), budou samozřejmě silnější. Athletic naopak zůstane stále stejně silný. Proto budeme méně konkurenceschopnější.

Ale lize by zeštíhlení jednoznačně prospělo. A myslím, že k němu časem dojde. Český lize by to mimochodem taky velmi prospělo, stačilo by 10 klubů v první lize, S,S, Liberec, Plzeň, Brno, Ostrava, Olomouc a ideálně Hradec, Budějovice a Viktorka nebo Opava. *4* Zápasy Liberce, Boleslavi, Plzně, Jablonce a Pražáků jsou o moc zajímavější, než absurdity typu Slovácko - Příbram, které nikoho nezajímají a zbytečně ligu rozmělnují.

A z hlediska velkých prachů lze totéž říct o zápasech Osasuna - Vallecano nebo Santander - Granada.

Bohužel.

Předchozí 1 236 237 238 239 240 241 242 368 Následující [strana: 239/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace