Úvod / Uživatelé / tunak / Komentáře

tunak - Komentáře


6.3.11 16:18 k článku Vládní tým

Tohle stejně nepomůže, proč by proboha někdo jezdil do Madridu?

Jsou jen tři důvody - Escorial, Prado a relativní blízkost Toleda. Jinak je Madrid to nejméně zajímavé v celém Španělsku. A fotbal? *4*

6.3.11 00:50 k článku Shrnutí 27. kola Primera División

Lapíz, to je jako Šeherezáda. Nekonečný příběh.

v reakci na
Carlitos Carlitos
6.3.11 00:14 k článku Shrnutí 27. kola Primera División

Reyesův parádní výkon jsem teda neviděl. Popravdě Reyes má hroznou sezónu.

v reakci na
Sebyk Sebyk
6.3.11 00:14 k článku Shrnutí 27. kola Primera División

*4*

Asi tak, s náma to žádnej zářez nebyl. *3*

v reakci na
aimar21 aimar21
5.3.11 20:39 k článku Shrnutí 27. kola Primera División

Jinak jsem si už všiml, že Honzík svými články drtí jednoho našeho soupeře za druhým. Sociedad rupnul 4-1, Nsue hrál dneska jak ponocnej na vozíčku, jako by Honzíkova chvála stoupala do hlavy. ještě jsem nerozluštil, jestli je v tom i strategickej záměr.

v reakci na
tunak tunak
5.3.11 20:35 k článku Shrnutí 27. kola Primera División

Já chvilku viděl a hra Mojorky byla tak na úrovni Kladna, no...

v reakci na
aimar21 aimar21
5.3.11 19:57 k článku Shrnutí 27. kola Primera División

Ta špička je neuvěřitelně nudná. Po půlce sezóny jsou první tři, čtyři místa rozdělený. *8*

5.3.11 13:47 k článku Nastává čas mecenášů

Hm, Petronor mi není moc sympatickej. *1*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
5.3.11 13:00 k článku Preview 28. kola Segunda División

No jo, no, já vím, byl to hlupej argument. Ale jinaj nemám *4*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
5.3.11 12:56 k článku Preview 28. kola Segunda División

Půlka září *6*

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
5.3.11 12:46 k článku Preview 27. kola Primera División

Nj, na Atlético jsem zapoměl, přitom jsem to viděl.

*4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
5.3.11 12:43 k článku Nastává čas mecenášů

Naštěstí, jinak by se už San Mamés jmenoval Petronor Park *8*

Jak to vypadá s úvaha na pojmenování SMBarria po nějakým sponzorovi? Nevíte?

v reakci na
Honzik Honzik
5.3.11 12:41 k článku Preview 28. kola Segunda División

Jinak se zastavím ještě v Málaze, taky jenom přes den.

v reakci na
tunak tunak
5.3.11 12:40 k článku Preview 28. kola Segunda División

*4* jak už jsem říkal, v létě se tam zastavím, tak chci vidět radost z primery. (Ačkoliv zápas bych stejně neviděl.)

Navíc Girona je mi jako město sympatičtější, než Tarragona.

v reakci na
Carlitos Carlitos
5.3.11 12:39 k článku Preview 27. kola Primera División

Ten vůbec nepřipomínej! *16*

Hm, Sevilla je herně rozjetá, to je celkem jasný, hraje nejlíp za poslední rok a půl, myslím. Výsledky se dostaví, pokud Manzano něco udělá se středem zálohy.

v reakci na
Carlitos Carlitos
5.3.11 11:10 k článku Nastává čas mecenášů

Jasně, že je to momentálně mimo diskuzi, pro fans je identita klubu opravdu důležitá. Na druhou stranu, klub se poslední dobou snaží balancovat na hraně, pravidla se zmírňují. Nedovedu si představit, že by se "otevřela stavidla" a klub vstoupil na standardní přestupový trh. Spíš s dovedu představit, že by začal lovit dětské talenty nebo tak něco. Na druhou stranu, proč by někdo odjinud měl cítit ke klubu to, co kluci z Baskicka?

Svým způsobem je politika uzavření i zárukou úspěchu, nebejt ní, tak Javimar, Llorente, Iraola, Yeste... odešli mnohem dřív.

v reakci na
Txapeldun Txapeldun
5.3.11 11:05 k článku Lendoiro vyčkává

Zajímavý, že by Depor fakt kalkuloval s možností skluzavky? N, byl by o velkej sestup ze slávy, ale pro klub se slušným potenciálem taky možná šance na "restart" - leckomu tohle trápení dříve pomohlo a momentálně vidíme na Sockách, že

a) segunda není kvalitatvně tak odlišná b) nováček může hrát o poháry

5.3.11 11:00 k článku Preview 27. kola Primera División

Ach ouvej, zrovna rozjetá Sevilla. *12*

5.3.11 11:00 k článku Preview 28. kola Segunda División

Jedem, Girona *16*

5.3.11 10:59 k článku Dátola čeká pauza, Osvaldo vyhlíží návrat

Hm, Osvaldo sice pomůže, ae Ježíš bude chybět. *4*

5.3.11 10:58 k článku Nastává čas mecenášů

Přitom tenhle přístup je samozřejmě ahistorický v tom, že nadřazujeme pokládání našch otázek, nadřazujeme naše prizma, nad historii.

Samozřejmě, že opozice vůči Pax Romana byla přirozená a všudypřítomná opozice vůči cizí nadvládě. My ji můžeme cápat jako opozici konceptu kulturně sjednocené Evropy, ale to už je interpretace, nikoliv historická analýza. Vypovídá to o nás, nikoliv o dějinách. Dobrý je tohle si uvědomovat, tunaku. *4*

v reakci na
tunak tunak
5.3.11 10:55 k článku Nastává čas mecenášů

Tradice a historie musí být. Samozřejmě, je pěkný sledovat její vznik, má to svoje kouzlo. (Getafe?) Ale to kouzlo u mne prostě nenahradí magii dějin, magii příslušnosti k tomu, co už bylo.

Je to paradox, svým způsobem je mi čím dál bližší cyklické pojetí času, které dějiny vlastně ruší. A přitom jsem bytostně historický člověk, člověk, který je pouze v dějinách, bez dějin bych si připadal jednorozměrný.

Samozřejmě s tím, že dějiny nevidím jako smysluplný vývoj až k troskám Tel Meggida a vykoupení.

Ale nemyslím, že by mi dějiny stačily. Mám rád Athletic, je mi sympatický, celý jeho koncept hraničící s absurditou a přitom tak přirozený a pochopitelný. (Klub zároveň světový, ve všem ve Španělsku vždy první - a přitom přísně regionální, svázaný s Baskickem - a přitom opět nejméně španělský klub ve španělsku, tradičně nejbližší Anglii jako zdroji, kořenům.)

A Baskicko je mi taky sympatické, ačkoliv jsem idelogicky spíše nepřítel separatismu všeho druhu. Baskicko je enigma, odkud se tu Baskové vzali? Nezařaditelná větev lidského druhu, od-ne-paměti sídlící pod Pyrenejemi, Baskové jako věčná výzva a věčný soupeř nutného a přirozeného evropského historického vývoje (povstání proti světu první sjednocené evropské civlizace - Pax Romana, proti druhému podobnému konceptu - Charlemagne...), Baskové jako průnik jakési (post)moderní dekonstrukce do evropské kulturní tradice (původ a ideologické zkreslení Chanson de Roland vs. skutečnost, na kterou text odkazuje a kterou zpracovává, přitom to byl vrcholný text vrcholného středověku, kulturo-tvorně a kulturně-vlivně stejně důležitý, jako dneska třeba hollywood), Baskové jako neustálá opozice, jako společenství neustále na okraji civlizace.

K tomu mám nějak blízko, zajímám se o kacíře, romantické básníky, dekadenty, avantgardisty, řecké filozofy, klauny, jurodivce, exstatiky posedlé imaginací, o Fausta, Byrona, Bezuchova a Lermontova, o jedince na kraji společnosti. Možná proto jsou mi Baskové blízcí.

A navíc Guernika... principielní hlavní "město" basků jako snad poslední skutečný a autentický odkaz pohanského rudimentu pod nánosem křesťanské opozice vůči přírodě. Baskicko, jako země, jejímž symbolem je posvátný strom. Pane jo, co chtít víc.

Aupa Athletic Club. *17*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
5.3.11 10:37 k článku Nastává čas mecenášů

Čiste hypoteticky nijak. Kdysi jsem hrál PESko za Athletic (PES3 nebo 4) a vůbec netušil o "politice cantery", nejlepší hráč byl Marat Izmailov, nejlepší střelec Nihat, v záloze vleli Nuri Sahin a M`Bami... *4*

v reakci na
Floren.Perez Floren.Perez
4.3.11 21:54 k článku Pellegrini: Nepřijeli jsme bojovat o body, byla to pouze formalita

Bano to imo myslel tak, že je slušnost domácího trenéra pozdravit hosty. S tím souhlasím, všude po světě si hostů vždy každý vážil a ten zvyk se mi líbí.

v reakci na
GaizkaM GaizkaM
4.3.11 20:01 k článku Nastává čas mecenášů

Eh...

Jak kde. *17*

v reakci na
Josef72 Josef72
4.3.11 18:50 k článku Pellegrini: Nepřijeli jsme bojovat o body, byla to pouze formalita

Koukám, že máš dneska den nářků nad britskou stravou *4*

v reakci na
Sebyk Sebyk
4.3.11 17:28 k článku Jsi nevychovaný šašek, uslyšel Mourinho z Málagy, když se otřel o Pellegriniho

Máš pravdu, i v Portu měl nejdražší hráče. Jen bych se zamyslel nad tím, jestli se na jejich ceně sám jako trenér nepodepsal. *10*

v reakci na
bakero6 bakero6
4.3.11 17:26 k článku Pellegrini: Nepřijeli jsme bojovat o body, byla to pouze formalita

Sporting žádný hvězdy nemá, Carli. *4*

v reakci na
Carlitos Carlitos
4.3.11 14:51 k článku Nastává čas mecenášů

*4* v tomhle je vlastnit fotbalovej klub opravdu výhodné a lákavé:

"Jeho syn Dodi měl dokonce vztah s Lady Dianou a oba zemřeli při dopravní nehodě v Paříži."

= zbavíte se dětí, legálně.

4.3.11 13:26 k článku Pellegrini: Nepřijeli jsme bojovat o body, byla to pouze formalita

Jo? Jako Depor?

v reakci na
Hierro Hierro
Předchozí 1 263 264 265 266 267 268 269 368 Následující [strana: 266/368, záznamů: 11022]

Plkátko

Pro psaní příspěvků musíte být přihlášen(a)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace